Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به آمادگی پلیس برای همکاری ۱۰۰ درصدی با شهرداری به منظور ساماندهی مشاغل، از برگزاری جلسات کارشناسی مشترک با مسئولان شهرداری به همین منظور در روزهای گذشته خبر داد. ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶ اجتماعی پلیس تهران نظرات

سردار حسین رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم، در خصوص موضوع ساماندهی مشاغل و خصوصاً اوراقچی‌های شوش اظهار کرد: چند سال پیش بحث ساماندهی مشاغل توسط شهرداری تهران و پلیس پایتخت آغاز شد و اقداماتی هم صورت گرفت ولی متاسفانه مدتی است که این اقدامات متوقف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس تهران بزرگ ادامه داد: به هرحال پلیس تهران آمادگی کامل برای همکاری 100 درصدی به منظور ساماندهی مشاغل به خصوص مشاغل مزاحم دارد تا با نظم و رعایت شئون کامل صاحبان این مشاغل، ساماندهی مشاغل در تهران انجام شود.

وی گفت: البته اخیراً جلساتی با مسئولان شهری داشته و صحبت‌هایی در این خصوص انجام داده‌ایم و در روزهای گذشته هم پلیس اطلاعات و امنیت پایتخت، پلیس پیشگیری و پلیس آگاهی تهران بزرگ جلساتی کارشناسی با مسئولان این بخش در شهرداری انجام داده‌اند.

رحیمی در پایان درخصوص خروج اوراقچی‌ها از شوش و انتقال ‌آن‌ها نیز گفت: بخش زیادی از اوراقچی‌ها منتقل شده‌اند و بر اساس همان طرح قبلی، ساماندهی مشاغل انجام خواهد گرفت.

انتهای پیام/

R34343/P1011199/S2,21,25/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۴۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست مدیرکل اتباع خراسان رضوی با نماینده مشهد در مجلس

شرافتی مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی با نماینده منتخب مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی دیدار و بر حل موضوعات اتباع خارجی تاکید کرد.

در این دیدار حسین شرافتی، مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی ضمن ارائه گزارش از فعالیت‌ها و اقدامات این اداره کل در خصوص ساماندهی اتباع و مهاجرین استان به ضرورت توجه بیشتر و مرتفع نمودن موضوعات مبتلابه حاشیه شهر مشهد که بیشترین جمعیت اتباع در آنجا حضور دارد تأکید نمود. 

وی اظهار امیدواری کرد با شروع فعالیت مجلس دوازدهم و استفاده از ظرفیت نمایندگان محترم خصوصاً نمایندگان مشهدمقدس بتوان با اهتمام بیشتر و توجه فزاینده تر موضوعات مربوط به حوزه اتباع را مرتفع نمود.

نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست ضمن تقدیر از فعالیتهای صورت گرفته در حوزه اتباع توسط این اداره کل به تشریح اولویت‌های کاری خود پرداخت و بر ضرورت تعامل و همکاری بیشتر در خصوص ساماندهی اتباع تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • آمادگی پلیس قم برای ساماندهی زباله‌گردها
  • برخورد با مزاحمت‌های مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • اجرای طرح انضباط شهری مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • آخرین وضعیت حل مشکل پله برقی‌های خاموش تهران/ ۶۰ یونیت تا ۳ ماه آینده نصب می‌شود
  • رفع ابهامات حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب قراردادها
  • نشست مدیرکل اتباع خراسان رضوی با نماینده مشهد در مجلس
  • برنامه برای انضباط بخشی بیشتر در جهت روانسازی ترافیک
  • توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای کوثر ویژه هفته نکوداشت اصفهان
  • (تصاویر) اوراقچی‌های تهران؛ باغ‌هایی که گورستان ماشین شده‌اند
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال