Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: بازیکنان خارجی جدید استقلال به درد این تیم نمی‌خوردند و بعید می‌دانیم استقلال با این وضعیت در لیگ برتر بتواند نتیجه بگیرد.

طرفداری- حسن روشن در خصوص بازی استقلال مقابل پارس جنوبی جم در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت:

مشکل بزرگ این تیم بازیکنان خارجی‌اش است اگر استقلال اقدام به خرید بازیکنان خارجی می‌کند باید از آنان استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:

بازیکنان خارجی جدید استقلال به درد این تیم نمی‌خوردند و من بعید می‌دانیم استقلال با این وضعیت در لیگ برتر بتواند نتیجه بگیرد. من از شفر خواهش دارم که مواظب دلالان باشد و خود را از حواشی دور کند.

به نقل از میزان، پیشکوست تیم فوتبال استقلال در پایان خاطرنشان کرد:

استقلال در گذشته فقط  یک بازیکن خارجی خوب به نام فابیو جانواریو داشت که همیشه مثمرثمر بوده، خانواده دوست بود و حاشیه نداشت. بهتر است اگر استقلال بازیکن خارجی خریداری می‌کند از آنهادر زمین بازی استفاده کند تا سطح فنی بازیکنانش مشخص شود. با این وضعیت بعید می‌دانم استقلال حرفی برای گفتن در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد.

0000دسته‌بندی: اخبار ایرانلیگ خلیج فارساستقلالبرچسب‌ها: پارس جنوبیپارس جنوبی-استقلالحسن روشنفابیو جانواریولیگ قهرمانان آسیااستقلال-السد قطر برای ارسال دیدگاه، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید و موبایل خود را فعال نمایید. آخرین اخبار داغ همه اخبار خارجی اخبار ایران ویدیو تصویر معلول، سرمربی الدحیل: در مسیر آماده‌ سازی برای بازی با پرسپولیس قرار داریمگزارش تصویری؛ ذوب آهن 1 - 2 سپاهانمحمد مسلمی پور، بازیکن تیم ملی فوتبال امید: مقابل کره شمالی با تمام وجود جنگیدیم؛ می توانیم صدرنشین گروه باشیمگزارش تصویری؛ صنعت نفت آبادان 2-2 استقلال خوزستانایستگاه تاکتیک: مقایسه سبک بازی کاسمیرو و ان گولو کانته؛ سرباز خستگی ناپذیر استمفوردبریج یا تانک برزیلی؟بازی های آسیایی جاکارتا؛ ووشوکاران ایران حریفان خود را شناختندبازی های آسیایی جاکارتا؛ شمشیربازان ایران از فردا (یک شنبه) به مصاف حریفان خود می روندبازی های آسیایی جاکارتا؛ بیژن حیدری داور دیدار ازبکستان و تایلند شددیدار جام حذفی آخرین روزنه امید سباستین رودی در خصوص ماندن در بایرن مونیخ خواهد بودورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی؛ 17 آگوست 2018گزارش تصویری؛ تراکتورسازی 1 - 0 سایپاورزشکاران ایران در شبکه های اجتماعی؛ 26 مرداد 1397آنچلوتی: از بردن و کسب عناوین قهرمانی خسته نشده ام؛ دی لورنتیس، مرد خوش قولی استسوپرلیگ ترکیه؛ پیروزی ترابزون اسپور در حضور مجید حسینیگیشه طرفداری؛ 27 مرداد؛ مثل قهرمانزاتزا: به طور جدی خواهان بازگشت به ایتالیا بودم؛ تورینو باشگاه بزرگی استلیست بارسلونا برای دیدار مقابل آلاوز اعلام شدپیش بازی آرسنال- چلسی؛ اولین نبرد سرمربیان جدید در دربی لندن (به همراه نظرسنجی)رحیم یوسفی، پیشکسوت پرسپولیس: با تیم امید هم باید نفت مسجد سلیمان را شکست می دادیمحواشی دیدار پرسپولیس-نفت مسجد سلیمان؛ اجرای نمایش در ورزشگاه آزادی با موضوع اتحاد بارگذاری مطالب بیشتر لیست کامل ویژه فوری؛ یوونتوس با درخواست فسخ مارکیزیو موافقت کردپرسپولیس 0-0 نفت مسجد سلیمان؛ برانکو باز هم مغلوب تفکرات دفاعی شدلیست تیم‌ ملی آرژانتین برای دیدار با کلمبیا و گواتمالا؛ بازگشت ایکاردی در غیاب لئو مسی!رسمی؛ کوین دی بروین به دلیل مصدومیت 3 ماه از میادین دور خواهد بودجزئیات جدایی مارکیزیو از یوونتوس؛ فسخ به درخواستِ بازیکن بوده و او پاداش قابل توجهی از باشگاه دریافت خواهد کردمارکیزیو: منفعت یوونتوس، مهم ترین مسئله است و همیشه به این اصل وفادار هستمبه جا مانده از فینال سوپر کاپ؛ پیروزی بزرگ سیمئونه و هشداری جدی به تیم سردرگم رئال مادرید رسمی؛ پنجره نقل و انتقالات تابستانی برای میلان به پایان رسید سوال روز: اگر رئال مادرید 300 میلیون یورو بودجه دارد، چرا خریدی انجام نمی دهد؟بازی های آسیایی جاکارتا؛ ایران 3-0 کره شمالی؛ امیدها در آستانه صعود قرار گرفتندرسمی؛ پنجره نقل و انتقالات تابستان 2018 سری آ ایتالیا بسته شدشروع دوران رائولِ مربی در رئال مادرید (عکس)باشگاه اینتر از ریاست لالیگا بابت اظهاراتش علیه این تیم در خصوص تلاش برای جذب مودریچ، شکایت می‌کندتراکتورسازی 1-0 سایپا؛ اولین پیروزی فصلتراکتورسازی 1-0 سایپا؛ اولین پیروزی فصل 24 ساعت اخیر آخرین مطالب کاربران گفتگو فایل همه موزیک ویدیو عکس مطلب سوال فایل ویترین مطالب منتخب کاربران طرفداری

