Web Analytics Made Easy - Statcounter

آغاز فصل جدید برای بارسلونا. پس از فروش بازیکنان مازاد و چهار خرید خوب و تقویت قابل توجه عمق ترکیب، بارسا از فردا کارش را برای فصلی دشوار آماده می‌کند. انتظارات از بارسا در این فصل بسیار زیاد است و والورده فشار چشمگیری را تحمل خواهد کرد.

طرفداری - تیم‌های بارسلونا و آلاوز در هفته اول لالیگا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشخصات بازی

زمان بازی | شنبه، 27 مرداد 97 برابر با 18 آگوست 2018

ساعت | 00:45

محل برگزاری بازی | ورزشگاه نیوکمپ

داور بازی | خوزه ماریا سانچز مارتینز

پیش بازی

 مدافع عنوان قهرمانی کارش را در خانه شروع می‌کند. تیمی که تابستان شلوغی را سپری کرد. بارسا پس از فتح دوگانه فصل پیش و البته سوپرکاپ اسپانیا، با چهار خرید به استقبال فصل جدید آمده است. بارسا تقریبا همه بازیکنان مازادش را به فروش رسانده و ترکیب کنونی همان چیزی است که والورده درخواست کرده بود. پیراهن بارسا در فصل جاری حاوی لوگوی مدافع عنوان قهرمانی هم خواهد بود. انتظار می‌رود آرتور به دلیل پیش فصل خوبی که داشته در ترکیب اصلی قرار بگیرد. عثمان دمبله نیز احتمالا در خط حمله در کنار سوارز و مسی بازی خواهد کرد. بوسکتس و راکیتیچ در خط میانی و لنگلت و سمدو در خط دفاعی نیز احتمالا در ترکیب باشند. در چند فصل اخیر بارسا همواره در نیوکمپ مقابل آلاوز به دردسر افتاده و امسال هم مطمئنا کار آسانی نخواهد داشت. نکته جالب این است که از این بازی VAR هم کارش در لالیگا را آغاز خواهد کرد.

 آلاوز. تیم منطقه ویتوریا که فصل گذشته یکی از کاندیداهای سقوط بود تا اینکه بازیکن اسبق بارسلونا، آبلاردو هدایت این تیم را بر عهده گرفت و به کلی نتایج متحول شد. آلاوز ماند و بازی‌های بسیار خوبی هم نشان داد. یکی از ستارگان فصل پیش آلاوز، مونیر الحدادی بود که حالا به بارسا برگشته و توانسته جایگاهش به عنوان ذخیره سوارز را هم از آلکاسر پس بگیرد. آلاوز مطابق انتظار فعالیت چندانی در بازار نداشت و بازیکنان چندان معروفی را هم به خدمت نگرفت اما بنیه تیم فصل پیش را حفظ کرد. انتظار می‌رود شاهد یک رقیب سرسخت برای بارسا در نیوکمپ باشیم.

ترکیب احتمالی دو تیم

غایبان بازی

 میزبان برای این بازی محرومی ندارد اما بازیکنانی چون دنیس سوارز و کارلس آلنیا هنوز چراغ سبز پزشکان را دریافت نکرده‌اند. ضمن اینکه باید دید والورده چه بازیکنانی را از لیست خط می‌زند.

 برای تیم میهمان در این بازی آدریان دیگز محروم است و رودریگو الی هم مصدوم. بقیه بازیکنان در دسترس هستند.

