Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-26@05:56:22 GMT

خط دفاعی آرسنال؛ آشفته تر از دوران ونگر+عکس

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۰۹۱۵۶

خط دفاعی آرسنال؛ آشفته تر از دوران ونگر+عکس

به گزارش "ورزش سه"، در پایان فصل قبل و بعد از 22 سال، ارسن ونگر فرانسوی از آرسنال جدا شده و چند هفته اونای امری هدایت این تیم را بر عهده گرفت اما شروع سرمربی اسپانیایی تا اینجا موفقیت آمیز نبوده است.

 

بعد از شکست در هفته اول با 2 گل برابر سیتی، دربی لندن نیز برای آرسنال خوب آغاز نشده و در دقیقه 9 پدرو موفق شد در موقعیتی تک به تک و روی پاس مارکوس آلونسو، به راحتی دروازه پتر چک را باز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

2 شکست در 2 هفته ابتدایی هرگز مورد رضایت هواداران آرسنال نخواهد بود و شاید اونای امری خیلی زودتر از آنچه تصور می کرد مورد شماتت هواداران تیمش قرار گیرد.

 

 

 

 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۹۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه هواداران چلسی به آرسنال؛ جام لیگ قهرمانان در استادیوم امارات رؤیت شد! + عکس

چلسی در سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۲۱ موفق به فتح لیگ قهرمانان اروپا شده است.

طرفداری | هواداران چلسی در استادیوم امارات یادآوری کردند که تنها تیم لندنی هستند که قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده‌اند.

دیدار معوقه دو تیم آرسنال و چلسی در هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس تا دقیقه 70 این مسابقه با چهار گل لیاندرو تروسار، بن وایت (2) و کای هاورتس (2) با نتیجه 5-0 به سود توپچی‌ها دنبال می‌شود. هواداران چلسی اما در این مسابقه دست از کنایه و طعنه به آرسنالی‌ها برنداشتند و یاددآوری کردند که تنها تیم لندنی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا آنها هستند. چلسی تنها تیم لندنی است که تاکنون موفق به فتح لیگ قهرمانان اروپا شده و هواداران این تیم در هر فرصتی این موضوع را به رخ رقبای خود، به خصوص آرسنال، می‌کشند.

آرسنال در این فصل می‌توانست با غلبه به بایرن مونیخ به جمع چهار تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا صعود کند تا شانس خوبی برای فتح اولین جام نقره‌ای رنگ لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد که بازهم توپچی‌ها به سد محکمی به نام بایرن مونیخ خوردند تا رویای آنها باردیگر برای قهرمانی در مهم‌ترین تورنمنت باشگاهی جهان، نقش بر آب شود.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • شکست‌ناپذیران؛ 20 سال از آخرین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس گذشت / عکس
  • 92 گل خورده؛ شفیلدیونایتد بدترین خط دفاعی در تاریخ لیگ برتر انگلیس
  • به بهانه باخت ۵-۰ چلسی مقابل آرسنال؛ مروری بر سنگین‌ترین شکست‌های دوران مربیگری پوچتینو
  • سلفی گرفتن میکل آرتتا با هواداران ایتالیایی آرسنال پس از برتری 5-0 مقابل چلسی / فیلم
  • طعنه هواداران چلسی به آرسنال؛ جام لیگ قهرمانان در استادیوم امارات رؤیت شد! + عکس
  • قرارداد امری تا ۲۰۲۷ تمدید شد
  • استون ویلا قرارداد اونای امری را تمدید کرد + عکس
  • رسمی: گزینه بایرن با استون‌ویلا تمدید کرد
  • اونای امری تا 2027 با استون ویلا تمدید کرد
  • خواسته هواداران لیورپول: جرارد را بیاورید، نه زیدان!