Web Analytics Made Easy - Statcounter

  روزنامه «الشرق الاوسط» عربستان سعودی مدعی شد که اظهارات حیدرالعبادی درباره تحریم‌های آمریکا علیه ایران، آخرین امید‌های وی برای نخست وزیری مجدد عراق را از بین برد.

به گزارش شفقنا، الشرق الاوسط به نقل از یک منبع عراقی که از وی به منبع آگاه سیاسی تعبیر کرده، نوشت: اظهارات دو هفته پیش حیدرالعبادی نخست عراق درباره پایبندی به تحریم‌های تحمیلی علیه ایران و عقب نشینی وی از این اظهارات در روز سه شنبه گذشته، شاید آخرین امید وی برای نخست وزیر مجدد عراق را از بین ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این روزنامه به نقل از همین منبع که نخواسته است نامش فاش شود، همچنین نوشت: العبادی پیش از اظهاراتش درباره تحریم‌ها از حمایت ایران برخوردار بود، زیرا در طول دوران نخست وزیری علی رغم استقلالی که داشت، ارتباط خود را با ایرانی‌ها قطع نکرد. این اظهارات به مثابه یک فاجعه شخصی برایش محسوب می‌شود نه یک لغزش زبانی.

روزنامه مذکور به نقل از منبع خود در ادامه مدعی شد که ایرانی‌ها اظهارات العبادی را به مثابه خنجری از پشت تلقی کردند و بسیار دشوار است از کنار آن بگذرند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: نخست وزیر عراق تحریم های ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۷۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه‌های شنبه هشتم اردیبهشت ماه

تصاویر منتخب صفحات نخست روزنامه‌های شنبه هشتم اردیبهشت ماه منتشر می‌شود. - اخبار رسانه ها -

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فاکتور اشتباه و شیطنت آمیز اصلاح طلبان در خصوص شرایط امید در جامعه/ آغاز کنش‌های انتخاباتی رادیکال‌ها پس از عملیات تحریم!
  • صفحه نخست روزنامه‌های قم یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • صفحه نخست روزنامه‌های یکشنبه نهم اردیبهشت ماه
  • صفحه نخست روزنامه‌ها _ یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • عکس/ صفحه نخست روزنامه‌های یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • صفحه نخست روزنامه‌های هرمزگان ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • صفحه نخست روزنامه‌های شنبه هشتم اردیبهشت ماه
  • صفحه نخست روزنامه ها‌ی شنبه ۸ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۸ اردیبهشت
  • ندای آزادی