Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی، گفت: : در تیم‌های مختلف کار کردم اما هواداران در تبریز فوق‌العاده هستند.

به گزارش وبسایت نود، جان توشاک پس از پیروزی یک بر صفر شاگردانش مقابل سایپا گفت:  اول از همه باید درباره هواداران‌مان صبحت کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من در جاهای مختلفی کار کرده‌ام اما هواداران تبریزی فوق‌العاده هستند. زمانی که اتوبوس‌مان به ورزشگاه رسید, هواداران‌ را دیدیم که با پای پیاده 4-3 کیلومتر مسیر را طی می‌کردند. تاکنون چنین چیزی را ندیده‌ بودم. انگار اینجا استادیوم ومبلی بود و همه هوادارانی که به ورزشگاه می‌رفتند، هواداران لیورپول بودند. هواداران ما بسیار فوق‌العاده هستند و باید از آنها ممنون باشیم. در طول 90 دقیقه به بازیکنان انرژی دادند و و باعث شدند که آنها بهتر شوند.

وی درباره بازی عنوان کرد: بازی سختی بود و فقط 3-2 فرصت آن هم از کناره‌ها به وجود آمد, اما الان خیلی خوشحال هستیم که با یک بازی خوب موفق شدیم به پیروزی برسیم. باید تاکید کنم که هنوز به زمان و کار زیادی نیاز داریم برای اینکه بازیکنان‌مان از لحاظ آمادگی در یک سطح نیستند. هرچند که این برد به ما کمک می‌کند که به چیز‌هایی که می‌خواهیم زودتر دست پیدا کنیم. البته هواداران هم این اعتماد به نفس را به تیم داده‌اند و باید روز به روز بهتر شویم. این برد واقعاً برای هواداران‌مان بود, چون آنها فوق‌العاده هستند.

توشاک افزود: قبول دارم که هفته گذشته گل‌‌های بدی خوردیم و اشتباهات فردی زیادی داشتیم اما الان عملکرد خط دفاعی‌مان عالی بود. در طول بازی به خاطر بحث ناهماهنگی وقتی چند بازیکن انرژی‌شان کند شد, هواداران آنها را بلند کردند. ما هنوز در ابتدای لیگ هستیم و نتایج بالا و پائین می‌شود. باید به روند‌مان ادامه دهیم، در طول هفته خوب کار کنیم و نهایت استفاده را داشته باشیم تا هفته آینده هم مانند امروز شاد باشیم.

وی در مورد اینکه امروز سیستم تیمش را در این بزای تغییر داده بود، عنوان کرد: این مسئله بستگی به بازی پیش روی ما دارد. هفته قبل با سیستم 3-5-2 بازی کردیم که چند بازی با آن سیستم  کار کرده بودیم و اولین بار بود که با آن سیستم شکست می‌خوردیم. امروز به دنبال ایجاد تغییراتی بودیم. کسی که دفاع وسط ما بود را در جناح راست استفاده کردیم و عبدالله زاده توانست عملکرد خوبی داشته باشد. باز هم تکرار می‌کنم باید باز هم جلو برویم تا به شرایط بهتر برسیم. باید در مورد بازیکنان شناخت بهتری پیدا کنم. خیلی خوب کار کردیم. می‌دانم مهدی‌زاده بازیکن خوبی است و او در پیش فصل هم برای ما خوب کار کرد. چهار مدافع در تیم داریم. در پست‌های مختلف بالانس نیستیم و در یک پست چندین بازیکن داریم و در یک پست بازیکنان کمی داریم. اگر رضا شربتی مصدوم می‌شد دیگر کسی را در دفاع چپ نداشتیم. راه سختی در پیش داریم. 

وی در مورد اینکه تیمش تلفیقی از جوانان و بازیکنان با تجربه است و احتمال دارد با توجه به اضافه شدن مهاجم خارجی جدید در مسابقات بعدی با دو مهاجم بازی کنند، تصریح کرد: این همان سیستم کاری با همان بازیکنان بود. زمانیکه توپ را دارید 10 مهاجم دارید. در مورد بازیکنان جدید باید عملکرد بدنی‌ آنها را بررسی کنیم و برای استفاده از آنها مراقب باشیم که آسیب نبینند. بازیکنانی از اسکاتلند، انگلیس و ایرلند داریم که باید سخت کار کنیم و تیم را به هماهنگی برسانیم. 

توشاک در مورد اینکه تاکتیک‌های تیمش نسبت به هفته قبل متفاوت بود اما این هفته ضربات ایستگاهی زیادی را از دست دادند، عنوان کرد:‌در طول هفته در مورد ضربات ایستگاهی همیشه کار می‌کنیم. جدا از کارهای حمله‌ای روی ضربات ایستگاهی هم کار می‌کنیم. برنامه‌های هجومی زیادی داریم. گاهی به بازیکنان چیزی می‌گویم که از این گوش می‌شنوند و از گوش دیگر خارج میکنند. گاهی در زمین آن مسائل را اجرا نمی‌کنند. هر تیمی نیاز به کاپیتانی دارد که سایر نفرات را کنترل کند. مسعود شجاعی این کار را به خوبی انجام می‌دهد. ضربات ایستگاهی خوبی داشتیم اما هیچکدام را به شکلی نزدیم که در تمرینات آنها را مرور کردیم. به خودم گفتم چه شده است. باید بیشتر کار کنیم تا بیشتر به خواسته‌هایمان نزدیک شویم. 

