Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا-بزرگترين «ارکستر و گروه کر،کودک و نوجوان» (٢٤ لغايت ٢٦ ) مرداد ماه در سالن هلال احمر  ساري برگزار شد.            
به گزارش خبرنگارآريادفترمازندران درساري ،حميدرضا عشريه رئيس ارشاد ساري ضمن تشکر از جناب صدرايي آهنگساز و رهبر ارکستر با حضور در اين اجرا گفت : شهرستان ساري بعنوان مرکز استان داراي توانمندي و ظرفيت هاي بيشمار هنري است و بايد در بستر سازي کشف استعدادهاي هنري فرزندان اين شهرستان تلاش و کوشش کرد            .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: نماينده مردم ساري و مياندرود در مجلس شوراي اسلامي، يوسف نژاد، نيز با حضور در اين برنامه و قدرداني از مديريت ارشاد ساري و تلاش بي دريغ رهبر ارکستر آقاي صدرايي موجبات دلگرمي آنان را فراهم کرد و قول مساعد داد حمايت هاي بيشتري در اين زمينه در آينده بعمل آورند            .
همچنين دکتر شالويي مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران مهمان ارجمند ديگر اين برنامه ضمن تقدير و تشويق رهبر اين ارکستر گفت: انشالله بتوانيم در آينده با مساعدت و حمايت بيشتر آثار فاخر و ارزشمندي را شاهد باشيم            .
شايان ذکر است: در اين اجرا  ٢١٧ هنرمند کودک و نوجوان از ٤ تا ١٤ سال بطور همزمان روي صحنه اجرا کردند و نمايش عروسکي و نمايش صحنه اي و موسيقي بصورت ترکيبي اجرا شد تا بچه ها ارتباط بيشتري گرفته و جذابيت بيشتري داشته باشد       
لازم به ذکر است: کارشناسان حوزه موسيقي معتقدند اين ارکستر بعد از تهران دومين ارکستر کودک و نوجوان کشور است که شامل ١١٠ نفر گروه کر، ٦٥ نفر نوازنده فلوت،  ٢٨ نفر نوازنده ويلن، ٨ نفر گروه عروسک گردان و ٦ نفر بازيگر است .
گفتني است: در اين اثر بزرگ هنري يوسف يونسي، هنرمند و کارگردان برجسته ساروي، نويسندگي متن اين ارکستر را بر عهده داشت.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بزرگترين ارکستر و گروه کر کودک نوجوان ساري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۶۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله

این بالگرد در راستای تسریع عملیات جست‌وجو در منطقه یلی بدراق کلاله و پشتیبانی عملیات جست‌وجو از فرودگاه بین‌المللی گرگان به این منطقه اعزام شد.

بر اساس گزارش‌های دریافتی از هلال احمر امروز در سومین روز جستجو این بالگرد در مزارع روستای یلی بدراق کلاله در حال گشت زنی است و عملیات جست و جو برای پیدا کردن دختر مفقود شده ادامه دارد.

همچنین امروز تیم‌های زمینی جمعیت هلال‌احمر گلستان هم به تیم جستجو پیوستند.

قاسم غریب آبادی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: مفقود شدن یسنا دیدار، کودک ۴ ساله در روستای یلی بدراق کلاله عصر روز یکشنبه نهم اردیبهشت گزارش داده شد و از آن زمان تا کنون نیرو‌های امدادی و مردمی بی وقفه در حال جست‌وجو هستند.

او افزود: خانواده کودک هنگام کار در مزارع روستا و برداشت نخود متوجه مفقود شدن کودکشان شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله + فیلم
  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله
  • جست‎جو برای یافتن دختر ۴ ساله در کلاله
  • جست‎جو برای یافتن کودک ۴ ساله در کلاله/ نیروهای کمکی اعزام شدند
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله
  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده
  • تلاش نیروهای هلال احمر گلستان برای پیدا کردن یسنای ۴ ساله مفقود شده