Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-27@14:17:28 GMT

سفر مقام شماره ۲ کره شمالی به کوبا

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۰۵۴۶۲

به نقل از خبرگزاری یونهاپ، خبرگزاری رسمی پرنسالاتینا متعلق به کوبا گزارش کرد که چوئه ریونگ هائه که معاون رئیس کمیته مرکزی حزب کارگران کره شمالی است، روز پنجشنبه در صدر هیاتی از سوی حکومت کره شمالی وارد شهر هاوانا پایتخت کوبا شد.

این گزارش خاطر نشان کرد: چوئه در چارچوب یک سفر کاری به کوبا سفر کرده و مورد استقبال سالوادور والدس، معاون اول رئیس‌جمهور کوبا قرار گرفته و طی مذاکراتی با او به بررسی روابط دو کشور پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین چوئه با برونو رودریگز، وزیر امور خارجه کوبا نیز دیدار کرده و آن‌ها درخصوص مسائل بین‌المللی و موضوعات دوجانبه به بحث پرداختند.

به گزارش این خبرگزاری وزارت خارجه کوبا درخصوص این دیدار گفته است این دیدار در فضایی برادرانه برگزار شد و طی آن مقام مهمان و رودریگز بر سر اهمیت پیوند‌های برادری که مردم، احزاب و دولت‌های دو کشور را با هم متحد می‌سازد، موافق بودند.

کوبا و کره شمالی از سال ۱۹۶۰ تاکنون روابط دوجانبه داشته‌اند و براساس این گزارش مقام‌های دو کشور در دیدار اخیر خود بر سر همکاری در حوزه‌های مختلف از جمله آموزش و کشاورزی توافق کرده‌اند.

این سفر حدود یک ماه بعد از آن صورت می‌گیرد که ری سو یونگ، مدیر بخش امور بین‌الملل حزب کارگران کره شمالی به منظور نشست‌هایی با رهبران کوبا از جمله میگوئیل دیاز کانل، رئیس‌جمهور این کشور و رائول کاسترو، دبیر اول حزب کمونیست کوبا به این کشور سفر کرد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۵۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبری از بخشش حسینی نیست؛خالدآبادی مرد شماره یک نکونام در تبریز

به گزارش قدس آنلاین، باشگاه استقلال دفاعیه مربوط به حسینی و اعتراض خود به این حکم را به استیناف ارسال کرده و منتظر تصمیم آنها است. 

این در حالی است که برخی رسانه‌ها خبر داده بودند مسئولان استقلال پیگیر این مساله هستند تا بتوانند از وجود دروازه‌بان خود برابر تراکتور استفاده کنند. به همین دلیل آنها امیدوار به تشکیل جلسه استیناف تا قبل از این بازی و بخشش دروازه‌بان خود هستند.

همانطور که از قبل پیدا بود محرومیت حسینی برای دیدار با تراکتور قطعی خواهد بود و این دروازه‌بان تحت هیچ شرایطی نمی‌تواند استقلال را در این دیدار حساس در تبریز همراهی کند. 


پیش از این به این موضوع اشاره کردیم که طبق قوانین کمیته انضباطی، محرومیت‌های یک‌جلسه‌ای شامل نقض حکم نشده و این کمیته تنها از منظر محکومیت مالی سیدحسین حسینی این پرونده را برای تجدیدنظرخواهی به کمیته استیناف ارجاع داده است. بنابراین از آنجایی که محرومیت یک‌جلسه‌ای تعلیقی حسینی قطعی شده بر اساس قوانین، کاپیتان آبی‌ها نمی‌تواند در تبریز در درون چهارچوب دروازه استقلال قرار گرفته و برای اولین بار در این فصل درترکیب تیمش غایب است. 


نکته جالب توجه اما به صحبت‌های یک عضو کمیته استیناف مربوط می‌شود که وی درباره محرومیت قطعی سیدحسین حسینی برای بازی با تراکتور نسبت به این موضوع صحبت‌های مهمی را مطرح کرد. او می‌گوید: «نه فقط در پرونده دروازه‌بان استقلال بلکه در تمامی پرونده‌های تخلف از سوی اهالی فوتبال کشور در صورت نقض حکم مالی از سوی کمیته استیناف، این بدان معنا خواهد بود که کمیته استیناف تمام یا بخشی از تخلف منتسب به بازیکن یا مربی یا... را قبول نداشته و این حکم را در بخش مالی نقض کرده است، اما از آنجایی که قوانین کمیته انضباطی به صراحت بر قطعی بودن محرومیت‌های یک‌جلسه‌ای پافشاری دارد، بنابراین در صورت بخشش، این اتفاق ابهام‌برانگیز شده و به نوعی آرای کمیته‌های قضایی فدراسیون فوتبال را دچار چالش خواهد کرد.» 


همه اینها در حالی هستند که از اردوی استقلال خبر می‌رسد بعد از اینکه محمدرضا خالدآبادی در دیدار تدارکاتی اخیر این تیم در درون دروازه آبی‌ها قرار گرفت، با دستور کادر فنی تمرینات ویژه و اختصاصی را برای دیدار مقابل تراکتور پشت سر می‌گذارد و اتفاقا این دروازه‌بان از روحیه بالایی برخوردار است. 

دیگر خبرها

  • آمادگی ایران برای تعمیر هواپیما و صدور خدمات مهندسی به کوبا
  • جزئیات دیدار و گفتگوی مقام بلندپایه نظامی ایران با وزیر دفاع بلاروس
  • کره شمالی: آمریکا از حقوق بشر به‌عنوان ابزار سیاسی علیه پیونگ یانگ استفاده می‌کند
  • کره شمالی : آمریکا از حقوق بشر بعنوان ابزار سیاسی خصمانه علیه پیونگ یانگ استفاده می کند
  • کره شمالی: بدترین وضعیت حقوق بشر در جهان را در آمریکا داریم
  • خبری از بخشش حسینی نیست؛خالدآبادی مرد شماره یک نکونام در تبریز
  • رنکینگ بهاره بدمینتون نونهالان و نوجوانان خراسان شمالی انجام شد
  • کره شمالی: حقوق‌ بشر ابزار تهاجم و رفتار خصمانه آمریکاست
  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!
  • واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی برای خواننده رپ زیرزمینی | ادعای مقام آمریکایی برای اعمال فشار بر ایران