Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر آب و خاک سازمان با اشاره به استقبال مطلوب کشاورزان استان از اجرای سیستم‌های نوین آبیاری در مزارع و باغات تصریح کرد: سال گذشته استان زنجان جایگاه چهارم توسعه سامانه های نوین آبیاری در کشور را از آن خود کرد.

به گزارش ایلنا از زنجان ، فریدون داوودی از تحقق 151 درصدی برنامه‌های توسعه سامانه‌های نوین آبیاری در استان زنجان نسبت به تعهد برنامه اقتصاد مقاومتی خبر داد و عنوان کرد: استان زنجان سال گذشته در اجرای آبیاری‌های نوین در سطح مزارع و باغات رکورددار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سطح اجرای آبیاری‌های نوین طی سال گذشته در استان زنجان را بیش از 8 هزار هکتار اعلام کرد و بیان داشت: از این سطح هم اکنون 5 هزار هکتار به طور کامل اجرایی  شده و 3 هزار و 860 هکتار دیگر نیز در حال اجراست.

داوودی خاطرنشان کرد: سال گذشته از 85 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده برای توسعه آبیاری های نوین در اراضی کشاورزی استان زنجان حدود 53 درصد معادل 48 میلیارد تومان محقق شد و امسال نیز از 32 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده طی مرحله اول برای استان تاکنون 5 میلیارد تومان تخصیص داده شده است.

مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان یادآور شد: در حال حاضر برای تجهیز هر هکتار اراضی کشاورزی به آبیاری های قطره ای و تیپ مبلغ 10 میلیون تومان و آبیاری بارانی مبلغ 6.5 میلیون تومان تسهیلات بلاعوض دولتی به کشاورزان پرداخت می شود.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت استان زنجان اقتصاد مقاومتی سازمان جهاد کشاورزی استان کشاورزی آبیاری رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۵۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۶ درصد صادرات زنجان به کشور ترکیه اختصاص دارد

مدیرکل گمرک استان زنجان گفت: ترکیه با سهم ارزشی حدود ۵۶ درصد، عراق با ۲۶ درصد و امارات با حدود پنج درصد از جمله کشورهای مقصد محصولات صادراتی زنجان طی سال گذشته بود.

زین‌العابدین گنج‌خانلو در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: طی سال گذشته عمده کالای صادراتی این استان شامل شمش روی، ترانسفورماتور و متعلقات، پروفیل، میلگرد، نبشی، شمش فولادی، مفتول مسی، فیلم پروپیلن، اسید سولفونیک، کنسانتره روی، لبنیات، شمش سرب، کاغذ فلوتینگ، تست لاینر و مقوا بود.

وی افزود: ترکیه با سهم ارزشی حدود ۵۶ درصد، عراق با ۲۶ درصد و امارات با حدود پنج درصد از جمله کشورهای مقصد محصولات صادراتی زنجان طی سال گذشته بود.

مدیرکل گمرک استان زنجان گفت: در این مدت حدود ۱۲ هزار و ۵۰۰ تن کالا به ارزش تقریبی ۳۱ میلیون دلار از گمرک استان صادر شده است که به لحاظ ارزش حدود ۲۶ درصد افزایش و از نظر وزن ۱۴ درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال قبل دارد.

گنج‌خانلو ادامه داد: همچنین ۳۴ هزار تن کالا به ارزش بیش از ۱۰.۶ میلیون دلار به صورت موقت وارد استان شده است که نسبت به سال گذشته از نظر ارزش ۱۸ درصد و از نظر وزن ۱۹ درصد افزایش دارد.

مدیرکل گمرک استان زنجان با اشاره به افزایش ۲۶ درصدی صادرات از گمرک زنجان گفت: همچنین در رویه ورود موقت نیز شاهد افزایش هستیم که امیدواریم با رونق فعالیت واحدهای صنعتی استان، سطح تجارت خارجی نیز افزایش پیدا کند.

وی افزود: در این مدت همچنین واردات قطعی بیش از ۲۴.۵ میلیون دلار کالا به وزن بیش از ۱۴ هزار تن ثبت شده است که نسبت به سال گذشته از نظر ارزش ۵۹ درصد کاهش و از نظر وزنی ۴۲ درصد کاهش دارد.

کد خبر 748375

دیگر خبرها

  • توسعه کشت دیم انجیر در شهرستان خاتم
  • ۵۳۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن استان اختصاص یافت
  • ۷۰ درصد پنبه کشور در گلستان تولید می شود
  • شوراها به جایگاه واقعی خود نرسیده‌اند
  • شورا رکن چهارم نظام تصمیم‌گیری کشور/ انتقاد از تضعیف جایگاه شوراها
  • ۵۶ درصد صادرات زنجان به کشور ترکیه اختصاص دارد
  • صادرات استان زنجان صعودی شد
  • آبیاری نوین ؛ گامی به سوی جهش تولید
  • آبیاری دغدغه مهم کشاورزان گندم کار در شهرستانهای شوش و کرخه است
  • ساخت ۱۷ بوستان جدید در شهر قم