Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانلود (31.5MB)

طرفداری - اکانت رسمی لیگ برتر انگلیس کلیپی از گل های برتر تقابل های چلسی و آرسنال در ورزشگاه استمفورد بریج در این لیگ را منتشر کرد. 

0000دسته‌بندی: اختصاصیاخبار خارجیویدئوانگلستانلیگ جزیرهچلسیآرسنالدسته‌بندی ویدیو: کلیپ های متنوع (ارسالی کاربران، درخواستی و ...)ویدیوانگلستانآرسنالچلسیبرچسب‌ها: نایجل وینتربرنمایکل اسینسیلوینیودیدیه دروگبارابین فن پرسیالکستئو ولکاتخوان ماتاادن هازاردچلسی-آرسنالEden HazardRobin Van PersieJuan mata برای ارسال دیدگاه، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید و موبایل خود را فعال نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
آخرین اخبار داغ همه اخبار خارجی اخبار ایران ویدیو تصویر دانلود؛ گل های برتر تقابل های چلسی و آرسنال در استمفوردبریج در لیگ برتر انگلیسدانلود؛ گل روز باشگاه میلان - جیانی ریورا به تورینو (1965)دانلود؛ پلی به گذشته - اولین بازی دنی کارواخال با پیراهن رئال مادرید (2013)گزارش تمرین پرسپولیس؛ از درگیری لفظی قنپرپور با هواداران تا تذکر برانکو به یک عکاسدانلود؛ گل های باشگاه رم در بازی های پیش فصل 2018/19هفته دوم لیگ دسته اول؛ گل‌گهر سیرجان 2-1 مس کرمان؛ بگوویچ مچ دست نشان را خواباندرسمی؛ ترکیب تیم های کیه وو و یوونتوسبرانکو: ناراحتم که نبردیم و امتیاز نگرفتیم؛ جذب ایمن حسین؟ آرام آرام، عجله نکنیدگل لوکاس مورا به فولام (تاتنهام 1-0 فولام)دانلود؛ گل های برتر رئال مادرید به ختافه در بازی های خانگی در لالیگادانلود؛ گل روز باشگاه آرسنال - تیری آنری به لیدزیونایتد (2012)دانلود؛ ورودى هاى جديد تيم ميلان برای فصل 2018/19دانلود؛ تیزر باشگاه رم برای شروع فصل 2018/19دانلود؛ تبریک تولد فلورین کرینگه توسط باشگاه دورتموندمحمودزاده: نفت تهران رسما از جدول مسابقات لیگ یک حذف شددانلود؛ پلی به گذشته - اولین گل محمد صلاح برای بازل (2012)دانلود؛ ویدیو باشگاه رئال مادرید به مناسبت آغاز فصل جدید لالیگا (2018/19)رسمی؛ ترکیب پاری سن ژرمن برای بازی با گنگامدانلود؛ گل روز باشگاه بارسلونا - پیتزی به اسپورتینگ خیخون (فصل 1996/97)دانلود؛ تمرین زدن ضربه ایستگاهی داوید لوئیز در تمرینات چلسی بارگذاری مطالب بیشتر لیست کامل ویژه ایستگاه تاکتیک: مقایسه سبک بازی کاسمیرو و ان گولو کانته؛ سرباز خستگی ناپذیر استمفوردبریج یا تانک برزیلی؟پرسپولیس 0-0 نفت مسجد سلیمان؛ برانکو باز هم مغلوب تفکرات دفاعی شدمورینیو: مستند آمازون از منچسترسیتی به وضوح نشان داد که کلاس، خریدنی نیستحفظ ستاره در آسمان لندن؛ چگونه چلسی موفق شد ادن هازارد را در استمفورد بریج نگه داردرسمی؛ پنجره نقل و انتقالات تابستان 2018 سری آ ایتالیا بسته شدباشگاه اینتر از ریاست لالیگا بابت اظهاراتش علیه این تیم در خصوص تلاش برای جذب مودریچ، شکایت می‌کنددی لورنتیس: به نظرم گروه مالکان لیورپول و رم یکسان هستند؛ پالوتا در پاسخ به او: در ناپل چی می کِشی؟!پیش بازی آرسنال- چلسی؛ اولین نبرد سرمربیان جدید در دربی لندن (به همراه نظرسنجی)اتفاق عجیب در ورزشگاه آزادی؛ حمله هوادار نفت مسجد سلیمان به هواداران پرسپولیس با چاقو!تراکتورسازی 1-0 سایپا؛ اولین پیروزی فصلکلوپ: مصدومیت دی بروین به سود لیورپول است؟ هر کس این طور فکر می‌کند، یک عوضی است!پیش بینی گاتزتا دلو اسپورت از جایگاه تیم های سری آ ایتالیا در پایان فصل؛ یوونتوس قهرمان و اینتر دوموالورده: اولویت بارسلونا همه جام‌ها است نه فقط اروپا؛ کارمان در نقل و انتقالات تمام شده؟ نمی‌دانم!نونو اسپیریتو: بازی خوبی مقابل اورتون انجام دادیم؛ تلاش می کنیم تا مقابل لسترسیتی بهتر باشیمنونو اسپیریتو: بازی خوبی مقابل اورتون انجام دادیم؛ تلاش می کنیم تا مقابل لسترسیتی بهتر باشیم 24 ساعت اخیر آخرین مطالب کاربران گفتگو فایل همه موزیک ویدیو عکس مطلب سوال فایل ویترین مطالب منتخب کاربران طرفداری

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۶۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بازی تاتنهام - آرسنال؛ یکی به فکر ویرانی، دیگری به فکر ساختن

در حالی که توپچی‌ها تلاش می‌کنند تا در کورس قهرمانی لیگ برتر باقی بمانند، هواداران اسپرز بیش از هر چیز، از تیم خود انتظار دارند که مانع از موفقیت رقیب همشهری شوند. 

تاتنهام و آرسنال در مسابقه‌ای که انتظار می‌رود یکی از جذاب‌ترین بازی‌های این هفته فوتبال انگلیس باشد، به مصاف هم می‌روند. رویارویی سبک شجاعانه آنژ پوستکوعلو با فوتبال آمیخته با هنر میکل آرتتا، انتظارات برای دیدن رقابتی نزدیک و تماشاگر پسند را بالا می‌برد. 

اطلاعات مسابقه تاتنهام و آرسنال روز و تاریخ برگزاری: یکشنبه ۲۸ آوریل ۲۰۲۴ | ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۶:۳۰ ورزشگاه: تاتنهام هاتسپر تورنمنت: هفته سی و پنجم لیگ برتر داور: مایکل اولیور ترکیب احتمالی تاتنهام و آرسنال

تاتنهام (۱-۳-۲-۴): ویکاریو | رومرو، فن ده فن، دیویس، پورو | بیسوما، سار | جانسون، مدیسون، کولوسفسکی | سون

آرسنال (۳-۳-۴): رایا | وایت، سالیبا، گابریل، تومیاسو | پارتی، رایس، اودگارد | ساکا، تروسار و هاورتس

غایبان تاتنهام و آرسنال

تاتنهام: فورستر، وایتمن، اودوگی، سولومون و اسکیپ (مصدوم)

آرسنال: تیمبر (احتمالی)

نکات آماری مسابقه تاتنهام - آرسنال تاتنهام تنها یک مورد از ۶ تقابل لیگ برتری اخیرش مقابل آرسنال را با برد پشت سر گذاشته است (۱ تساوی و ۴ شکست) آرسنال فصل گذشته در این ورزشگاه ۲-۰ برنده شد. آخرین باری که آن‌ها دو برد پیاپی خارج از خانه در مسابقات لیگ را مقابل اسپرز جشن گرفتند، به سال ۱۹۸۸ بر می‌گردد تا پایان فصل ۱۶-۲۰۱۵، دربی آرسنال - تاتنهام، پر مساوی‌ترین بازی تاریخ رقابت‌های لیگ برتر بود که ۲۰ تساوی را ظرف ۴۸ رویارویی به خود دیده بود (۴۲ درصد). از آن زمان، تنها ۴ مورد از ۱۵ شهرآورد شمال لندن به تساوی منجر شده است (۲۷ درصد) تاتنهام در هر ۲۵ بازی خانگی اخیرش در رقابت‌های لیگ برتر موفق به باز کردن دروازه حریفان شده است آرسنال در هیچ یک از شش بازی خارج از خانه اخیرش در لیگ برتر، گلی دریافت نکرده است. تنها دو باشگاه موفق شده‌اند ۷ بازی را بدین ترتیب، بدون گل خوردن پشت سر بگذارند: چلسی و منچستریونایتد فرم تاتنهام و آرسنال در بازی‌های اخیر فرم تاتنهام و آرسنال در بازی‌های اخیر
پبش بینی هو اسکورد از مسابقه تاتنهام - آرسنال

تاتنهام ۱ آرسنال ۳

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • پیش بازی تاتنهام - آرسنال؛ یکی به فکر ویرانی، دیگری به فکر ساختن
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و استون ویلا از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ساعت پخش بازی استون ویلا و چلسی امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سون هیونگ مین: مقابل آرسنال همان تاتنهام خواهیم شد
  • فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است
  • سون: آرسنال یک از بزرگترین تیم‌های جهان است
  • ترکیب احتمالی چلسی برای بازی با استون ویلا
  • قهرمانی بدون شکست آرسنال در ورزشگاه وایت هارت لین (25 آوریل، 2004) / فیلم
  • شکست‌ناپذیران؛ 20 سال از آخرین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس گذشت / عکس
  • آرسنال تیم اول لندن؛ توپچی‌ها و کسب سه برد با +5 گل در دربی‌های لندن طی فصل جاری لیگ برتر