Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، سخنگوی «استفان دی میستورا» نماینده سازمان ملل در امور سوریه از قصد وی برای برگزاری نشست پیرامون سوریه در اواسط ماه سپتامبر در ژنو خبر داد.

بر اساس این گزارش، «ریم اسماعیل» اعلام کرد که دی میستورا قصد برگزاری یک نشست با حضور نمایندگان طرف‌های مختلف در اواسط ماه سپتامبر در ژنو سوئیس را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قرار است این نشست تقریبا در اواسط سپتامبر برگزار می‌شود، اما نمی‌توانم تاریخ مشخصی را در این زمینه اعلام کنم.

او همچنین در خصوص مسائلی که در این نشست به آن پرداخته خواهد شد نیز سخنی نگفت.

در اواسط ماه جولای گذشته، اولین نشست نمایندگان کشورهای تضمین کننده آتش‌بس، در خصوص راه های اجرا و ساز و کار کمیته اصلاح قانون اساسی در ژنو برگزار شد.

پس از نشست آستانه ۱۰ در اواخر ماه جولای، «دی میستورا» از عزم خود برای برگزاری نشست جدید در اواسط سپتامبر در خصوص تشکیل کمیته قانون اساسی خبر داد.

کد خبر 4377234

منبع: مهر

کلیدواژه: استفان دیمیستورا سازمان ملل متحد سوریه مردم علیه احتکار ایالات متحده آمریکا ایران عربستان سعودی رژیم صهیونیستی فلسطین روسیه عراق ترکیه سوریه جنگ 2015 یمن دونالد ترامپ افغانستان تحریم اقتصادی ایران کانادا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۱۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنها نماینده اوکراینی الاصل کنگره آمریکا با تخصیص کمک به اوکراین مخالف است

کودکان بومی اوکراین همیشه حاضر نیستند اوکراین را دوست داشته باشند، حتی در آن سوی اقیانوس. ویکتوریا اسپارتز، تنها نماینده اوکراینی الاصل کنگره ایالات متحده که در اوکراین به دنیا آمده است، با تخصیص کمک به کی یف مخالفت کرد. 

آسوشیتدپرس با استناد به منابع خود گزارش داد این نماینده کنگره از همکارانش خواست که به جای عملیات خارجی، کنترل بهتری بر سرمایه‌های آمریکایی داشته باشند. اکنون هر دو بخش کنگره آمریکا (سنا و مجلس نمایندگان) بیشتر مشغول آماده سازی و واگذاری بسته کمکی که اخیرا برای اوکراین تصویب شده، هستند.

اسپارتز برای تأکید بر تمرکز خود بر مسائل آمریکا اخیراً اظهار داشت که برای محافظت از مردم آمریکا احساس "مسئولیت" می‌کند. این سیاستمدار در تفسیر خود درباره وضعیت کنونی تاکید می‌کند که امنیت مرز‌های خارجی باید اولویت بالاتری برای کنگره باشد.

او اخیرا گفته ظاهراً باید همیشه از اوکراین حمایت کند. اما این درست نیست، زیرا او معتقد است که ۶۱ میلیارد دلار اختصاص داده شده به اوکراین هدر خواهد رفت.

قانونگذاران واشنگتن به تازگی بسته کمک نظامی ۶۱ میلیارد دلاری برای اوکراین تصویب کردند. ۲ مقام آگاه آمریکایی که نخواستند نامشان فاش شود اعلام کردند ایالات متحده در حال آماده سازی یک بسته کمک نظامی به ارزش یک میلیارد دلار برای اوکراین است. این بسته کمک‌های نظامی نخستین بخش از لایحه کمک‌های تخصیص یافته از سوی کنگره به ارزش ۶۱ میلیارد دلار به کی یف است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • تنها نماینده اوکراینی الاصل کنگره آمریکا با تخصیص کمک به اوکراین مخالف است
  • آماده سازی اراضی طرح نهضت ملی مسکن در رفسنجان
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد پس از ۱۳ سال
  • وزیر خارجه بحرین با بشار اسد دیدار کرد
  • تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها در اردوی آماده‌سازی
  • برگزاری نشست هماهنگی برنامه ریزی برنامه‌های نمایشگاهی آثار نفیس موزه ایران باستان در استان ها
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • اردوی آماده سازی تیم کشتی نونهالان استان در سرخس
  • لزوم افزایش فرهنگ‌سازی جهت تفکیک زباله از مبدا