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۶۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فریبا: استقلال تا پایان لیگ ۲ بازی خطرناک دیگر دارد

پیشکسوت باشگاه استقلال تأکید کرد، شاگردان جواد نکونام تا پایان فصل جاری لیگ برتر دو بازی خطرناک دیگر در پیش دارند. - اخبار ورزشی -

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره حضور خودش و تعدادی از پیشکسوتان در تمرین روز جمعه تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: در مراسم ختم پدر حمید بابازاده حضور داشتیم که جواد نکونام هم شرکت کرده بود. ایشان و آقای علوی مسئول فرهنگی باشگاه ما را برای حضور در تمرین دعوت کردند و از آنجایی که تیم‌مان را دوست داریم، در تمرین شرکت کردیم. انصافاً روز خوبی بود و بازیکنان سرحال تمرین کردند.

حجازی: فقط استقلال،بدون پس‌وپیش/ به خاطر تیمم از خارج برگشتم

 

وی در ادامه افزود: نکونام به ما، آتیلا حجازی، فرشید سمیعی و نماینده هلدینگ خلیج فارس خوش‌آمد گفت و از ما هم خواستند دقایقی برای بازیکنان صحبت کنیم. من بیشتر به سمت آرامش رفتم و به بازیکنان گفتم مثل هفته ششم به بعد باشید. اگر خاطرتان باشد پس از آشتی که جواد نکونام و علی خطیر پس از هفته پنجم داشتند، آرامش در تیم برقرار شد. الان هم تا حدودی شرایط مثل آن زمان است و این آرامش می‌تواند به استقلال کمک کند. به بازیکنان توصیه کردم باید بهترین بهره را از فرصت موجود ببرند. به آنها گفتم همه دنبال قهرمانی هستیم و هم شما به این قهرمانی نیاز دارید و هم ما و تأکید کردم قهرمانی دست خودتان است.

پیشکسوت باشگاه استقلال خاطر نشان کرد: پنج هفته به پایان لیگ باقی مانده است و 15 امتیاز این وسط می‌چرخد. اختیار قهرمانی دست استقلال است و اگر همه بازی‌ها را ببرد کسی به آن نمی‌رسد. بازی آسانی نداریم و در این پنج بازی با دو تیم فولاد خوزستان و نساجی مازندرانی بازی داریم که برای نیفتادن می‌جنگند. این دو بازی برای استقلال خطرناک است. استقلال این هفته با ذوب‌آهنی بازی دارد که سرمربی‌اش یکی از آنالیزورهای خوبی لیگ است و قطعاً تاکتیک و روش بازی استقلال را تحلیل می‌کند. شکست هفته گذشته آنها به نساجی در روحیه‌شان تأثیر می‌گذارد، ولی نباید این تصور به وجود بیاید که استقلال بازی آسانی دارد. با روحیه خوبی که از بازیکنان دیدم آرامش آنها می‌تواند حالت شارژی خوبی برای‌شان باشد. باید از زحمات علی خطیر مدیرعامل قبلی هم استقلال تشکر کرد که به نوبه خودش در این باشگاه زحمت کشید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شایعه عجیب در فضای مجازی پیرامون استقلال
  • فریبا: استقلال دو بازی خطرناک تا قهرمانی دارد
  • رمز موفقیت استقلال با عدد هفت! (عکس)
  • فریبا: استقلال تا پایان لیگ ۲ بازی خطرناک دیگر دارد
  • رکورد ویژه جلالی در استقلال قطع شد
  • ادین ترزیچ: پیروزی مقابل پاری سن ژرمن به ما اجازه می‌دهد تا به برخی از بازیکنان مقابل آگزبورگ استراحت بدهیم
  • نکونام بازار کری استقلالی‌ها را داغ‌تر کرد (عکس)
  • آرتتا: همه بازیکنان آرسنال در دسترس هستند؛ کسی به دنبال فروش ژسوس نیست
  • سایه‌روشن‌های هفته بیست‌وپنجم؛ مدعیان، جام را به هم تعارف کردند!
  • اتفاق عجیب در آزادی/ این پرسپولیسی‌ها دیگر محبوب نیستند