Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی دارابی شامگاه چهارشنبه در جلسه هماهنگی بیست و یکمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌ها در صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری با اشاره به دستاوردهای برگزاری این‌گونه جشنواره‌ها برای استان‌های میزبان، گفت: 150 شبکه رادیویی و تلویزیونی در کشور به 35 زبان برنامه تولید می‌کنند که تولیدات آن‌ها در این جشنواره شرکت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور استان‌های صدا و سیما ادامه داد: بیش از سه هفته چهارمحال و بختیاری در شبکه‌های مختلف استانی، برون مرزی و سراسری معرفی می‌شود و این مسئله فرصت مغتنمی برای معرفی ظرفیت‌های این استان است.

وی با بیان اینکه پنج استان در نوبت میزبانی جشنواره بیست و دوم تولیدات رادیویی و تلویزیونی هستند، افزود: استانی که میزبان جشنواره سال آینده است در پایان این جشنواره معرفی می‌شود و باید گفت هیچ‌ چیزی مانند برگزاری جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی نمی‌تواند سفیر راستین معرفی استان‌ها باشد.

دارابی اضافه کرد: یک هزار بازیگر، برنامه‌ساز، هنرمند، کارگردان و... در جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌ها شرکت دارند که این رویداد فراگیرترین جشنواره فرهنگی در داخل و خارج از کشور است و تمامی بخش‌های هنری از جمله صدا، سیما، موسیقی، فضای مجازی و خبر را در برمی‌گیرد و در واقع این افراد پس از پایان جشنواره سفیران چهارمحال و بختیاری هستند.

معاون امور استان‌های صدا و سیما با تأکید بر اینکه یکی از اهداف برگزاری جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی در مراکز استان‌ها معرفی هنرمندان بومی مراکز استان‌ها است، خاطرنشان کرد: در این جشنواره چهره‌های برجسته هنری، دفاع مقدس، خانواده معظم شهدا و هنرمندان بومی هر استان به‌طور ویژه مورد تجلیل قرار می‌گیرند و همچنین در طول برگزاری جشنواره هنرمندان برجسته کشور طی برنامه‌های مختلف در بین مردم حضور پیدا می‌کنند.

وی از برگزاری نمایشگاه توانمندی مراکز استان‌ها برای اولین‌بار در کنار برگزاری جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی صدا و سیما خبر داد و گفت: استان میزبان جشنواره می‌تواند در کنار برگزاری این جشنواره تولیدات و صنایع‌دستی خود را به همگان معرفی کند و این ظرفیت بسیار خوبی برای استان میزبان است.

دارابی افزود: مسؤولان و نمایندگان چهارمحال و بختیاری در برنامه‌های جداگانه‌ای در استان و پایتخت با پیوند رسانه‌ای حضور پیدا می‌کنند و به معرفی استان و ظرفیت‌های آن می‌پردازند.

معاون امور استان‌های صدا و سیما در پایان از افزایش پنج برابری آثار رسیده به دبیرخانه بیست و یکمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌ها نسبت به سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: بیش از 10 هزار اثر در این جشنواره حضور دارند و یکی از دلایل افزایش تولیدات 24 ساعته شدن مراکز صدا و سیمای استان‌ها است و برنامه آینده ما برای مراکز استان‌ها ساخت سریال و فیلم برای روایت زندگی قهرمانان وطن است که در چهارمحال و بختیاری زندگی شیرعلی مردان و سردار بی بی ‌مریم بختیاری در حال ساخت است.

انتهای پیام/ح

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۶۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه مجری صداوسیما به شایعه ضد انقلاب در خصوص بیماری بازیگر زن معروف + تصویر

به گزارش همشهری آنلاین، محمدرضا باقری مجری صدا و سیما گفت: اعتیاد به هرویین ترور بیولوژیک نیست!

کد خبر 847627 برچسب‌ها تلویزیون مجری خبر ویژه بازیگران سینما و تلویزیون ایران تلویزیون - صدا و سیما

دیگر خبرها

  • ورزشی‌های دهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • ورزشی‌های نهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • کنایه مجری صداوسیما به شایعه ضد انقلاب در خصوص بیماری بازیگر زن معروف + تصویر
  • دومین جشنواره «عروسک خونه» پایان یافت
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ، دست و هورا در تلویزیون!
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ و دست هورا در تلویزیون!
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • خبرهایی از ساخت دو فیلم درباره امام رضا(ع) و اقبال لاهوری
  • خطر فراموشی در کمین زندگی عشایری