Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-26@03:26:14 GMT

4 مجروح در درگیری نیروی مرزی بانه با ضد انقلاب

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۸۴۹۴۸

4 مجروح در درگیری نیروی مرزی بانه با ضد انقلاب

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: در درگیری میان نیروهای مرزی و گروه های ضد انقلاب در منطقه مرزی بانه چهار نفر از نیروهای کشورمان زخمی شدند.

حسین خوش اقبال روز جمعه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: این درگیری زمانی اتفاق افتاد که خودروی گشت نیروهای مرزبانی در جاده برده بوک نزدیک روستای ابولحسن در کمین نیروهای ضد انقلاب افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: درگیری بین نیروهای مرزبانی و گروه های ضد انقلاب ساعت 8 و 30 دقیقه شب گذشته روی داد و بر اثر تیراندازی شدید چهار نیروی مرزی کشورمان زخمی و بلافاصله پس از درگیری به بیمارستان منتقل و تحت درمان قرار گرفتند و حال آنها رو به بهبود است.

خوش اقبال تاکید کرد: یکی از نیروهای مرزی کشورمان نیز پس از درگیری مفقود شده بود که چند ساعت بعد سالم خود را به پایگاه مرزی محل خدمت رساند.

معاون استاندار کردستان با بیان اینکه گروه های ضد انقلاب پس از این درگیری بسرعت منطقه را ترک و متواری شدند، یادآور شد: اکنون منطقه در کنترل نیروهای نظامی و مرزی کشورمان است و بررسی ها در خصوص جزییات این حمله در حال انجام است.

وی اضافه کرد: هنوز هیچ گروه و دسته ای از ضد انقلاب مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفته است ولی به محض دریافت خبرهای جدید، از طریق رسانه ها اطلاع رسانی لازم انجام می شود.
روستای برده بوک در بخش نمشیر واقع شده است.

شهرستان مرزی بانه با 158 هزار نفر جمعیت در 270 کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ضد انقلاب کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۴۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت چند تیپ از ارتش رژیم صهیونیستی به مناطقی از نوار غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه های فلسطینی، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد چند تیپ از نیروهای لشکر ۹۹ ارتش مجدداً به مناطقی مابین جنوب و شمال نوار غزه بازگشتند تا جایگزین نیروهای تیپ ناحال شوند که آماده حمله به رفح می‌شوند.

این در حالی است که در روزهای اخیر برخی از تیپ های ارتش رژیم صهیونیستی از برخی مناطق غزه از جمله خان یونس خارج شده بود.

در تحولی دیگر، ظهر امروز منابع محلی از درگیری شدید مقاومت با نظامیان اشغالگر در اطراف اردوگاه النصیرات در شهر غزه خبر دادند.

خبرنگار الجزیره اعلام کرد درگیری‌های شدیدی بین مبارزان مقاومت فلسطین و نیروهای اشغالگر اسرائیلی در شمال اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه جریان دارد.

از سوی دیگر، الموگ بوکر خبرنگار شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی در ارتباط با نبرد زمینی غزه گفت: داستان حقیقی این روزهای نوار غزه این است که ما آن‌گونه که نتانیاهو می‌خواهد ادعا کند، به پیروزی نزدیک نیستیم.

کد خبر 6087602 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • علت انتقال ۶ نیروی مرزبانی به خاک افغانستان چه بود؟
  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار در منطقه و جهان
  • نیروهای مسلح ایران در اوج اقتدار در منطقه و جهان هستند
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • استفاده از ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی بانه
  • بازگشت چند تیپ از ارتش رژیم صهیونیستی به مناطقی از نوار غزه
  • کشف ۳۰ میلیارد ریال تلفن همراه قاچاق در بانه
  • توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است