Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-07@11:35:59 GMT

۵۶۹ قربانی در تصادفات جاده ای کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۹۹۷۲۸

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه امروز در جمع اصحاب رسانه بر برنامه‌ریزی درست و مدون در راستای کاهش ۱۰ درصدی تلفات جاده‌ای در سال جاری تاکید کرد.
بازوند تعداد کشته شدگان تصادفات استان طی سال گذشته را ۵۶۹ نفر اعلام و بیان کرد: تلفات جاده‌ای نسبت به سال ۹۵ بیشتر شده است که قابل قبول نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به رشد تلفات جاده‌ای در سال گذشته که رقم ۱۵.۶ درصدی را نشان می‌دهد، گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی باید به صورت هدفمند این آمار را تا پایان سال به ۱۰ درصد کاهش دهند.
بازوند بر تهیه و اجرایی کردن برنامه‌های علمی و راهبردی به منظور کاهش تلفات جاده‌ای تاکید کرد و گفت: براساس آمار پزشکی قانونی، تصادفات در محور‌های استان در چهارماهه نخست سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته
پنج درصد بیشتر شده است.
این مقام ارشد اجرایی استان کرمانشاه افزایش ماشین‌های نامحسوس پلیس، شناسایی نقاط حادثه‌خیز استان را از جمله عوامل مهم در کاهش تلفات جاده‌ای دانست.
بازوند ادامه داد: قرار است اداره راه‌شهرسازی تا پایان مردادماه برنامه هدفمند خود را در راستای کاهش تصادف و تلفات جاده‌ای تدوین و ارائه کند.
به گفته بازوند آمار‌ها نشان می‌دهد، علت عمده تصادفات در محور‌های موصلاتی استان رعایت نکردن سرعت مجاز است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: استان کرمانشاه تصادفات جاده ای علمی راهبردی تلفات جاده ای نقاط حادثه خیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۹۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگروه چابک و اثرگذار برای کاهش نرخ بیکاری

محمدطیب صحرایی، استاندار کرمانشاه در نشست مشترک اعضای هیات دولت و استانداران گفت : مشکلات استان‌هایی که دچار بیکاری مزمن هستند و تورم بالاتری نسبت به میانگین کشور دارند، با روال عادی و برنامه‌های فعلی حل نمی‌شود و این استان‌ها نیازمند توجه و حمایت‌های ویژه هستند.

وی پیشنهاد داد، برای اشتغالزایی و کاهش نرخ بیکاری پنج استانِ با نرخ بیکاری بالاتر، یک کارگروه چابک و اثرگذار در سطح ملی تشکیل شود.

وی اظهار کرد: حمایت‌های بانکی و اعتباری ویژه از پنج استان دچار نرخ بیکاری بالاتر، می‌تواند منجر به رونق طرح‌ها و کسب و کار و در نتیجه اشتغالزایی بیشتر در این استان‌ها شود.

 صحرایی گفت: یکی از مهمترین راهکار‌های کاهش نرخ بیکاری در این استان ها، تکمیل طرح‌ها و اقدامات نیمه تمام است.

وی با اشاره به برخی اقدامات نیمه تمام در استان، گفت: دولت گذشته در یک اقدام نادرست، جشن پایان باسازی مناطق زلزله زده کرمانشاه را برگزار کرد، در حالیکه بسیاری از ساختمان و زیرساخت‌های زلزله زده این استان همچنان نیازمند بازسازی هستند و اکنون ترمیم تخریب‌های ناشی از زلزله و تکمیل عملیات بازسازی در کرمانشاه حدود ۲۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد. همچنین جبران افتتاح زودهنگام راه آهن کرمانشاه، حدود هزار میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد.

استاندار کرمانشاه یکی دیگر از طرح‌های زیربنایی و اشتغالزای استان را راه آهن کرمانشاه - خسروی نام برد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • مخبر: مشکل واردات اتوبوس برون‌شهری در اسرع وقت حل شود
  • کاهش تلفات جاده‌ای و رفع نقاط حادثه‌خیز از اولویت‌ها است
  • ۱۰هزار عامل اجرایی برای برگزاری انتخابات دور دوم مجلس در کرمانشاه
  • رانندگان با سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت جاده‌ها مطلع شوند
  • کاهش ۳۰ درصدی شمار پرندگان مهاجر
  • موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه
  • کارگروه چابک و اثرگذار برای کاهش نرخ بیکاری
  • شناسایی 22 نقطه حادثه خیز شهری در کردستان
  • زیرساخت، فرهنگ، قانون؛ عوامل کاهش تصادفات
  • کاهش ۱۰ درصدی تلفات جاده‌ای در تعطیلات جاری/ فوت ۱۰۹ نفر