Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@15:04:59 GMT

اعدام 6 عضو باند مخوف «دزدان طلا» در مشهد

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۹۴۷۵۲

اعدام 6 عضو باند مخوف «دزدان طلا» در مشهد

6 عضو باند مخوف «دزدان طلا» سپیده دم امروز در مشهد به دار مجازات آویخته شدند.

به گزارش ایلنا، معاون دادستان مشهد گفت: 6 عضو یک باند مخوف شمشیر به دست که با حمله به خودروی حامل «طلافروشان کیفی» و ایجاد رعب و وحشت در بلوار فرودگاه مشهد ، حدود 10 کیلوگرم طلا را سرقت کرده بودند ، سپیده دم امروز در زندان مشهد به دار مجازات آویخته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاضی حیدری افزود: این افراد در چهاردهم مهر سال 94 با طراحی نقشه قبلی و با انجام سرقت مسلحانه کیف حاوی 10 کیلوگرم طلا متعلق به یکی از مسافران پرواز اصفهان – مشهد را سرقت کرده بودند.

معاون دادستان ادامه داد: سرکرده این باند به نام میثم به علت اینکه 20 سال قبل در زمینه طلاسازی کار می‌کرد، طلافروشان کیفی را می شناخت و با اجیر کردن پنج نفر دیگر نقشه این سرقت را کشیده بود.

قاضی حیدری گفت: اعضای این باند با اقدامات مجرمانه خود، ناامنی اقتصادی را در بین «طلافروشان کیفی» و کسبه به راه انداخته بودند به طوری که بسیاری از آنان در اصفهان و مشهد خواستار برخورد جدی دستگاه قضا با اینگونه جرایم بودند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت اصفهان زندان سرقت مسافران مشهد رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۴۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیرمرد ۸۵ ساله قربانی سرقت‌های سمی شد

سارقی که با مسموم کردن افراد کهن سال اموال آن ها را در هسته مرکزی مشهد به سرقت می برد،پیرمردی را با نوشیدنی های سمی به قتل رساند.

به گزارش خراسان، ماجرای سرقت های سمی هنگامی در خیابان های اطراف حرم مطهر امام رضا(ع) لو رفت که چند نفر از افراد کهن سال طعمه جوانی شدند که به آن ها نوشیدنی سمی تعارف کرده بود. طولی نکشید که در میان سرقت های مذکور پیرمردی حدود 85 ساله نیز بر اثر نوشیدنی های سمی وضعیت وخیمی پیدا کرد و به بیمارستان امام رضا(ع) مشهد انتقال یافت اما او بر اثر عوارض ناشی از این نوع نوشیدنی در حالی به کما رفت که اموالش نیز مورد دستبرد قرارگرفته بود.

از سوی دیگر اقدامات درمانی برای نجات پیرمرد به نتیجه نرسید واو جان خود را از دست داد. این اقدامات تبهکارانه در حالی رخ می داد که با دستور قاضی شعبه 301 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد،تلاش گسترده ای از سوی نیروهای انتظامی برای دستگیری عامل یا عاملان سرقت های سمی آغاز شده بود و عوامل انتظامی موفق شدند سارق مذکور را در یک عملیات ضربتی دستگیر کنند.

 با هماهنگی های قضایی،بررسی های تخصصی درباره جنایت سمی ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان
  • انهدام باند سارقین تاسیسات مخابرات رودبار جنوب
  • باند سارقین تاسیسات مخابرات رودبار جنوب منهدم شد
  • دستگیری اعضای باند سرقت به عنف در بوئین‌زهرا
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • پیرمرد ۸۵ ساله قربانی سرقت‌های سمی شد
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • بازداشت اعضای ۲۰ باند غیربومی سرقت در مازندران
  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه