Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@08:45:32 GMT

ترس 2 زن تهرانی در خیابان حمام خون ره راه انداخت + عکس

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۹۰۹۴۸

ترس 2 زن تهرانی در خیابان حمام خون ره راه انداخت + عکس

حوادث رکنا: ترس 2 زن تهرانی در خیابان حمام خون ره راه انداخت

به گزارش گروه جنایی رکنا، شامگاه چهارم بهمن ماه سال ۹۴ وقوع درگیری خونین در خیابان دیلمان شمالی در دستور کار ماموران کلانتری ۱۳۱ شهرری قرار گرفت. مأموران بلافاصله به محل درگیری رفتند و در یافتند پسر ۲۲ ساله به نام کامران که از ناحیه گردن زخمی شده بود به بیمارستان هفتم تیر منتقل شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تحت درمان قرار گرفت اما صبح روز بعد به خاطر شدت خونریزی جان سپرد.

پلیس Police به تحقیق پرداخت و دریافت عامل جنایت Crime پسر ۳۲ ساله ای به نام میثم بوده است. تلاش برای ردیابی میثم آغاز شد اما وی به مکان نامعلومی گریخته بود.

در ادامه تحقیقات یکی از دوستان کامران به ماموران گفت :من و چند نفر از دوستانم در پارک بودیم و صحبت می کردیم. یکی از دوستانمان می خواست به خانه پدرزنش برود. به همین خاطر کامران گفت که او را با موتور به خانه پدرزنش می رساند .آنها با هم سوار موتور شدند و رفتند ولی هنوز زیاد از ما دور نشده بودند که متوجه درگیری آنها با چند پسر جوان شدیم. وقتی به محل درگیری رسیدیم دیدیم کامران از ناحیه گردن چاقو خورده است . شاهدان می گویند میثم با چاقو به وی حمله کرده است.

با تکمیل تحقیقات ،پلیس به ردیابی میثم پرداخت و و چهار روز بعد وی را بازداشت شد .

میثم به درگیری خونین اعتراف کرد و در شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران در حالی پای میز محاکمه ایستاد که اولیای دم برای وی حکم قصاص خواستند .

وقتی میثم در جایگاه ویژه ایستاد گفت: من و دوستانم در خیابان ایستاده بودیم .همان موقع کامران سوار بر موتور با سرعت زیاد از کنار ما عبور کرد .سرعت او به حدی بود که دو زن که در حال عبور از خیابان بودند به شدت ترسیدند و عقب رفتند. ما به خاطر سرعت بالا به او اعتراض کردیم و اوبی اعتنا به ما رد شد.چند دقیقه بعد دوباره کامران در حالی که یکی از دوستانش ترک موتور او نشسته بود بار دیگر ازکنار ما با سرعت زیاد عبور کرد. وقتی این بار با او به او اعتراض کردیم از موتور پیاده شد .او با ما درگیر شد و به رویمان چاقوکشید.من از او خواستم آرام باشد ولی با سیلی به صورتم زد .او حتی یک ضربه هم با چاقو به سرم زد. من هم که کنترل اعصابم را از دست داده بودم چاقو را از دستش گرفتم . کامران پا به فرار Escape گذاشت و من در حال فرار یک ضربه به گردن او زدم .ولی واقعا قصد کشتن Killing او را نداشتم .

سپس در ادامه جلسه سه نفر از شرکت کنندگان در درگیری که همگی با وثیقه آزاد بودند به اتهام شرکت در نزاع دسته جمعی منجر به قتل Murder از خود دفاع کردندپ و گفتند میثم عامل این جنایت بوده است.

در پایان جلسه هیات قضایی میثم را به قصاص محکوم کرد. سه متهم دیگر نیز هر کدام به 3سال زندان Prison محکوم شدند.دیروز این حکم در دیوان عالی کشور مهر تایید خورد و قطعی شدتا وی در لیست سیاه اعدامی ها قرار بگیرد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مرد جوان در اتوبوس شهری و جلوی چشم زنان مسافر شلوارش را در آورد ! +عکس

پدر ایدزی دختر 9 ساله اش را آلوده کرد !+عکس

انتشار اولین عکس ها از آدم فضایی ها در مثلث برمودا! + جزییات

حامله کردن مهتاب تنها راه سینا برای ازدواج با او بود !

گنده لات محله 2 بار به دختر 14 ساله تجاوز کرد

حامله کردن مهتاب تنها راه سینا برای ازدواج با او بود !

تجاوز وحشیانه مرد شیطان صفت به زن زیبا در تاریکی شب + عکس

زنی شوهر خائنش را از مردانگی ساقط کرد / او را به تخت بسته بود ! +عکس

تجاوز به 12 دختر از سوی مستند ساز شیطان صفت + عکس

مراسم روح گیری شیطانی جان پسربچه 3 ساله را گرفت + عکس

فوری / عزت الله انتظامی درگذشت

شکنجه های وحشتناک نازنین زهرای 3 ساله در مرند !+ تصویر 16+

همخوابی چندش آور پسر جوان و نامادری اش +عکس

مهریه زیبای عروس 2 تابعیتی، داماد تهرانی را شوکه کرد !

باردار شدن دختر 17 ساله ی میلیونر پس از تجاوز امیر بیکار !

ارتباط زنم با راننده شاسی بلند دیوانه ام کرد / خودم مچ آن دو را گرفتم !