وی در مورد اینکه هواداران چند درصد روی عملکرد تیم تاثیر داشتند، عنوان کرد:‌ هفتاد درصد این پیروزی به هوادارن اختصاص داشت و این مسئله خیلی اهمیت داشت. چیزی که امروز دیدیم این بود که هواداران خیلی تاثیر مثبتی روی بازیکنان داشتند. چه تعداد هوادار در ورزشگاه بودند. امروز بیش از 65 هزار هوادار به ورزشگاه آمدند و این خیلی به ما کمک کرد. تا به حال ندیده بودم 70 هزار نفر برای تماشای یک بازی معمولی لیگ به ورزشگاه بیایند. دیدم که آنها مسیر طولانی را به صورت پیاده طی می‌کنند. به بازیکنان گفتم هواداران را ببینید. بازیکنی نداریم که به دنیا آمده باشد که همیشه خوب باشد اما اگر من در یک روز عملکرد خوبی نداشته باشم و شماره 10 پوشیده باشم سعی می‌کنم حداقل کاری کنم که حریفی که صاحب توپ است  نیز شرایط خوبی نداشته باشد. یعنی در زمین بجنگم. باز هم تکرار می‌کنم هوادارن فوق العاده بودند.

توشاک در مورد اینکه در 3-4 بازی اول امتیازات زیادی از دست دادند و آیا ممکن است این امتیازات در پایان فصل مشکل ساز شود، اظهار داشت: برای چه باید به مشکل بخوریم.امروز بردیم و 3 امتیاز را کسب کردیم. در ادامه لیگ هم همین کار را می‌کنیم.

20441

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۰۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!

به گزارش "ورزش سه"، طی فصول اخیر، حضور هواداران خاص و ویژه در تمرین استقلال، یکی از نکات قابل توجه بوده که از زمان سرمربیان پیشین تا به امروز، به یک عادت قابل ستایش و جالب توجه تبدیل شده است. طرفدارانی که به دلایل مختلف دارای شرایط متفاوتی هستند و با حضور در کمپ حجازی، تمرین تیم مورد علاقه شان را به تماشا می نشینند.

این موضوع در دوره کنونی و زمان حضور جواد نکونام روی نیمکت آبی ها، نمود بیشتری به خود گرفته است. سرمربی آبی پوشان برخلاف تصور همگان که او را مربی خشن و سخت گیر تصور می کنند، اما در این زمینه کاملا رفتار متفاوتی دارد و همواره از حضور هواداران دارای شرایط خاص در محل تمرین، استقبال می کند.

سرمربی محبوب آبی ها حتی در این زمینه نیز به نزدیکانش اختیار تام داده تا به هر نحوی که شده، عاشقان و طرفداران تیم را که به صورت عادی توانایی حضور در استادیوم و تشویق تیم را ندارند، به محل تمرین آورده تا ضمن روحیه دهی به سایر هواداران، انگیزه بازیکنان نیز با دیدن چنین هواداران خاص و متفاوتی افزایش پیدا کند.

پیش از این شاهد حضور برخی از هواداران با شرایط ویژه، دارای معلولیت و یا کودکانی که دچار سندرم داون هستند، در تمرین استقلال بوده ایم اما روز گذشته یک هوادار متفاوت دیگر راهی کمپ مرحوم حجازی شد و شاگردان نکونام نیز صحنه های زیبایی را با این طرفدار رقم زدند که حسابی مورد توجه قرار گرفت.

چند هفته پیش بود که ویدیویی در صفحه اینستاگرامی ورزش سه منتشر شد که طی آن، یک هوادار علاقه مند به فوتبال که دارای معلولیت بود، در یک زمین چمن مصنوعی، با دست مشغول انجام فوتبال بود آن هم در میان هم تیمی ها و رقبایی که همگی به صورت جدی و به شکل عادی، در حال انجام فوتبال با پاهایشان بودند.

انتشار این ویدیو بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشت و این هوادار علاقه مند به فوتبال مورد ستایش همگان قرار گرفت که با وجود معلولیت در پاهایش، اما به مانند یک رقیب قدرتمند و قابل احترام، مشغول انجام بازی فوتبال است، جوانی که محمدجواد نصیرمقدم نام دارد.

این جوان که عاشق و شیفته استقلال بود، با دعوت سرمربی آبی ها به محل تمرین تیم رفت و روز گذشته دیداری با بازیکنان تیم داشت. جواد نکونام با دیدن محمدجواد نصیرمقدم به گرمی از او استقبال کرد و توپی را با امضای خودش، به یادگار به این هوادار خاص تقدیم کرد.

محمدجواد علاوه بر دیدار با مربیان و بازیکنان استقلال، به تماشای تمرین نشست و در پایان هم کنار بازیکنان فوتبال بازی کرد. جایی که بازیکنان در قالب فوتبال گل کوچک، با این هوادار به بازی پرداختند که حتی شاهد گلزنی او نیز بودیم، صحنه های زیبایی که به لطف نکونام و بازیکنان استقلال خلق شد.

این هوادار که از ناحیه هر دو پا دارای معلولیت است، در گفتگویی که با دوربین رسانه رسمی استقلال نیز داشت، برای این تیم آرزوی موفقیت در لیگ امسال کرد و از هواداران خواست تا با حمایت از شاگردان نکونام، زمینه قهرمانی آبی ها را فراهم کنند تا جام قهرمانی توسط سیدحسین حسینی، بالای سر برده شود.

دیگر خبرها

  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • پورحمیدی: می‌بریم اما حالم بد است!
  • پوستکوعلو: اهمیت رویارویی با آرسنال برای جلوگیری از اوج‌گیری رقیب‌ اصلی‌مان را درک می‌کنیم
  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • کلوپ: از هواداران لیورپول عذرخواهی می‌کنم
  • کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم
  • آخرین خبر در مورد حضور یحیی در تراکتور
  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟
  • 10 استادیومی که از آنها یک نام و هزار خاطره مانده!