Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-03-19@08:15:23 GMT

رقص پوتین در مراسم ازدواج عروس اتریشی

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۱۰۳۵۳

رقص پوتین در مراسم ازدواج عروس اتریشی

به گزارش خرداد به نقل از نوداد به نقل از آسوشیتد پرس، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، روز شنبه ۲۷ مرداد (۱۸ اوت) به اتریش سفر کرد و پیش از دیدار با آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان در برلین، در جشن ازدواج خانم کارین کنایس، وزیر امور خارجه اتریش، حضور یافت.
این مراسم در شهر گراتس در جنوب کشور اتریش برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقامات رسمی اتریش تدابیر امنیتی شدیدی در اطراف محل برگزاری مراسم به اجرا گذاشته بودند.
کنایسل که از نظر سیاسی مستقل است، پس از تشکیل دولت ائتلافی در اتریش از سوی حزب راست افراطی آزادی به عنوان وزیر امور خارجه این کشور انتخاب شد.
برچسب ها: روسیه ، پوتین ، فدراسیون روسیه ، بین الملل ، ولادیمیر پوتین

منبع: خرداد

کلیدواژه: روسیه پوتین فدراسیون روسیه بین الملل ولادیمیر پوتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۰۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی قاطع پوتین در انتخابات

   به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از مسکو، نتایج مقدماتی انتخابات ریاست جمهوری روسیه اعلام شد و ولادیمیر پوتین توانست با کسب بیش از ۸۷ درصد آراء مردم این کشور، ضمن بدست آوردن پیروزی قاطع، حدنصاب جدیدی را از اعتماد عمومی در تاریخ انتخابات‌های ریاست جمهوری روسیه بدست آورد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه نتایج اولیه شمارش آراء را اعلام کرد و بر این اساس ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور فعلی روسیه با کسب ۸۷ ممیز ۳۱ صدم آراء، در انتخابات به پیروزی رسید.

نیکلای خاریتونوف از حزب کمونیست با کسب ۴ ممیز ۳۰ صدم درصد آراء، ولادیسلاو داوانکوف از حزب مردم جدید با کسب ۳ ممیز ۸۳ صدم درصد آراء و لئونید اسلوتسکی از حزب لیبرال دمکرات با کسب ۳ ممیز ۲۱ صدم درصد آراء، در مجموع حدود ۱۲ درصد از آراء شهروندان روسی را کسب کردند.

از حدود ۱۱۴ میلیون شهروند روسی واجد شرایط رای دادن در داخل و خارج از این کشور، بیش از ۷۴ درصد آنها در انتخابات مشارکت کردند و روس‌ها در این زمینه نیز حدنصاب جدیدی از میزان مشارکت به ثبت رساندند.

ولادیمیر پوتین در انتخابات ریاست جمهوری گذشته که در سال ۲۰۱۸ میلادی برگزار شد، توانسته بود با کسب ۷۶ ممیز ۶۹ صدم درصد به پیروزی برسد.

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، پس از اعلام انتخابات با حضور جمعی از جوانان ستاد انتخاباتی خود در نشست خبری حاضر شد و گفت: نتایج این انتخابات به معنای اعتماد شهروندان کشور و امید آنها به انجام امور برنامه ریزی شده است.

پوتین به ضرورت دستیابی به اهداف عملیات ویژه نظامی در اوکراین اشاره و تاکید کرد: باید به تحقق اهداف تعیین شده در عملیات ویژه بپردازیم و توان دفاعی و نیرو‌های مسلح را تقویت کنیم.

رئیس جمهور روسیه که با پیروزی در این انتخابات تا ۶ سال دیگر بر مسند قدرت باقی خواهد ماند، ضمن هشدار به کشور‌های غربی در خصوص تشدید تنش‌ها گفت: روسیه خواهان مذاکرات مسالمت آمیز درباره اوکراین است، اما اگر غرب زیاده‌خواهی کند احتمال درگیری بین روسیه و ناتو وجود دارد.

در همبن حال، الا پامفیلووا، رئیس کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه گفت: مشارکت بالای مردم در انتخابات به دلیل فشار‌های غرب و نیز ارائه شیوه‌های جدید رأی گیری است.

وی افزود: می‌خواهم از کشور‌های غربی تشکر کنم که با اقدامات ضدروسی، مردم ما را متحد کردند. نتایج این انتخابات پیام‌های روشنی برای دشمنان روسیه داشت.

نیکلای لویچف، مدیر اجرایی کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه نیز در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما گفت: برهم زدن انتخابات ریاست جمهوری روسیه و ایجاد هرج و مرج و سردرگمی، هدف اصلی آمریکا و غرب از حملات هکری و تبلیغات مخرب رسانه‌ای بود، اما آنها نتوانستند به هیچکدام از اهداف خود برسند و نتایج انتخابات نشان داد که مردم روسیه متحد هستند و به رئیس جمهور خود اعتماد کامل دارند.

نتایج قطعی انتخابات ریاست جمهوری روسیه، پس از بررسی شکایات و تایید کمیسیون مرکزی انتخابات در روز‌های آینده بطور رسمی اعلام می‌شود.

اظهارات:
۱- نیکلای لویچف، مدیر اجرایی کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه
۲-ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه


دیگر خبرها

  • واکنش دوستان و دشمنان پوتین به پیروزی اش در انتخابات
  • لندن: پیروزی پوتین در انتخابات روسیه از قبل مشخص بود
  • ولادیمیر پوتین «پیروز» انتخابات ریاست جمهوری روسیه شد
  • پیروزی قاطع پوتین در انتخابات
  • وزیر خارجه اتریش: تمایلی برای پیوستن به ناتو نداریم
  • «ولادیمیر پوتین مُرده و کرملین دهه‌هاست از بدل استفاده می‌کند»
  • ولادیمیر پوتین مُرده و روسیه سال‌هاست از بدل استفاده می‌کند!
  • ۹۵ درصد از شرکت‌های غربی هنوز در روسیه هستند
  • وین: ۹۵ درصد شرکت‌های غربی در روسیه فعال هستند
  • ۹۵ درصد شرکت‌های غربی همچنان در روسیه فعال هستند