نتایج ده بازی آخر دو تیم

نکات آماری بازی بارسلونا در 9 فصل اخیر همواره اولین بازی‌اش در لالیگا را برده که چنین چیزی در تاریخ باشگاه سابقه نداشته است. بارسلونا در تاریخش در لالیگا تنها یک بار در اولین بازی فصل در خانه شکست خورده و آن هم به سال 1939 و باخت 1-0 به اسپانیول برمی‌گردد. از آن سو آلاوز چهار فصل متوالی است که بازی اولش در لالیگا را نبرده و این بدترین رکورد تاریخ آنها نیز به شمار می‌رود که البته دو بار دیگر هم تکرار شده بود. برای دومین بار در تاریخ، بارسلونا و آلاوز در آغازین هفته لالیگا به مصاف هم می‌روند. دفعه قبل سال 2005 چنین اتفاقی رخ داد که بازی دو تیم در مندیزوروزا با تساوی بدون گل خاتمه یافت. بارسلونا از 26 مصافش با آلاوز در لالیگا تنها 5 بار شکست خورده است. 16 برد و 5 تساوی. از این 5 باخت، دو تا در نیوکمپ رقم خورده است. آلاوز در 13 سفر آخرش به نیوکمپ در مجموع 14 گل به ثمر رسانده و هیچ وقت هم نتوانسته بیشتر از دو گل در خانه بارسا بزند. بارسلونا در 13 میزبانی اخیرش از آلاوز در لالیگا، در 12 بازی موفق به گلزنی شده و آخرین باری که نتوانست در لالیگا در نیوکمپ دروازه این تیم را باز کند به فوریه 2000 برمی‌گردد. این، پانزدهمین فصل حضور لیونل مسی در لالیگا خواهد بود. او می‌تواند اولین بازیکن تاریخ باشد که برای 15 فصل متوالی موفق به گلزنی در لالیگا می‌شود. راموس هم می‌تواند به این رکورد دست پیدا کند. این بازی می‌تواند دویستمین بازی لوییس سوارز با پیراهن بارسلونا در همه رقابت‌ها باشد. 199 بازی، 152 گل و 76 پاس گل. ارنستو والورده تاکنون چهار بار در دوران مربی‌گری به مصاف آلاوز رفته که دو برد، یک مساوی و یک باخت کسب کرده است. هر دو برد او فصل گذشته در قامت سرمربی بارسلونا رقم خورد. پیش بینی نتیجه بازی از سوی هواسکورد بارسلونا 0-2      آلاوز

0000دسته‌بندی: اختصاصیاخبار خارجیاسپانیالالیگابارسلوناپیش بازی و گزارشبرچسب‌ها: آلاوزبارسلونا-آلاوزپیش بازیآبلاردو فرناندز برای ارسال دیدگاه، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید و موبایل خود را فعال نمایید. آخرین اخبار داغ همه اخبار خارجی اخبار ایران ویدیو تصویر پیش بازی بارسلونا-آلاوز؛ مدافع عنوان قهرمانی وارد می‌شودتاریخ جدید برگزاری دو دیدار معوقه هفته اول سری آ، بین سمپدوریا-فیورنتینا و میلان-جنوا مشخص شدرسمی؛ صالح اوچان، هافبک ترک سابق رم به امپولی پیوستوالورده: اولویت بارسلونا همه جام‌ها است نه فقط اروپا؛ کارمان در نقل و انتقالات تمام شده؟ نمی‌دانم!دانلود؛ لایی زیبای لیونل مسی در ویدیو تبلیغاتی جدید آدیداسحواشی دیدار پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان؛ درخواست هوادار پرسپولیس از گرشاسبی برای امضای پیراهنهاتن: مربیان بزرگی همچون مورینیو، زیر ذره بین هستند؛ سبک بازی منچستریونایتد با سایر قدرت ها فرق می کنددانلود؛ شوخی ادن هازارد با کمک مربی چلسی در تمرینات این تیمرسمی؛ بازیکن پیشین آرسنال و رم، ژروینیو به پارما پیوستاسکارونی، رئیس میلان: به توافق داوطلبانه با یوفا فکر می کنیمبازی های آسیایی جاکارتا؛ برنامه مسابقات تیم ملی بسکتبال 3 نفره ایران مشخص شدبازی های آسیایی جاکارتا؛ تکواندوکاران ایران حریفان خود را شناختندترکیب دو تیم نفت آبادان و استقلال خوزستان مشخص شدکلوپ: رقابتی میان مهاجمین وجود ندارد؛ آن‌ها از بازی در کنار یکدیگر لذت می برند (زیرنویس فارسی)بازی های آسیایی جاکارتا؛ تیم ملی هندبال ایران به مرحله بعد صعود کردتوماس توخل: تصمیم گیری در مورد انتخاب پنالتی زن را به خود بازیکنان واگذار می کنم؛ کاوانی مثل یک ماشین استحواشی دیدار پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان؛ بازیکنان نفت ابتدا "هو" و بعد تشویق شدندآندریاس پریرا: از حضور در منچستریونایتد و همکاری با مورینیو خیلی خوشحال هستمفرزاد مجیدی، سرپرست نساجی: داور چهارم دیدار با فولاد، با مربیان اسم و رسم دار مشکل داشتگزارش تصویری؛ هندبال ایران 20 - 35 هندبال قطر بارگذاری مطالب بیشتر لیست کامل ویژه پارس جنوبی جم 1-0 استقلال تهران؛ جم، شهرِ کابوس‌وار استقلالفوری؛ یوونتوس با درخواست فسخ مارکیزیو موافقت کردرئال مادرید از اینتر به خاطر اغوا کردن مودریچ شکایت خواهد کردواکر: منچسترسیتی می‌خواهد به فوتبال انگلستان حکمرانی کند؛ رقابت در لیگ برتر هر سال سخت‌تر می‌شودرویای اینتر به پایان رسید؛ لوکا مودریچ در رئال مادرید می‌ماندرسمی؛ کوین دی بروین به دلیل مصدومیت 3 ماه از میادین دور خواهد بودجزئیات جدایی مارکیزیو از یوونتوس؛ فسخ به درخواستِ بازیکن بوده و او پاداش قابل توجهی از باشگاه دریافت خواهد کردپیغام سرخیو راموس برای هواداران رئال مادرید پس از شکست در سوپرکاپ اروپا (عکس)مارکیزیو: منفعت یوونتوس، مهم ترین مسئله است و همیشه به این اصل وفادار هستمرسمی؛ پنجره نقل و انتقالات تابستانی برای میلان به پایان رسید بازی های آسیایی جاکارتا؛ ایران 3-0 کره شمالی؛ امیدها در آستانه صعود قرار گرفتندرسمی؛ مرتضی پورعلی گنجی به باشگاه اویپن بلژیک پیوستبه جا مانده از فینال سوپر کاپ؛ پیروزی بزرگ سیمئونه و هشداری جدی به تیم سردرگم رئال مادرید سوال روز: اگر رئال مادرید 300 میلیون یورو بودجه دارد، چرا خریدی انجام نمی دهد؟سوال روز: اگر رئال مادرید 300 میلیون یورو بودجه دارد، چرا خریدی انجام نمی دهد؟ 24 ساعت اخیر آخرین مطالب کاربران گفتگو فایل همه موزیک ویدیو عکس مطلب سوال فایل ویترین مطالب منتخب کاربران طرفداری

