Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@02:42:52 GMT

تصویب۲۶ طرح اشتغال فراگیر در استان یزد

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۰۱۶۷۷

تصویب۲۶ طرح اشتغال فراگیر در استان یزد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمد حسین ریاحی مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان یزد از  تصویب۲۶ طرح خارج از رستهِ طرح اشتغال فراگیر با مبلغ بیش از ۶۰ هزارمیلیون ریال در استان یزد خبر داد.

وی با اشاره به طرح مشوق بیمه کارفرمایی افزود: کارفرمایان در صورت داشتن شرایط و بکارگیری نیروی کارجدید و فارغ التحصیلان دانشگاهی از پرداخت ۲۰ درصد حق بیمه سهم کارفرما به مدت دو سال معاف می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریاحی گزارشی از مبلغ و تعداد طرح‌های پرداختی تسهیلات اشتغال فراگیر و روستایی و عشایر از سوی مدیران بانک‌های عامل دارای سهمیه، عملکرد بانک‌های عامل در طرح اشتغال فراگیر را ارائه داد.

ریاحی مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان  با اشاره به  مشکلات بانک‌های عامل طرح اشتغال روستایی افزود: برنامه اشتغال فراگیر و اشتغال پایدار روستایی و عشایر پیگیری می شود.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان ضمن اعلام عملکرد‌های استان، شهرستان‌ها و دستگاه‌های اداری در خصوص طرح‌های متقاضیان اخذ تسهیلات اشتغال پایدار روستایی وعشایر، گفت: قریب به ۶۰ درصد مصوبات کارگروه و ۷۰ درصد تسهیلات پرداخت شده در استان مربوط به طرح‌های زیر بخش کشاورزی است درحالی که سهم بخش کشاورزی طبق اعلام سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ۲۹/۵درصد اعلام شده است.

ریاحی افزود:پیشنهاد می‌شود  تصویب طرح‌های بخش کشاورزی در جلسات کمیته فنی شهرستانی و استانی متوقف شود.

درکارگروه تخصصی اشتغال استان یزد چهار دستور کارِ گزارش مبلغ و تعداد طرح‌های پرداختی تسهیلات اشتغال فراگیر و روستایی و عشایری از سوی مدیران بانک‌های عامل دارای سهمیه، بررسی و تصمیم گیری در خصوص متقاضیان اخذ تسهیلات اشتغالزایی برنامه اشتغال فراگیر و اشتغال پایدار روستایی و عشایر، تشریح عملکرد سال۹۶ و برنامه‌های سال۹۷ بنیاد شهید و امور ایثارگران در حوزه اشتغال مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و گزارش عملکرد سال ۹۶ و اطلاع رسانی سهمیه اعتبارات سال۹۷ مشاغل خانگی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان یزد با حضور استاندار یزدبرگزار شد.

انتهای پیام/ی

۲۶ طرح اشتغال فراگیر در استان یزد به تصویب رسید

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغال تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۱۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید سازمان همکاری اسلامی بر حق تحصیل دختران در افغانستان

سازمان همکاری اسلامی در بیانیه پایانی پانزدهمین اجلاس سران این سازمان بر حق تحصیل زنان و دختران، رعایت حقوق بشر و ایجاد دولت فراگیر در افغانستان تأکید کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، پانزدهمین اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی با انتشار بیانیه‌ای 34 ماده‌ای و با تأکید بر حق تحصیل زنان و دختران، رعایت حقوق بشر و ایجاد دولت فراگیر در افغانستان به کار خود پایان داد.

این نشست دو روزه با عنوان «تقویت وحدت و همبستگی از طریق گفتگو برای توسعه پایدار» در پایتخت گامبیا برگزار شد که «عبدالقهار بلخی» سخنگوی وزارت خارجه طالبان نیز در آن شرکت کرده بود.

سازمان همکاری اسلامی در این بیانیه بر حمایت از یک افغانستان صلح‌آمیز، باثبات، مرفه و فراگیر و نیز رسیدگی به چالش‌های پیش روی مردم افغانستان از جمله چالش‌های بشردوستانه، حقوق بشری، گروه‌های قومی، امنیت و تروریسم، مواد مخدر و چالش‌های اجتماعی تأکید کرده است.

طاها:سازمان همکاری اسلامی به تعامل با افغانستان ادامه می‌دهدشرکت هیئت طالبان در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامینشست مقدماتی اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در گامبیا

در این بیانیه آمده است: بر اهمیت احترام کامل به حقوق بشر همه افغان‌ها و لزوم حمایت از حقوق اساسی دختران و زنان افغان به‌ویژه حق تحصیل و کار تأکید داریم و خواستار ارتباط بیشتر با مقامات بالفعل در مورد این موضوعات هستیم.

بیانیه پایانی سازمان همکاری اسلامی اظهار داشتد: ما همچنین بر نیاز به تلاش بیشتر برای رسیدگی به چالش‌های مرتبط با گروه‌های قومی، تروریسم، مواد مخدر و جنبه‌های اجتماعی برای حکومت فراگیر برای دستیابی به ثبات پایدار تأکید می‌کنیم.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • تأکید سازمان همکاری اسلامی بر حق تحصیل دختران در افغانستان
  • سهم استان زنجان از تسهیلات مسکن روستایی ۱۱ هزار و ۵۰۰ فقره است
  • ۱۱۵۰۰ فقره تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی در زنجان پرداخت می‌شود
  • مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی استان زنجان به ۶۷ درصد می رسد
  • سهمیه تسهیلات مسکن روستایی در زنجان به ۱۱هزار و ۵۰۰فقره رسید
  • بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • ۹۲ درصد متقاضیان واجد شرایط تسهیلات نهضت ملی مسکن، قرارداد امضا کردند
  • جزئیات جدید از تسهیلات نهضت ملی مسکن