Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@11:23:29 GMT

خبرنگار ایرنا به عنوان حافظ محیط زیست همدان تجلیل شد

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۰۷۴۷۵

خبرنگار ایرنا به عنوان حافظ محیط زیست همدان تجلیل شد

همدان- ایرنا- 'علیرضا جهانگیری عرش' خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز همدان به واسطه اطلاع رسانی دقیق و صحیح از اخبار و رویدادهای حوزه محیط زیست به عنوان حافظ محیط زیست مورد تجلیل قرار گرفت.

به گزارش ایرنا هشت تن از فعالان محیط زیست همدان روز شنبه در حاشیه پاکسازی طبیعت تاریک دره همدان از زباله، با اهدای لوح سپاس تجلیل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این آئین از علیرضا جهانگیری برای اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای حوزه محیط زیست، فاطمه هاشمی نیکو به خاطر اجرای طرح جمع آوری درب بطری و نهادینه سازی مفهوم بازیافت و حمید نوروزی برای راه اندازی نخستین مدرسه طبیعت همدان تجلیل به عمل آمد.
همچنین از علی ثقفی برای عکاسی حیات وحش، مصطفی موسیوند برای اجرای برنامه های منظم پاکسازی، آرش زینتی برای گسترش فضای سبز همدان از طریق اجرای طرح کاغذ و درخت، عرفان معین برای درمان و تیمار حیات وحش و مرتضی شیردره برای تیمار و نگهداری پرندگان شکاری قدردانی شد.
همچنین این افراد به دلیل اقدامات موثری که به صورت داوطلبانه برای حفظ محیط زیست انجام داده اند به عنوان حافظان محیط زیست استان همدان معرفی شدند.
مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان در حاشیه این مراسم بیان کرد: پاکسازی طبیعت، به تقویت مسئولیت های اجتماعی در خصوص حفظ طبیعت کمک می کند و به همگان می آموزد که با طبیعت چگونه برخورد کنند.
مهرداد نادری فر افزود: محیط زیست و طبیعت، میراث گذشتگان و امانت آیندگان است و باید امانتداران خوبی باشیم تا مواهب طبیعی بدون تخریب و آسیب به نسل آینده تقدیم شود.
مدیرکل حفاظت محیط زیست همدان نیز ابراز امیدواری کرد: هر روز شاهد توسعه صنایع و شرکت هایی باشیم که برای حفظ محیط زیست و بهبود شرایط اجتماعی و زیستی استان و کشور تلاش می کنند.
گفتنی است: در این برنامه، پرسنل شرکت صنایع غذایی سحر همدان و کارکنان حفاظت محیط زیست همدان به پاکسازی کوهستان الوند پرداختند.
7526/1181

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی محیط زیست خبرنگار ایرنا حافظ محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۷۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگردان پرندگان به طبیعت به همت دوستدار محیط زیست

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، آقای خبیر ۱۲ سال است که پرندگان را از بازار پرنده فروشان در شیراز خریداری می کند و به محیط زیستشان باز می‌گرداند.

او معتقد است پرنده نباید در قفس باشد آنها را به جای دور از دسترس انسان‌ها می‌برد و آزاد می‌کند.
این دوستدار محیط زیست می‌گوید: سال‌هاست با طبیعت مانوس است و آزاد کردن پرندگان نشانه دوستی و مهربانی او به طبیعت است.
آقای خبیر علاقه و احترامش به محیط زیست را به فرزندانش هم آموخته است، پسر او گاهی با پدر همراه می‌شود و آنها علاوه بر آزادی پرندگان با جمع آوری زباله‌ها، دامن طبیعت را پاک می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌های پلاستیکی
  • پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌ها پلاستیکی
  • پاکسازی ۳ کیلومتر از حریم رودخانه در ساوجبلاغ
  • پاکسازی حاشیه و تالاب پیرسلمان
  • پاکسازی محیط زیست توسط کودکان شهر زاوه در هفته زمین پاک + تصاویر
  • بازگردان پرندگان به طبیعت به همت دوستدار محیط زیست
  • مراجع قضایی شهرستان ری رویکرد زیست محیطی دارند+فیلم
  • پاکسازی طبیعت نقده به مناسبت هفته زمین پاک
  • پاکسازی محیط زیست در روستای رهنه به مناسبت هفته زمین پاک + تصاویر
  • پاکسازی بیش از ۹۱۲ هکتار از اراضی خراسان رضوی