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۹۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در کنار یوونتوس؛ رئال مادرید با ۳۶ قهرمانی در لالیگا، پُرافتخارترین تیم در پنج لیگ معتبر اروپایی

دیدار رئال مادرید و کادیز در هفته ۳۴ لالیگا ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۳-۰ شاگردان کارلو آنچلوتی خاتمه یافت. با توجه به شکست‌ ۴-۲ بارسلونا مقابل ژیرونا، قهرمانی شماره ۳۶ رئال مادرید در لالیگا مسجل شد. آنها با رکورد قهرمانی های رسمی‌یوونتوس در پنج لیگ معتبر اروپایی برابری کردند.

پُرافتخارترین تیم های پنج لیگ معتبر اروپایی (لیگ داخلی) رئال مارید ۳۶ قهرمانی در لالیگا یوونتوس ۳۶ قهرمانی در سری آ بایرن مونیخ ۳۲ قهرمانی در بوندسلیگا بارسلونا ۲۷ قهرمانی در لالیگا منچستریونایتد ۲۰ قهرمانی در لیگ سطح اول انگلیس اینتر ۲۰ قهرمانی در سری آ لیورپول ۱۹ قهرمانی در لیگ سطح اول انگلیس میلان ۱۹ قهرمانی در سری آ

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • جشن قهرمانی در ورزشگاه خالی از تماشاگر؛ مخالفت خاویر تباس با تغییر زمان دیدار رئال مادرید و کادیز
  • تبریک رسمی بارسلونا بابت قهرمانی رئال مادرید
  • شکست سنگین بارسا؛ امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها
  • در کنار یوونتوس؛ رئال مادرید با ۳۶ قهرمانی در لالیگا، پُرافتخارترین تیم در پنج لیگ معتبر اروپایی
  • شکست سنگین بارسلونا / امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها
  • بارسا ۴گل خورد و حکم قهرمانی رئال را امضا کرد
  • بارسلونا، حکم قهرمانی رئال را امضا کرد
  • آنچلوتی: گل بلینگام به بارسلونا مهم‌ترین لحظه فصل ما بود؛ جشن قهرمانی؟ اول بایرن مونیخ!
  • رئال مادرید برد و به قهرمانی سلام کرد
  • کهکشانی‌ها در انتظار نتیجه بازی بارسلونا؛ قهرمانی رئال مادرید امروز قطعی می‌شود؟