Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا گرشاسبی پیش از بازی امشب پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان درباره آخرین وضعیت باشگاه پرسپولیس گفت: خوشبختانه در تلاش هستیم تا مشکلات را یکی پس از دیگری از سر راه برداریم و موفقیت را برای هواداران پرسپولیس در تمامی بازی های داخلی و خارجی رقم بزنیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره مشکل مالیاتی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: میزان بدهی مالیاتی ما و استقلال تقریبا یکسان است، اما خوشبختانه با درایت وزیر ورزش و همراهی وزیر اقتصاد توانستیم پرونده این موضوع را تحت بررسی مجدد قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدواریم شامل ماده ۲۵۱ مالیاتی شود تا بدهی هایی که به دلیل عدم پرداخت آنها چند برابر شده است را به حداقل برسانیم.

وی در پاسخ به این سوال که مگر استقلال و پرسپولیس دولتی نیستند پس چرا دولت از آنها مالیات می گیرد تصریح کرد: همانطور که گفتم تمام این مسائل در حال بررسی است تا بتوانیم از حق و حقوق باشگاه ها دفاع کنیم، متاسفانه مالیات در زمان مقرر توسط مدیران پرداخت نشده و حالا رقمی سرسام آور و کمرشکن پیدا کرده است.

گرشاسبی در خصوص جلسه هفته گذشته خود با مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال  تصریح کرد: در این جلسه صحبت های مختلفی درباره زمان دریافت کاپ قهرمانی سوپرجام و مسائل مختلف صحبت کردیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر درباره میزان مطالبات باشگاه پرسپولیس بابت تبلیغات محیطی از سازمان لیگ فوتبال تاکید کرد: جلسه گذاشته ایم تا رقم دقیق این موضوع مشخص شود، نشست های منظمی با فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ داشته ایم تا بتوانیم میزان دریافتی خود را بدانیم و درباره آن اقدام کنیم.

وی درباره تصویب قانون عدم به کارگیری افراد بازنشسته تصریح کرد: تابع قوانین کشوری هستم هنوز چیزی در این باره به من ابلاغ نشده است هر چه بگویند، می پذیرم.

کد خبر 4377163 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان حمیدرضا گرشاسبی مردم علیه احتکار تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران بازیهای آسیایی اندونزی 2018 تیم فوتبال پرسپولیس باشگاه تراکتورسازی تبریز کشتی آزاد تیم فوتبال امید ایران کشتی فرنگی بازی های آسیایی تیم فوتبال تراکتورسازی وینفرد شفر والیبال تیم فوتبال پارس جنوبی جم فوتسال جام باشگاه های آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۹۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی با روان مخاطب در پخش فوتبال پرسپولیس و استقلال | شعر حافظ بی‌نوا تکه و پاره شد!

به گزارش همشهری‌آنلاین، لیگ برتر به هفته‌های حساس پایانی رسیده و طبیعتا نگاه‌ها به مسابقات جدی‌تر شده است؛ بعد دوستان در تلویزیون چه می‌کنند؟ هیچی، در حال بازی با روان مخاطب هستند! در دقایقی از نیمه‌دوم مسابقه نساجی و پرسپولیس، صدا و تصویر با هم هماهنگ نبودند که این موضوع اعتراضات فراوانی را به همراه آورد. اوایل بازی استقلال و ذوب‌آهن هم تصویر بارها عقب و جلو شد و یک‌بار هم صدا از تصویر عقب افتاد که دوباره روی اعصاب مردم رفت.

در این نیمه پیمان یوسفی به ورزشگاه نرسیده بود و محمدرضا احمدی از استودیو بازی را گزارش کرد، هرچند که بالاخره یوسفی در نیمه‌دوم به آزادی رسید و بعد از گل دوم استقلال، شعر حافظ بی‌نوا را تکه و پاره کرد! یعنی پخش ساده و بی‌غل و غش یک بازی، اینقدر کار سختی است؟

کد خبر 850281 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • عزیزی: جادوگری در فوتبال ایران وجود دارد و برخی مدیران سکوت کرده اند
  • تنیس‌فوتبال هیجانی در تمرین پرسپولیس
  • بیگی: به ارونوف باختیم نه پرسپولیس
  • عزیزی: فشار روی استقلال بیشتر است/ بوی جادوگری می‌آید!
  • احضار اخلاقی هاشمی‌نسب برای ناسزا به پرسپولیس
  • بازی با روان مخاطب در پخش فوتبال پرسپولیس و استقلال | شعر حافظ بی‌نوا تکه و پاره شد!
  • تخصیص میزان واقعی ارز دارو تابع چه شرایطی است؟
  • روحیه بازیکنان طوری بود که از برکناری خطیر خوشحال بودند
  • جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال | استقلال صدر را از پرسپولیس پس گرفت
  • ۴.۵ میلیارد تومان؛ میزان جرایم مالی کمیته انضباطی در ۱۷ روز