Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال امید ایران گفت: به بازیکنان تیم امید بابت برد مقابل کره‌ شمالی تبریک می‌گویم اما هنوز صد درصد صعود نکرده‌ایم و باید روند خوب‌مان را ادامه بدهیم. ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵ ورزشی فوتبال ایران نظرات

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از اندونزی، زلاتکو کرانچار پس از برتری قاطع 3 بر صفر تیم امید کشورمان مقابل کره‌شمالی اظهار داشت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و توانستیم نخستین گل خود  را در نیمه اول به ثمر برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم هم دو گل دیگر زدیم و به آنها اجازه ندادیم تا با ضد حملات خود ما را شگفت‌زده کنند.

وی تصریح کرد: به تمام بازیکنانم به خاطر این برد و بازی خوب آنها تبریک می‌گویم. باید بگویم هنوز صد درصد به مرحله بعد صعود نکرده‌ایم و باید همین روند را ادامه بدهیم.

سرمربی تیم امید ایران در پاسخ به این سئوال که باتوجه به شرایط مرحله حذفی، ترجیح می‌دهید به عنوان تیم اول صعود کنید یا تیم دوم؟ گفت: الان زود است که درباره صعود فکر کنیم. دو بازی سخت داشتیم و باید به بعضی از بازیکنان استراحت بدهیم. میانمار تیم خوبی است اما ما هم بازیکنان جایگزین خوبی داریم. تلاش داریم که پیروز شویم و نتیجه مثبتی بگیریم. این چیزی است که به آن فکر می‌کنیم.

کرانچار در ادامه تاکید کرد: بازی امروز عربستان و میانمار ممکن است تا حد زیادی سرنوشت گروه را مشخص کنند. در هر حال ما با انرژی مثبت و کامل به بازی آخر می‌رویم.

وی در پایان در خصوص خطرناک‌ترین تیم مسابقات خاطر نشان کرد: ازبکستان از جمله تیم‌هایی است که همه را سورپرایز کرده است. تیم‌های آسیایی با یکدیگر زیاد بازی کرده‌اند. عربستان، کره جنوبی و ژاپن هم دیگر تیم‌های قدرتمند آسیا هستند.

انتهای پیام/

R1434/P35350/S3,27/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۷۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود ایران به فینال آسیا؛ پسران شمسایی در یک‌قدمی جام

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در این دیدار که ساعت 17:30 به وقت تهران در بانکوک آرنا آغاز شد، ملی‌پوشان ایران با ترکیب باقر محمدی، محمدحسین درخشانی، مهدی کریمی، سالار آقاپور و بهروز عظیمی مقابل حریف صف‌آرایی کردند.

ایران که مثل همیشه بازی را پرفشار شروع کرده بود روی نفوذ سالار آقاپور و اشتباه مدافع حریف مشرب عادلوف به گل اول رسید اما جورائف از روی یک ضربه کاشته خیلی زود گل ایران را پاسخ داد.

در حالیکه ایران حاکم مطلق بازی بود و موقعیت‌های متعدد گلزنی یکی پس از دیگری هدر می‌رفت، این ازبکستان بود که روی یک غافلگیری توسط بازیکن شماره 11 اخمتزیانوف به گل دوم رسید.

بازی در نیمه اول با نتیجه 2-1 به سود ازبکستان به پایان رسید. ایران نیمه دوم را طوفانی آغاز کرد و تیم حریف را تحت فشار قرار داد که در نتیجه همین عملکرد ضربه اوت مسلم اولادقباد پس از برخورد به اخمتزیانوف وارد دروازه حریف شد تا بازی به تساوی کشیده شود.

پس از این گل فشار ایران ادامه داشت و بازیکنان ازبکستان به بازی فیزیکی و درگیری رو آوردند که داور مشرب عادلوف را بعد از دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج کرد. ایران از فرصت چهارنفره شدن تایلند استفاده کرد و روی پاس سالار آقاپور، این بهروز عظیمی بود که با پای چپ گل سوم ایران را به ثمر رساند.

علیرغم حملات ایران این اخمتزیانوف بود که با یک بغل پا گل دوم خود و سوم ازبکستان را وارد دروازه ایران کرد تا در پنج دقیقه مانده به پایان بازی همه چیز به تساوی کشیده شود. این نتیجه تا پایان وقت نیمه دوم ادامه داشت و بازی به وقت اضافه کشیده شد.

در آغاز پنج دقیقه اول وقت اضافه علی اکرمی خطای ششم را از ازبک‌ها گرفت تا ایران از نقطه دوم صاحب پنالتی شود که دروازه‌بان ازیک این ضربه را مهار کرد و سایر حملات ایران نیز راهی به دروازه نیافت.

در نیمه دوم وقت اضافه نیز بازی یکطرفه ایران به گلی نینجامید و حتی در حالیکه تنها 5 ثانیه از باقی مانده بود ضربه سنگین احمدعباسی به تیر برخورد کرد تا کلکسیون بدشانسی‌های ایران تکمیل و بازی به ضربات مرگبار پنالتی کشیده شود.

در ضربات پنالتی باقر محمدی با مهار دو ضربه پنالتی به ایران کمک کرد تا در مجموع ایران با پیروزی هفت بر هشت حریف را شکست دهد.

ایران با این پیروزی به فینال جام ملت‌های آسیا راه یافت و روز یکشنبه ورزشگاه بانکوک آره‌نا به مصاف تایلند میزبان می‌رود.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899922

دیگر خبرها

  • ایران به فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا صعود کرد
  • صعود نفس‌گیر یوزهای ایرانی به فینال
  • صعود نفس‌گیر یوزان به فینال
  • صعود ایران به فینال آسیا؛ پسران شمسایی در یک‌قدمی جام
  • صعود نفسگیر ایران به فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا با پنالتی
  • جام ملت های فوتسال آسیا| صعود سخت ایران به فینال با ضربات پنالتی
  • صعود تایلند به فینال جام ملت‌ها/ امید افغانستان به جهانی شدن
  • شمسایی در جلسه فنی قبل از بازی با ازبکستان
  • آنالیز شبانه تیم ملی فوتسال در بانکوک (عکس)
  • امید افغانستان برای حضور در جام جهانی فوتسال