Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@00:05:23 GMT

60 هزار میلیارد ریال توسط خیران سلامت کشور هزینه شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۱۰۳۷۷

60 هزار میلیارد ریال توسط خیران سلامت کشور هزینه شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسماعیل غنیان ، یک شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل افزود: تعداد 110 هزار نفر به عنوان عضو با مجمع خیران سلامت کشور در 300 نقطه ایران در تامین نیازهای مردم در بخش سلامت همکاری دارند.
وی با بیان اینکه کارهای بزرگی توسط اعضای مجمع خیران سلامت کشور در اقصی نقاط ایران انجام می شود، اظهار داشت : تمام اقدام های صورت گرفته ازسوی این مجمع از تامین فضا و تجهیزات بیمارستانی گرفته تا درمان و پیشگیری نوعی سرمایه گذاری در بخش سلامت محسوب می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او ساخت بیمارستان های مجهز و بزرگ 500 تختخوابی در تبریز، شیراز و بعضی نقاط دیگر ایران را ازجمله اقدام های مجمع خیران سلامت دانست و گفت: استان اردبیل در این ارتباط تا اندازه ای مورد غفلت قرار گرفته است.
وی زمین بیمارستان نجف زاده در اردبیل را بسیار مرغوب توصیف و یادآوری کرد : باید زیرساخت این پروژه برای ساخت یک بیمارستان حداقل 750 تختخوابی در سه تا چهار مرحله فراهم شود.
وی افزود : تجارب گذشته نشان می دهند در هر استانی که کارهای مجمع بیشتر ازسوی مردم انجام شده و در واقع به شکل مردمی تر بوده اند میزان موفقیت مجمع در آن استان نیز به مراتب بالاتر بوده است.
به گزارش خبرنگار ایرنا، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل نیز در این دیدار با تقدیر از اعضا و نیز افراد خیری که کارهای خداپسندانه ای به واسطه این مجمع انجام می دهند گفت : حضور مردم در انجام بسیاری از کارها بسیار اهمیت دارد و تجربه نشان می هد که تصدی گری دولت به خصوص در بخش سلامت مفید فایده نمی باشد.
آیت الله سیدحسن عاملی افزود: آینده مجمع خیران سلامت را بسیار روشن ارزیابی می کنم و اینکه در استانی مانند اردبیل بیش از یک هزار میلیارد ریال مشارکت مردمی انجام شده رقم قابل توجهی است.
وی اظهار کرد : اردبیل دارای مردمی عاطفی و انساندوست فراوانی می باشد و بطور یقین هراندازه که میزان وثوق و اطمینان مردم به مجمع افزایش یابد میزان ارقامی که ازسوی مردم کمک می شود نیز افزایش خواهد یافت.
او از پیشنهاد نماینده دبیرکل مجمع در این نشست مبنی بر طراحی بیمارستان یک هزار و یا دست کم 750 تختخوابی برای بیمارستان نجف زاده اردبیل که زمین مرغوب آن ازسوی فرد خیر اردبیلی به همین نام اهدا گردیده است استقبال کرد و گفت: آماده هرگونه کمک در این ارتباط هستیم.
عاملی توجه به موضوع تامین فضا و تجهیزات بیمارستانی در استان اردبیل را بسیار ضروری دانست و خاطرنشان کرد: مراجعه تعداد انبوه بیماران از جمهوری آذربایجان و حتی استان های همجوار به اردبیل برای درمان اهمیت این کار را دوچندان کرده است.
مدیرعامل مجمع خیران سلامت استان اردبیل نیز در این دیدار با ارایه گزارشی از فعالیت های این مجمع گفت: مردم استان تاکنون مبلغ یک هزار میلیارد ریال در این مجمع مشارکت کرده اند.
محمدرضا فلسفی افزود : عمده مشارکت های مردم به مجمع خیران سلامت به شکل کمک های جنسی و نیز اهدای زمین بوده که سرآمد ترین آن زمین اهدایی برای ساخت بیمارستان نجف زاده در خیابان جام جم اردبیل به ارزش 300 میلیارد ریال می باشد.
وی از همکاری شهرداری و شورای شهر اردبیل در رایگان نمودن عوارض و پروانه ساخت بیمارستان نجف زاده به مبلغ 210 میلیارد ریال تقدیر کرد و ادامه داد : شهرستان پارس آباد با 100 میلیارد ریال و مشگین شهر با 50 میلیارد ریال بیشترین میزان زمین های اهدایی به مجمع خیران سلامت را به خود اختصاص داده اند و در خلخال و شهرستانهای دیگر استان اردبیل نیز علاوه بر زمین کمک هایی برای تجهیز مراکز درمانی انجام شده اند.
در ادامه این نشست انتخابات مجمع خیران سلامت استان اردبیل در حضور امام جمعه اردبیل برگزار گردید.
6019/6016
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت استان اردبیل امام جمعه بیمارستان درمان شهرداری رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۰۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۴ هزار میلیارد ریال برای احیای واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان هزینه شد

