Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت: با حفظ اتحاد و همدلی و حرکت در خط ولایت، برنامه‌های خود را بر حسب نیازهای روز کشور عملیاتی کرده و متجاوزان نظامی و فرهنگی و نفوذی را زیر پای خود له کنیم. ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۷ استانها سمنان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شاهرود، امیر سرتیپ دوم رضا آذریان عصر امروز در آئین تودیع و معارفه یکی از فرماندهان ارتش در شاهرود اظهار داشت: پیروزی و نصر الهی تنها با وحدت و همدلی همه نیروهای کشور در دفاع مقدس حاصل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به هجمه‌های شدید دشمنان به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همراهی برخی ایادی آنان در داخل کشور با آن عنوان کرد: دشمن به دنبال هدف قرار دادن ارکان اقتدار انقلاب اسلامی است و از این رو در اوایل انقلاب هجمه‌ها به سمت ارتش بود و امروز هم به‌سوی سپاه نشانه رفتند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا با بیان اینکه هیچ فردی جز فرماندهی معظم کل قوا نمی‌تواند برای نیروهای مسلح تصمیم‌گیری کند؛ به ارتباط نزدیک میان سپاه و ارتش اشاره و خاطرنشان کرد: در همین موضوع هجمه‌های ناجوانمردانه علیه سپاه، همه دیدند که ارتش جمهوری اسلامی با چه قدرت و عظمتی دست سپاه را در دست خود می‌فشارد.

به گفته آذریان، تا زمان محو کامل رژیم اشغال گر صهیونیسم از روی نقشه زمین این دست نیز جدانشدنی بوده و بین ارتش و سپاه هیچ فاصله‌ای وجود ندارد و نخواهد داشت.

وی با تأکید بر اینکه امروز نباید اجازه نفوذ در کشور به دشمن با هر بهانه‌ای داده شود؛ همه نیروهای مسلح را لشگریان الهی خواند و اضافه کرد: امروز هم باید مانند زمان دفاع مقدس، با حفظ اتحاد و همدلی و حرکت در خط ولایت، برنامه‌های خود را بر حسب نیازهای روز کشور عملیاتی کرده و متجاوزان نظامی و فرهنگی و نفوذی را زیر پای خود له کنیم.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا با اشاره به شکست توطئه‌های نظامی دشمنان در سال‌های گذشته با اقتدار و هوشیاری و وحدت نیروهای مسلح کشور عنوان کرد: حال که دشمن دریافته است که به واسطه اقتدار دلاورمردان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران توان اقدام نظامی علیه کشور و ملت ما را نداشته و در این زمینه شکست می‌خورد؛ همه توان خود را در بحث جنگ نرم به کار گرفته و با سوءاستفاده از شرایط اقتصادی کشور به دنبال ضربه زدن به ایران اسلامی است و در این شرایط همه ما باید هوشیار و بصیر باشیم.

امیر سرتیپ دوم آذریان با اشاره به اینکه وحدت و همدلی همه نیروهای مسلح در دفاع مقدس سبب شد تا دشمنی که قصد داشت تا سه روزه خرمشهر و هفت روزه ایران را فتح کند؛ شکست سختی خورده و حتی ذره‌ای از خاک میهن‌مان کم نشود عنوان کرد: امروز هم با به‌روزرسانی صنایع دفاعی کشور و افزایش آمادگی و توان دفاعی‌مان پس از دفاع مقدس، در اوج اقتدار قرار داشته و در منطقه از نظر امنیت و توان دفاعی حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.

وی با اشاره به اینکه همه نیروهای دلاور مسلح در کشور سربازان ولایت‌اند خاطرنشان کرد: امروز سپاه و ارتش با همکاری یکدیگر اقدامات بسیار مؤثر و خوبی در برابر هجمه‌های دشمنان انجام داده‌ و توطئه‌های آنان را نقش بر آب کرده‌اند.

انتهای پیام/ش

R41366/P1377/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۷۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر فرمانده کل ارتش از رزمندگان عملیات وعده صادق

امیر سرلشکر موسوی با حضور در مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش، از آحاد رزمندگان نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند هوایی و نیروی هوایی، خانواده‍‌های رزمندگان و فرماندهان، قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور در مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش، وعده صادق را جلوه زیبایی از وحدت و هم افزایی ارتش و سپاه و وزارت دفاع عنوان کرد.

فرمانده کل ارتش افزود:  این عملیات که با محوریت نیروی هوافضای سپاه، هم افزایی ارتش و وزارت دفاع و هدایت ستاد کل نیروهای مسلح با موفقیت انجام شد، کام همه دوستان انقلاب اسلامی را شیرین و دشمنان را از قدرت بازدارندگی ایران شگفت‌زده کرد.

امیر سرلشکر موسوی با شکرگزاری به درگاه احدیت  و تبریک این موفقیت و ظهور قدرت اراده ملت ایران به محضر فرماندهی معظم کل قوا، از ستاد کل نیروهای مسلح که با تدبیر شایسته و هم‍افزا و راهبری دقیق عملیات، اراده و همت رزمندگان اسلام را  هم جهت و معطوف به هدف، به فرجامی غرور آفرین، رهنمون ساخت، قدردانی کرد.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: به دلاورمردان سپاه پاسداران خداقوت و دست مریزاد عرض می‌کنم و از آحاد همرزمان عزیز نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند و نیروی هوایی و  خانواده محترم فرماندهان و رزمندگان که همواره با تحمل سختی‌ها، توفیقات نیروهای مسلح را میسر ساخته‌اند، صمیمانه قدردانی می‍‌ کنم.

وی بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام، تاکید و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال گسترش جنگ نیست لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد.

امیر سرلشکر موسوی، همچنین از خداوند بزرگ برای ملت سربلند ایران، عزت روز افزون و برای محور مقاومت به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه قهرمان، پیروزی نهایی و برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی تسریع در زوال مختوم را مسئلت کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور
  • تاکید بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی عملیات ارتش
  • جمهوری اسلامی پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهد داد
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • تقدیر فرمانده کل ارتش از رزمندگان عملیات وعده صادق
  • روسیه: ۲۹۹ پهپاد اوکراینی منهدم شد
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه