Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان گزارش های تصویری روز پنجشنبه بیست و پنجم مرداد ماه را در این بسته مشاهده کنید.

رزمنده ای که در زمان اسارت هم قرآن را رها نکرد + فیلم

 

مزارع استان زنجان تشنه سد کینه ورس + فیلم

 

 

به صدا در آمدن زنگ خطر خشکسالی در شمال کشور/ آیا استان گلستان بیابان می شود؟ + فیلم

 

انتهای پیام/س

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم مجله خبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۲۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهم آمدن تمام نهادهای مرتبط با ترافیک در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: این اولین‌بار است که مدرسه‌ای در اختیار قرار می‌گیرد تا تمام نهادهای مرتبط با ترافیک بتوانند بر اساس سرفصل‌های آموزشی در زمینه فرهنگ ترافیک، کاهش آسیب‌های اجتماعی را آموزش دهند.

سردار مهدی حاجیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمانشاه، اظهار کرد: برای نخستین بار در سطح کشور و در کرمانشاه «مدرسه ترافیک» با هدف آموزش فرهنگ ترافیکی و کاهش آسیب‌های اجتماعی افتتاح شد.

وی افزود: این اولین‌بار است که مدرسه‌ای در اختیار قرار می‌گیرد تا تمام نهادهای مرتبط با ترافیک بتوانند بر اساس سرفصل‌های آموزشی در زمینه فرهنگ ترافیک، کاهش آسیب‌های اجتماعی را آموزش دهند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه دستگاه‌ها باید در راستای وظایف سازمانی نسبت به آموزش و فرهنگ‌سازی ترافیک با هدف آگاه‌سازی مردم به ویژه دانش‌آموزان برای جلوگیری از وقوع تصادفات اقدام کنند، خاطرنشان کرد: همراهی مردم و دانش‌آموزان سبب نهادینه شدن فرهنگ ایمنی و عبور و مرور در استان کرمانشاه می‌شود.

کد خبر 751608

دیگر خبرها

  • مدیر گروه خشکسالی و تغییر اقلیم: باید منتظر سیل ها و خشکسالی های بیشتری باشیم
  • باید منتظر سیل‌ها و خشکسالی‌های بیشتری باشیم
  • شرط سردار آزمون برای آمدن به لیگ ایران مشخص شد
  • گردهم آمدن تمام نهادهای مرتبط با ترافیک در کرمانشاه
  • غرق شدن جوان ٣۰ ساله دزفولی در رودخانه دز
  • جوان ۳۰ ساله در رودخانه دز غرق شد
  • طرح ملی جهاد آبرسانی امیدبخش روستا‌های تشنه خراسان شمالی
  • طرح ملی جهادآبرسانی امیدبخش روستا‌های تشنه خراسان شمالی
  • وارد آمدن خسارت بیش از ۲۵۳ میلیارد تومانی به بخش کشاورزی
  • تارتار: تشنه برد هستیم و برای رتبه چهارم تلاش می‌کنیم