Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، منابع کارگری ما در کارخانه تولی پرس گزارش کردند، این واحد تولیدی که در زمینه تولید  محصولات شوینده در شهرک صنعتی البرز در استان قزوین فعالیت دارد، از امروز شنبه (۲۷ مرداد ماه) به دلیل مشکلاتی که در زمینه تهیه مواد اولیه تولید دارد، موقتا تعطیل اعلام شده و کارگران آن اجازه ورود به محل کارشان را ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارگران که به‌صورت میانگین بین ۱۵ تا ۲۰سال سابقه کار دارند، درباره وضعیت خود می‌گویند: مجموع ۱۵۰ کارگر این واحد تولیدی امروز با ورود به محل کارشان با درهای بسته کارخانه مواجه شدند.. به همین  دلیل امروز صبح برای پیگیری وضعیت شغلی‌مان در مقابل ساختمان کارخانه دست به تجمع زده‌ایم.

کارگران می‌گویند: چندین سال است شرایط تولید در کارخانه  تولی پرس خوب نیست و مرتبا درهای کارخانه به روی کارگران بسته و کارگران به مرخصی‌های اجباری فرستاده می‌شوند.

به گفته کارگران این کارخانه، جدا از وضعیت پیش آمده حدودا ۵۰ روز است که  که دستمزد دریافت نکرده‌ایم.

آن‌ها با یادآوری اینکه پیش از این کارگران برای پیگیری مشکلات مزدی خود بار‌ها به نهادهای دولتی مستقر در استان مراجعه کرده‌اند، در ادامه گفتند: در هر پیگیری مسئولان استانی وعده پیگیری مطالباتمان را دادند اما در عمل هیچ اتفاق خاصی نیفتاد تا اینکه امروز بیکار شدیم.

 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۴۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از کارگران نمونه خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، به مناسبت بزرگداشت هفته کارگر از کارگران نمونه شهرستان خرمشهر در مسجد جامع و در آیین نماز جمعه و با حضور نمازگزاران و شماری از مسئولان شهرستان خرمشهر تحقیر و قدردانی شد.
در این مراسم با ارج نهادن به مقام کارگر هدایایی به کارگران نمونه از سوی امام جمعه و فرماندار خرمشهر تقدیم شد.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) فیلمی از یک کارگر باربری شبکه‌های اجتماعی را تسخیر کرد
  • تقدیر از کارگران نمونه خرمشهر
  • بابایی کارنامی: درآمد کارگران ساختمانی طبق قانون باید از فرمول مشخصی محاسبه شود
  • ۱۶۲ کارگر و کارفرمای نمونه در منطقه ازاد چابهار تجلیل شدند
  • گردش دوباره چرخ کارخانه ذوب آهن اسدآباد درخواست کارگران شد
  • تکذیب خبر اخراج کارگران شرکت حریر خوزستان
  • کارگران نساجی بروجرد در انتظار حل مشکلات کارخانه
  • کارگران نساجی بروجرد در انتظار حل مسائل کارخانه
  • هیچ واحد تولیدی به‌خاطر آرا قضایی در گرمسار تعطیل نشد
  • خراسان جنوبی/کارگران، فعالان عرصه اقتصاد و تولید