Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@21:22:34 GMT

سونامی بیکاری در کشور از اصفهان ایجاد می شود

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۸۴۳۵۰

سونامی بیکاری در کشور از اصفهان ایجاد می شود

استاندار اصفهان گفت: در وضعیتی که شاهد جنگ اقتصادی هستیم باید به یک استان اعتماد کنید، این استان، استان خطرناکی است و امیدوارم اختیاراتی در اشتغال، کار، ارز، تامین مواد اولیه و .. به اصفهان واگذار کنید.

 به گزارش خبرنگار ایسنا، محسن مهرعلیزاده در نشست بررسی امور اقتصادی استان اظهار کرد: اقداماتی که در خصوص آب انجام شده برای ما مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی در حوزه سد و تونل است که عملیات سد کوهرنگ در سه شیفت در حال انجام است یک موضوع دیگر اینکه باید آب به این بخش اضافه شود و همچنین سراغ طرح هایی برویم که نیاز به آب کمی دارد.

وی افزود: بحث دیگر استفاده از پساب است فولادمبارکه بخش قابل توجه پساب را استفاده می کند و باید صنعت را مجبور به  استفاده از پساب کنیم. همچنین  60 هزار شغل در حوزه کشاورزی نیز تدوین شده است.

 استاندار اصفهان با بیان اینکه بانک ها مدیران خوبی دارند، افزود: متاسفانه مدیران یا دستشان بسته است یا همکاری لازم را با ما ندارند، بانک ها باید بدانند اگر فرد روستایی وثیقه ای داشت دیگر به بانک ها برای گرفتن تسهیلات مراجعه نمی کرد، اصفهان شهری صنعتی است و بدانید اگر سونامی بیکاری در کشور آغاز شود از اصفهان ایجاد خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه باید در این مبارزه اقتصادی لباس رزم بر تن کرد، افزود: در حال حاضر سیستم اقتصادی باید مناسب باشد زیرا در وضعیتی که شاهد جنگ اقتصادی هستیم  باید به یک استان اعتماد کنید، این استان، استان خطرناکی است و امیدوارم اختیاراتی در اشتغال، کار، ارز، تامین مواد اولیه و .. به اصفهان واگذار کنید.

 مهرعلیزاده با اشاره به برگزاری سمیناری در ماه آینده در اصفهان، گفت: در این سمینار جوانان فعال سرمایه گذار جمع خواهند شد و 5 هزار میلیارد تومان طرح نیمه تمام تحت 350 پروژه واگذار خواهد شد همچنین طرح هایی همچون خط دوم متروی اصفهان و سالن اجلاس و .. در حال فعالیت است.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام بیکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۴۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۳ درصدی نرخ بیکاری در گیلان

به گزارش خبرنگار مهر، سیاوش آقاجانی عصر شنبه در همایش گرامیداشت روز کار و کارگر در جمع کارگران و کارگزاران مجتمع دخانیات گیلان در رشت اظهار کرد: تکریم از کارگران و جامعه کارگری و بهبود پرداخت دستمزد و مزایا موجب شور و نشاط می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان از رشد ۳ درصدی نرخ بیکاری در این استان خبر داد و بیان کرد: بالا رفتن ضریب امنیت شغلی در گیلان کاهش نرخ بیکاری را توأم شده است.

آقاجانی با بیان اینکه بازار عرضه و تقاضای کار در گیلان به تعادل نسبی رسیده است، گفت: امنیت شغلی برای کارگران گیلانی نسبت به گذشته تضمین شده است.

وی با بیان اینکه پرورش نیروی ماهر در شرکت‌ها اتفاق می‌افتد، افزود: امروزه احساس اینکه پشت درب کارخانه‌ها نیروی کار ماهر و آماده وجود دارد، دور از منطق است.

ارتباط مستقیم توسعه کشور با جامعه کارگری

«محمدرضا احمدی سنگری» نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با تبریک روز کارگر، اظهار کرد: کارگران همچون حافظان امنیت و سلامت و دیگر گروه‌ها در شبانه‌روز برای ارتقای کشور زحمت می کشند.

به گفته وی جامعه کارگری در پایداری امنیت اقتصادی کشور، رشد، توسعه و پیشرفت اقتصاد کشور سهیم هستند.

نماینده رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اثر مستقیم حال خوب کارگر با حال خوب جامعه، بیان کرد: اگر حال کارگر و اقتصاد خوب باشد جامعه در مدار پیشرفت و توسعه قرار می‌گیرد.

کد خبر 6090374

دیگر خبرها

  • ظرفیت جوانان در رونق اقتصادی بکار گرفته شود
  • سونامی بین‌المللی علیه مقامات تل‌آویو در راه است
  • رشد ۳ درصدی نرخ بیکاری در گیلان
  • نرخ‌ بیکاری اصفهان تک رقمی شد
  • ظهور یک قدرت اقتصادی جدید؛ اقتصاد هند چقدر قوی است؟
  • معضل بیکاری به سراغ اقتصاد آلمان آمد
  • کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری گیلان
  • ۳۵ هزار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی واگذار شد
  • کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری گیلان/ برخورد قضایی با ۱۵۰ کار فرمای متخلف
  • بالاترین نرخ بیکاری در آلمان از سال ۲۰۱۵