Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-08@17:56:38 GMT

پایان تدوین فیلم کمال تبریزی

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۰۲۱۷۱

به گزارش پارس نیوز، 

 تدوین فیلم سینمایی «ما همه با هم هستیم» به کارگردانی کمال تبریزی و تهیه‌کنندگی سیدرضا میرکریمی توسط مژده قاجاریه به اتمام رسید.

 

این فیلم سینمایی از پربازیگرترین فیلم‌های سینمای ایران است که فیلمبرداری آن بیش از دو ماه و در نقاطی از تهران و قزوین انجام شده است.

مژده قاجاریه از نیمه فیلمبرداری «ما همه با هم هستیم» تدوین این فیلم را به صورت همزمان آغاز کرد و در روزهای گذشته نسخه اولیه تدوین آن آماده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«ماهمه باهم هستیم» روایتی کمدی از سقوط یک هواپیما و رازهای مسافران آن است که مهران مدیری، محمدرضا گلزار، لیلا حاتمی، ویشکا آسایش، هانیه توسلی، پژمان جمشیدی، مانی حقیقی، جواد عزتی، سروش صحت، حسن معجونی، مهران غفوریان، نادر فلاح، سیروس گرجستانی، علی شادمان، رضا ناجی، سام نوری، فرزین محدث، بهادر مالکی، یداله شادمانی، محمدمهدی حسینی‌نیا، شیرین آقا کاشی، بهزاد قدیانلو، اشپیتیم آرفی، لیدا فتح‌اللهی، شیوا بلوچی و دانیال کاظمی در آن ایفای نقش کرده‌اند.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: فیلم سینمایی کمال تبریزی سینمای ایران هواپیما مسافران فرزین سروش صحت فیلم سینمایی کمال تبریزی هانیه توسلی هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۲۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت سخنگوی شهرداری تهران در پی درگذشت مرحوم تبریزی

سخنگوی شهرداری تهران طی پیامی درگذشت حسین تبریزی؛ خبرنگار پیشکسوت صداوسیما را تسلیت گفت. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، عبدالمطهر محمدخانی؛ سخنگوی شهرداری تهران طی پیامی درگذشت حسین تبریزی، خبرنگار پیشکسوت صداوسیما را تسلیت گفت.

در متن این پیام تسلیت آمده است:

«خبر تلخ از دست دادن دوست و همکار خوبمان، خبرنگار پیشکسوت صداوسیما، آقای حسین تبریزی همه ما را در خانواده بزرگ شهرداری تهران بهت‌زده و عزادار کرد.

گزارش‌های اثرگذار آن مرحوم، غیر از آنکه در راستای پیگیری مشکلات و مطالبات مردم بود، راهگشای مدیران ارشد مجموعه مدیریت شهری قرار می‌گرفت.

از خداوند متعال برای آن عزیز سفرکرده، رحمت و مغفرت الهی را آرزو و ضایعه پیش‌آمده را محضر خانواده محترم و همکاران تسلیت عرض می‌کنم.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت سخنگوی شهرداری تهران در پی درگذشت مرحوم تبریزی
  • در گذشت خبرنگار باسابقه صداوسیما
  • حسین تبریزی درگذشت
  • فیلم/ اژه‌ای: قاضی سرمایه تمام و کمال قوه قضاییه است
  • مژده به کارگران ، مجلس بیخیال تعیین حقوق کارگری شد
  • ببینید | بغض معلم تبریزی برای بزرگ‌ترین غصه‌اش روی آنتن تلویزیون
  • ربایندگان «یسنا» حرفه‌ای بودند | در کمال نامردی او را در میان کلزاها رها کرده بودند
  • بارش باران در جاده‌های ۱۱ استان
  • تبریزی از تکرار این بازی متنفر است!
  • (ویدئو) سانسور‌های عجیبِ صدا و سیما؛از دست زدن تک انگشتی تا حذف کلمه «جان» بعد از نام همسر