Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@02:29:37 GMT

ناظمی به آرژانتین می‌رود

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۰۴۸۱۹

ناظمی به آرژانتین می‌رود

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فریدون اصفهانیان گفت: برای اولین بار اتفاق بزرگی در جامعه داوری فوتسال بانوان رخ داد.  گلاره ناظمی داور بین المللی فوتسال بانوان کشورمان جهت قضاوت به مسابقات المپیک فوتسال جهانی می رود و می تواند اتفاق خیلی مهمی برای جامعه داوری بانوان باشد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در حال حاضر ناظمی به خاطر قضاوت در مسابقات فوتسال دانشجویان جهان در قزاقستان بسر می برد و این رقابت ها تا 5 شهریورماه در شهر آلماتی ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصفهانیان در پایان افزود: کمیته داوران باید تست های آمادگی جسمانی را طبق معیارهای فیفا تا تاریخ 7 سپتامبر (جمعه 16 شهریورماه) از ناظمی بگیرد و به فدراسیون جهانی فوتبال اعلام کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آرژانتین المپیک جهان فیفا کمیته داوران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۴۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنایتی: اتفاقی که در بازی پرسپولیس و سپاهان افتاد با برنامه بود/ حضور بانوان فرهنگ ورزشگاه‌ها را عوض کرده است+فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، رضا عنایتی در نشست خبری پیش از بازی پیکان و آلومینیوم اراک درباره اتفاقاتی که در بازی پرسپولیس و سپاهان میان هواداران دو تیم پیش آمد، اظهار کرد: اتفاق خوب و مبارکی رخ داده و بانوان ما می‌توانند بازی‌ها را از نزدیک ببینند، فکر می‌کنم فرهنگ هواداران بهتر شده، البته ما فرهنگ داشتیم ولی در برخی بازی‌ها اتفاقات خیلی خوبی نمی‌افتاد.

وی ادامه داد: از وقتی که بانوان به ورزشگاه‌ها می‌آیند واقعاً فرهنگ استادیوم‌های ما عوض شده، به هر حال ما خودمان خانواده داریم و می‌دانیم در رابطه با چه چیزی صحبت می‌کنیم. فکر می‌کنم اتفاقاتی که در بازی پرسپولیس و سپاهان افتاد با برنامه بود. باید تمام مسئولیت اتفاقی که افتاده را بپذیریم. من خودم از این اتفاق تعجب کردم. امیدوارم که به سمتی برویم که اول به خانواده خودمان فکر کنیم. به کسی توهین کنیم پشت سرمان، خود ما خواهر و مادر و خانواده داریم. کسانی که دوست داریم همه به آنها احترام بگذارند.  

سرمربی تیم پیکان افزود: مطمئن هستم این اتفاق تکرار نخواهد شد و بر اثر یک حادثه که اسم آن را جوگیری می‌گذارم، رخ داد. معتقدم مردان ایرانی فوق‌العاده با غیرت هستند. باید یک لحظه فکر کنیم خواهر و مادر خودمان در ورزشگاه هستند و چگونه باید با آنها برخورد کنیم. من چند ورزشگاه دیگر رفته‌ام و فوق‌العاده و ورزشگاه با خانم‌ها بهتر شده است. همه با هم متحد هستند و تیم خودشان را تشویق می‌کنند، به تیم رقیب کا مدارند. قدم‌های مثبت خوبی برای فوتبال ما برداشته شده و خدا کند از این آدم‌های جوگیر در ورزشگاه‌ها نبینیم تا همه از از این فوتبال لذت ببریم.  

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تیم ملی فوتسال ایران چهارم جهان شد/ فوتسال بانوان در رده هشتم
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان/ مردان ایران در رده چهارم، بانوان هشتم
  • چهارشنبه مشکوک آزادی
  • قضاوت داوران چهارمحالی در مسابقات انتخابی تیم ملی اسکیت
  • عنایتی: اتفاقی که در بازی پرسپولیس و سپاهان افتاد با برنامه بود/ حضور بانوان فرهنگ ورزشگاه‌ها را عوض کرده است+فیلم
  • پایان مسابقات فوتسال جام مساجد در میامی
  • «سیزیف» به مردم ایران چه می آموزد؟ / ورود ایرانیان به دالان باریک آزادی / مهمترین پروژه توسعه ایران توانمندسازی جامعه
  • اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان
  • بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان مشخص شدند
  • جام جهانی از تمام داوران فوتبال ایران گرفته شد | اعتراف مهم افشاریان؛ بله ما نتوانستیم