Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-05@09:37:19 GMT

محمد رضا گلزار را قضاوت نکنیم!

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۹۱۸۹۵

محمد رضا گلزار را قضاوت نکنیم!

برنامه برنده باش با اجرای استار سینمای ایران بلاخره روی آنتن رفت تا محمد رضای گلزار هم اجرای برنامه ایی در رسانه ملی را تجربه کند.

قضاوت درباره اینکه او در این مسیر موفق می شود یا خیر نیازمند زمان است اما باید دید چه کسی از این اتفاق سود می برد؟

به هر حال با ساخت یک مسابقه با فرمت و ساختار اجرایی کاملا تکراری که همین الان هم نمونه اش در شبکه ی دیگر در حال پخش است که نمی توان توقع داشت مخاطب درگیر شود ، قطعا سازندگان تمام تخم مرغ هایشان  را در سبد سوپر استار سینما گذاشتند و با او قرار است موفقیت  حادث شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینکه ما نگاهی اقتصادی به این قصه در شرایط نامساعد مالی سیما داریم یک بحث است و اینکه این برنامه می تواند به واسطه حضور گلزار تا انتها جذب اسپانسر کند ماجرایی است که به کیفیت برنامه بر می گردد.

قطعا هر چه بیشتر پیش برویم برنامه و اجرای گلزار پخته تر خواهد شد اما این برنامه در حالت فعلی حرف جدیدی نسبت به مدل های پیشین ندارد، در حقیقت یک اتفاق تکراری پولساز با یک اپ پیش رو است که اگر نتواند حاصل اقتصادی بزرگی داشته باشد حتما حاصلش از بین رفتن اعتبار کسی است که در سینما یک تنه فروش میلیاردی دارد.

وقتی که بازیگری در اندازه های استار از سینما به تلویزیون میاید حتما مصمم است جدا از منافع مالی به مردم کشورش نزدیک تر شود اما آیا این مسابقه این پتانسیل را دارد؟

قضاوت زود است چون این مسیر فعلا برای محمد رضا گلزار چیدمان شده و او با انرژی به دنبال یک اتفاق در کارنامه پر و پیمانش هست .

اینکه  این مسابقه بتواند در نگاهی که به مطالعه دارد ذهنیت جدید ایجاد کند که شوخی است چون سرانه مطالعه این مردم با این دست برنامه ها که تغیری نمی کند ولی اعداد و ارقام وسوسه برانگیز راه اندازی یک اپلیکیشن و جوایزی که از آن مدام بهره برداری تبلیغاتی هم می شود قطعا در آینده پر سر و صدا خواهد بود .

امید است در ادامه حاصل کار سوختن یک ستاره دیگر نباشد و این مسابقه تلویزیونی بتواند حداقل به واسطه ی مجری اش پر مخاطب و جذاب باشد. رسانه ملی امروز نیازمند ساخت برنامه های پر کشش است تا از رقبا جا نماند و هر کس در این مسیر کمک حال باشد قابل تقدیراست.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انرژی تلویزیون رسانه ملی سینمای ایران برنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۱۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت گل محمدی از ۵۰۰ هکتار از گلزار‌های خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی ؛ مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: برداشت گل محمدی از ۵۰۰ هکتار از گلستان‌های مناطق گرم این خطه آغاز و پیش بینی می‌شود که امسال ۳۸۷ تن گل‌تر برداشت شود.
صفدر صفدری افزود: برداشت گل محمدی از سطح گلزار‌های شهرستان مانه و سملقان، اسفراین و بخش‌هایی از بجنورد آغاز شده است.
وی گفت: در مجموع سطح گلزار‌های آبی گل محمدی بارور ۲۸۹ هکتار و بارور دیم ۸۳ هکتار، گلزار‌های آبی غیربارو ۴۸ هکتار و دیم غیر بارور ۴۱ هکتار است.
مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی افزود: سالانه در استان ۶۲۱ هزار لیتر گلاب، ۲۲ لیتر اسانس گل محمدی، ۲۹ هزار کیلوگرم گلبرگ خشک و ۱۲ هزار کیلوگرم غنچه خشک تولید و روانه بازار می‌شود.

دیگر خبرها

  • خبر‌های رسانه شانزدهم اردیبهشت
  • برداشت گل محمدی از ۵۰۰ هکتار از گلزار‌های خراسان شمالی
  • پیکر مطهر شهید «محمد رنجنوش» در گلزار شهدای همدان آرام گرفت
  • رشیدپور همچنان دنبال جایی برای انتشار «ساعت صفر» است
  • ابری آسمان و گریه بی‌امان، مشهدالرضا در سوگ صادق آل محمد (ص)
  • (ویدئو) فراموش نکنیم که نمی‌توانیم هم اشغالگر باشیم و هم اخلاق مدار
  • معرفی برترین‌های مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل
  • بیعتی دوباره با شهید راه مقاومت
  • فنونی زاده: بازی پرسپولیس و سپاهان تحت الشعاع قضاوت داور بود
  • صعود عراق به المپیک برای نویدکیا گران‌ تمام شد