Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت:رقم بدهی مالیاتی هر دو باشگاه نزدیک بهم است البته با کمک وزیر ورزش و وزیر اقتصاد و دارایی این مبلغ به بررسی ماده ۲۵۱ مکرر رفته است.

به گزارش وبسایت نود،‌ حمید رضا گرشاسبی پیش از مسابقه پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در تلاش هستیم که پرسپولیس بی حاشیه کارش را انجام بدد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد اینکه پرسپولیس هم مثل استقلال بدهی مالیاتی زیادی دارد اظهار داشت: رقم بدهی مالیاتی هر دو باشگاه نزدیک بهم است البته با کمک وزیر ورزش و وزیر اقتصاد و دارایی این مبلغ به بررسی ماده ۲۵۱ مکرر رفته زیرا جرایم واقعی نبوده و به دلیل سهل انگاری باشگاه‌ها بوده و رقم خیلی بالا، غیر واقعی و کمرشکن شده و رقم زیادی است که در حال بررسی است و ما به دنبال بدهی‌های جاری بازیکنان هستیم.

گرشاسبی تصریح کرد: به دنبال تخفیف ویژه یا بخشودگی مالیاتی دو باشگاه هستیم.

وی در مورد جلسه با مهدی تاج برای دریافت پول از تبلیغات محیطی گفت: جلسات خوبی با سازمان لیگ و فدراسیو فوتبال داشته‌ایم که در حال بررسی هستند وانشالله حل می‌شوند. هنوز به رقم نرسیده‌ایم که بدانیم چقدر رقم هست و به دنبال شفاف سازی هستیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد بازنشستگی گفت: هنوز چیزی ابلاغ نشده اگر ابلاغ شود به قانون احترام می‌گذاریم. 

 

1004

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: پرسپولیس استقلال داخلی وزارت ورزش حمیدرضا گرشاسبی جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۹۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت قیمت‌گذاری 30 میلیاردی آقایی‌‎پور در استقلال خوزستان

به گزارش "ورزش سه"، بعد از نمایش جالب توجه جواد آقایی‌پور در تیم قعرنشین استقلال خوزستان در نیم فصل اول، این مهاجم گیلانی با پیشنهادات جالب توجهی مواجه شد. پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتور به عنوان بالانشینان و مدعیان لیگ از جمله مشتریان این مهاجم محسوب می‌شدند. اتفاقی که البته با مانع سنگینی از سوی مدیران استقلال خوزستان مواجه شد:‌ "درخواست 30 میلیاردی برای صدور رضایت‌نامه!"

اعلام این مبلغ هر چند در ابتدا با واکنش‌های منفی زیادی همراه شد، اما در نهایت اکنون مدیران این باشگاه بابت این تصمیم خود احساس رضایت خوبی دارند. اتفاقی که باعث شد تا آقایی‌پور با رد پیشنهاداتش در این تیم کار را دنبال کند و اکنون نیز به عنوان مهره‌ای تاثیرگذار در مسیر کسب نتیجه و رسیدن به سهمیه بقا لقب گیرد.

آقایی‌پور در نیم فصل دوم سه گل دیگر برای استقلال خوزستان به ثمر رسانده و یک پاس گل نیز به نام خود کرده است که می‌توان از آن به عنوان هفت امتیاز برای سیروس پورموسوی و تیمش قلمداد کرد. شرایطی که باعث شده تا این تیم با امیدواری بیشتری در هفته‌های پایانی به دنبال کسب نتیجه و فرار از منطقه خطر سقوط باشد.

امیدعلی نجفی، مدیرعامل استقلال خوزستان که با عملکرد موفق در پنجره زمستانی و جذب نفرات تاثیرگذار، اعتماد ویژه‌ای را در بین هواداران این تیم به خود جلب کرده، اکنون می‌تواند بیش از گذشته نسبت به تصمیم خود برای عدم فروش جواد آقایی‌پور و مانع 30 میلیاردی در این مسیر، اعتنا کند. تصمیمی که سهم بزرگی در کسب نتایج نیم فصل دوم آبی‌ها داشته است. مدیرعامل استقلال خوزستان البته با جذب نفراتی مثل محمد آبشک، آسو رستم، پیمان رنجبری، داستانبک تورسونوف، عثمان اندونگ، ساویو روبرتو و... نیز یکی از بهترین نقل و انتقالات پنجره زمستانی را با هزینه‌ای معقول به نام این باشگاه کرده است و باید دید اکنون آبی‌ها که تلاش زیادی دارند جایگاه خود برای فصل بعد را نیز در لیگ برتر تثبیت کنند، چه شرایطی را دنبال خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • علت قیمت‌گذاری 30 میلیاردی آقایی‌‎پور در استقلال خوزستان
  • عدم الزام مشاغلی که فروش کمتر از ۳۰ میلیاردتومان بوده به ارایه دفاتر و ترازنامه
  • دهقان کیا: دولت و مجلس به دنبال حال خوب برای بازنشستگان تأمین اجتماعی نیستند/ حال خوب با پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی
  • آمار می‌گوید: پرسپولیس «تخت گاز» به دنبال پایین کشیدن استقلال
  • سرخپوشان به دنبال بردن نساجی در شهر خسته/ استقلالی ها درصدد تثبیت صدرنشینی
  • حلالی: استقلال اصلا به دنبال فوتبال زیبا نبود!
  • راه‌اندازی سکوی مبادله پست کهکلویه و بویراحمد، با همت مضاعفی دنبال شود
  • چگونه مالیات کمتری بدهیم؟
  • بازگشت کمال به آزادی: امیدوار به خاطرات شیرین
  • برگزاری نشست فوری تاج و ارکان انضباطی - اخلاقی درپی اتفاقات بازی پرسپولیس - سپاهان