Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت کاراته آذربایجان غربی گفت: چهاردهمین دوره مسابقات کاراته جام صلح و دوستی با حضور ۳۰۰ ورزشکار از ۱۲ کشور جهان در ارومیه آغاز شد. ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۲ استانها آذربایجان غربی نظرات

جواد سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به برگزاری چهاردهمین دوره مسابقات کاراته جام صلح و دوستی به میزبانی شهرستان ارومیه اظهار داشت: این دوره از مسابقات از بیست و ششم مردادماه شروع شده و تا بیست و هشتم این ماه ادامه می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که بیش از برگزاری مسابقات، سمینار بین‌المللی مربیگری و داوری از بیست و سوم مرداد تا بیست و پنجم این ماه برگزار شد بیان کرد: این دوره از مسابقات در ورزشگاه شش هزار نفری غدیر ارومیه برگزار می‌شود و آذربایجان غربی با دو تیم در رده سنی نوجوانان و جوانان در مسابقات حضور می‌یابد.

رئیس هیئت کاراته آذربایجان غربی با بیان این که پنجمین دوره متوالی این مسابقات است که در ارومیه برگزار می‌شود گفت: اقدامات لازم برای برگزاری مسابقات توسط استاندار آذربایجان غربی، فدراسیون کاراته، مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی، شهرداری ارومیه و دیگر دستگاه‌ها انجام شده و امید می‌رود یکی از بهترین مسابقات باشد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات در 19 رده تصریح کرد: مسابقات در سه رده بزرگ‌سالان، جوانان و نوجوانان با حضور بیش از 300 کاراته کا از ایران اسلامی و 11 کشور دیگر برگزار می‌شود که با 5 وزن کومیته در هر سه رده، کاتا در هر سه بخش و تیمی کومیته مسابقات کاراته جام صلح و دوستی در 19 بخش برگزار می‌شود.

سلیمی بیان کرد: از تیم‌های برتر حاضر در مسابقات می‌توان به تیم ملی کشورمان، تیم‌های ملی فرانسه، ترکیه و آذربایجان اشاره کرد.

انتهای پیام/م

R41361/P1486/S6,48/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۹۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن ۲ جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه

ایسنا/آذربایجان غربی مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان غربی از غرق شدن ۲ جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه خبرداد.

حمید محبوبی گفت: ساعت ۱۵:۳۰ عصر جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در مسیر رودخانه نازلوچای ارومیه ۲ نفر غرق شدند.

وی با بیان اینکه ۲ تیم جستجو و نجات هلال احمر شهرستان ارومیه بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند، افزود: با حضور امدادگران در محل مشخص شد که دو تن وارد آب شده و جان خود را از دست داده اند. 

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی هلال احمر آذربایجان‌غربی، محبوبی اظهار کرد: امدادگران پس از جستجو ۳ ساعته به پیکر یکی از غرق شده ها دسترسی پیدا کردند و پس از خارج کردن فرد، آن را تحویل مراجع ذی صلاح دادند.

وی ادامه داد: تلاش برای پیدا کردن پیکر نفر دوم ادامه دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • غرق شدن ۲ جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه
  • برگزاری تور رسانه ای بازدید از تالاب های اقماری پارک ملی دریاچه ارومیه
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • آغاز مرحله دوم رها سازی آب از سد سیلوه به دریاچه ارومیه
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • دریاچه ارومیه جان تازه می‌گیرد؟
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • آغاز به کار بیستمین نمایشگاه کشاورزی در شیراز
  • نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در آذربایجان غربی برگزار می شود