همخوابی زن جوان با نصاب ماهواره در تهران / او به پسر نوجوان همسایه هم رحم نکرد

صادق مخ زنم را زد و وقتی نبودم به خانه ام می رفت و ... ! + عکس

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه پلیس Police جنایت Crime فرار Escape کشتن Killing قتل Murder زندان Prison اخبار حوادث اعدام عکس در خیابان عامل جنایت معکوس عکس ایران حوادث ازدواج زندگی دختر همسرش خراسان جنوبی زن مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۰۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ دقیقه‌ای دوش بگیرید؛ مضرات حمام طولانی چیست؟

اگر از خشکی پوست رنج می‌برید و به دنبال راهی برای جلوگیری از التهاب و تحریک پوست هستید، مدت زمان استحمام خود را به حداقل برسانید.

دوش‌های کوتاه ممکن است آنطور که باید و شاید در نگاه شما قدرت تمیزکنندگی نداشته باشند، اما در مقابل این نکته را هم در نظر داشته باشید که دوش‌های طولانی‌تر می‌توانند پوست شما را کم‌آب کنند. افزون بر تعیین مدت زمان مناسب برای حمام، باید دمای آب را نیز در نظر بگیرید.

دوش گرفتن چقدر باید طول بکشد؟

بر اساس گزارش مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های امریکا (CDC)، میانگین زمان دوش گرفتن ۸ دقیقه است و اگر بیش از ۱۵ دقیقه زیر دوش می‌مانید، باید به فکر تغییر روتین حمام خود باشید.

پوست نیز مانند اندام‌های داخلی بدن به آب نیاز دارد و به گفته متخصصان پوست، حداکثر زمان توصیه‌شده برای دوش گرفتن حدود ۵ تا ۱۰ دقیقه است؛ در واقع این زمان برای پاکسازی و آبرسانی پوست کافی است.

طبق استانداردهای پزشکی و علمی، اگر پوست خشکی دارید یا به اگزما دچار هستید، دوش‌های کوتاه‌تر با آب ولرم به شما توصیه می‌شود. علاوه بر این، اجتناب از دوش آب گرم در فصول سرد بسیار مهم است، زیرا گرما می‌تواند به سطح پوست آسیب برساند و می‌تواند منجر به التهاب و افزایش علائم اگزما شود.

معایب دوش‌های طولانی

هدف از دوش گرفتن، آبرسانی و تمیز کردن پوست است، اما بد نیست بدانید دوش آب گرم برای مدت طولانی، چربی‌های طبیعی پوست را از بین می‌برد، منافذ پوست را باز می‌کند و اجازه می‌دهد رطوبت از آن خارج شود؛ که مجموعه‌ی این عوامل در درازمدت سبب خشکی شدید پوست می‌شوند.

برای حفظ رطوبت، معمولاً استفاده از مرطوب‌کننده و لوسیون بدن بعد از دوش گرفتن توصیه می‌شود زیرا باعث می‌شود رطوبت در پوست بماند و از آن خارج نشود.

معایب دوش‌های کوتاه

دوش‌های کوتاه نیز به نوبه خود مشکلاتی را ایجاد می‌کنند؛ به طور کلی می‌توان گفت که یکی از مهم‌ترین ایراداتی که به دوش‌های کوتاه‌مدت وارد است، این است که شاید به طور کامل پوست را تمیز نکنند. اگر پوست به درستی تمیز نشود، ممکن است باعث عفونت‌های پوستی شود.

با استناد به شواهد و داده‌های موجود، همه ما یک‌سری باکتری‌ها و ارگانیسم‌های طبیعی داریم که روی پوست زندگی می‌کنند و ما از این مورد با عنوان «فلور طبیعی» پوست یاد می‌کنیم.

فلور طبیعی از پوست ما در برابر آسیب‌ها و صدمات محافظت می‌کند. اگر این تعادل در اثر استحمام زیاد و طولانی به سمت رشد بیش از حد فلور طبیعی متمایل شود، ممکن است خطر عفونت پوست افزایش یابد و اگر کوتاه و کم حمام کنیم، این فلور به سمت ناسالم بودن میل می‌کند و بوی بدی را روی بدن به جا می‌گذارد.

نحوه صحیح دوش گرفتن

روند استحمام به اندازه دفعات و مدت‌زمان آن اهمیت دارد. راه‌های زیادی برای حمام کردن وجود دارد، اما ساده‌ترین و ملایم‌ترین راه استفاده از دست‌هایتان است. مراحل یک دوش اصولی عبارتند از:

بدن را با آب گرم (نه داغ) خیس کنید. از صابون یا شامپوی بدن استفاده کنید و با کفِ دستان خود بدنتان را بشویید. پس از آن به سراغ شست‌وشوی موها بروید.

سعی کنید به‌گونه‌ای زمان‌بندی کنید که این کارها را در طول مدت ۱۰ دقیقه الی یک ربع انجام دهید. در آخر و پس از خروج از حمام، با حوله بدنتان را کامل خشک کنید و بعد از خشک شدن از کرم‌های مرطوب‌کننده استفاده کنید؛ با این کار از بروز خشکی و احساس کشیدگی در پوست جلوگیری می‌کنید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • انتشار فیلم قمه‌کشی رعب‌آور/ در خیابان‌های ارومیه چه خبر است؟
  • شاگردان محرم آماده برای جدال با پیکان
  • تغسیل اموات کنار آب‌انبار شیخ در طرشت
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو به بهانه کمک
  • ربودن کودک چهار ساله با خودرو مادرش
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش/ سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش | سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...
  • ۱۰ دقیقه‌ای دوش بگیرید؛ مضرات حمام طولانی چیست؟
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند