Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ یونس رنجکش در هشتمین جلسه بوم گردی شهرستان آستارا افزود: متقاضیان این واحدها می‌توانند برای دریافت پروانه ساخت یا نقشه های تهیه شده مورد تایید سازمان نظام مهندسی به دهیاریها و بخشداریها ی شهرستان مراجعه نمایند .

وی ادامه داد: علاوه بر این واحدهای احداثی تعداد 2 واحد بوم گردی دیگر که نیاز مرمت داشته اند نیز پرونده آنها در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان منتظر دریافت موافقت اصولی است که باید به زودی صادر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: از مجموع تعداد کل واحد های بوم گردی مصوب شده در کمیته شهرستان و استان برای دریافت موافقت اصولی 70 درصد آنها در بخش لوندویل احداث می شود.

وی گفت: در مجموع 104 درخواست احداث واحدهای بوم گردی توسط متقاضیان به کمیته بوم گردی شهرستان آستارا ارسال شد که کلیه پرونده ها مورد بررسی قرار گرفت که بر اساس ضوابط اجرای این طرح آن تعداد از متقاضیانی که واجد شرایط بودند در نوبت صدور مجوزهای لازم قرار گرفتند.

وی اظهار داشت: به کلیه کسانی که تمایل به احداث مجتمع های بوم گردی داشته باشند و زمین آنها دارای شرایط خاص باشد از طریق کارگروه ویژه استانی پرونده ها پس از تایید کمیته شهرستان شرایط آنها مورد بررسی قرار می دهد.

وی یادآور شد: 14 درخواست جدید نیز هم اکنون در بخش مرکزی آستارا در دست برسی می باشد.

فرماندار آستارا با تأکید بر نقش گردشگری در افزایش اقتصاد خانوارهای ساکن منطقه و اشتغالزایی در این شهرستان یادآور شد: توجه به توسعه زیرساخت ها و تامین امکانات رفاهی برای گردشگران از اولویت‌هایی است که در آستارا به دنبال ایجاد آنها هستیم.

به گفته رنجکش؛ این شهرستان دارای جاذبه های خوبی در پذیرش گردشگر است که برای ماندگاری بیشتر این گردشگران که در طول سال تعداد آنها به بیش از شش میلیون نفر می رسد باید بتوانیم زیرساخت‌های رفاهی خوبی داشته باشیم.

وی افزود: از کسانی که در این زمینه سرمایه‌گذاری نمایند تسهیلات با بهره کم و شرایط ویژه پرداخت می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان گیلان اقتصاد سرمایه صنایع دستی و گردشگری گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۶۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل باشگاه ورزشی شهدای شهر خضرآباد به شورای شهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد ،در پی در خواست شهردارو رئیس شورای اسلامی شورای شهر از معاون فرماندار مبنی بر رسیدگی تربیت بدنی شهرستان به باشگاه ورزشی شهدای شهر خضرآباد، نشستی با حضور معاون فرماندار شهرستان اشکذر، مدیراداره ورزش و جوانان شهرستان، شهردار وشورای شهر وب خشدار در شهر خضراباد برگزار شد. 
در نشست رسیدگی به باشگاه ورزشی خضرآباد مقرر شد؛ تربیت بدنی شهرستان اشکذر نسبت به تحویل باشگاه ورزشی شهدای شهر خضرآباد به شورای شهر و به احداث شبکه آب و فاضلاب و نصب کنتور آب برای باشگاه ورزشی شهدای شهر خضرآباد اقدام کند.
همچنین مقررشد؛ تربیت بدنی شهرستان نسبت به درخواست اعتبار در حدود یک میلیارد تومان جهت تعویض کف پوش باشگاه و تعمیر سقف باشگاه اقدام کند.

دیگر خبرها

  • خسارت ۴۹۰ میلیارد تومانی سیل به بخش دُرُح سربیشه
  • ۶۰۰۰ واحد صنفی گناوه برای دریافت شناسه «یکتا» اقدام کنند
  • جانمایی ۵۹ صندوق الکترونیکی برای انتخابات در سوادکوه
  • راه اندازی آنلاین شاپ صنایع دستی و سوغات محلی در شهرستان طبس
  • کشف جسد جوان غرق شده پس از ۶ روز در خوزستان
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • تحویل باشگاه ورزشی شهدای شهر خضرآباد به شورای شهر
  • کشف یک جسد با دست‌ و پای بسته در شهرستان اردل
  • یک میلیون نفر در صف دریافت وام ودیعه مسکن قرار دارند
  • بیش از ۸۴۰ میلیون ریال تراکنش مازاد نانوایی ها بازگردانده شد