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری سیستان و بلوچستان گفت: سال گذشته ۸۰ واحد تولیدی با میزان سرمایه گذاری چهار هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال در بخش های صنعتی، معدنی و کشاورزی استان احیاء شد.

بتول دانش شهرکی امروز پنجشنبه در شورای اقتصادی استان افزود: با احیای این واحدها زمینه اشتغال بیش از ۹۰۶ نفر در سیستان و بلوچستان فراهم شده است.

وی تاکید کرد: از جمله مهمترین واحدهای احیاء شده می توان به طرح توسعه صنایع فولاد پارس سیستان، طرح تولید پودر ماهی قابل مصرف برای خوراک دام طیور و آبزیان شرکت هوراد دانه برنا در کنارک، کارخانه خوراک دام المهدی، واحد کشت و صنعت دامپروری خوشه طلایی سیستان، کشتارگاه واحد بخش بلوچ و کشتارگاه پاکدام کویر، کشتارگاه و بسته بندی گوشت در شهرستان های زابل، دشتیاری و زاهدان، شرکت مه دریای خلیج، واحد عمل آوری و بسته بندی ماهی، میگو در شهرستان دشتیاری و ۱۳ واحد کوره آجر اشاره کرد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری سیستان و بلوچستان گفت: پایش و رصد واحدهای تولیدی استان به طور ویژه در اولویت قرار گرفته به طوری که مشکلات آنها در بخش‌های مختلف از قبیل کمبود نقدینگی، تامین مواد اولیه، مشکلات حقوقی و قضایی و بازار فروش احصا و شناسایی شده است.

وی تصریح کرد: بخشی از واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان مشکل منابع مالی دارند و برای مثال با بانک‌ها به مشکل برخورده‌اند که بخشی از این مشکلات را در استان با سرپرستی بانک‌ها طبق حدود اختیارات آنها در کمیته‌های کارشناسی و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بررسی کرده و برای استمهال، تقسیط و تنفس تسهیلات با دید مثبت اقدام می‌شود.

شهرکی تاکید کرد: با همکاری و همراهی دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان وضعیت مطلوبی در بخش واحدهای راکد و غیرفعال داریم و چشم انداز ما امسال این است که تعداد واحدهای راکد و غیرفعال را به حداقل برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: مشکلات واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان از طریق ستاد تسهیل و رفع موانع تولید طرح و رصد و برای آنها برنامه احیا تدوین و آنها را طبق برنامه فازبندی رصد و پایش می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هزینه بیش از ۶ هزار میلیارد تومان برای زیرساخت‌های ایلام
  • بیش از ۴ هزار میلیارد ریال برای احیای واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان هزینه شد
  • حس خوب حمایت
  • هزینه بیش از ۶ هزار میلیارد تومان برای زیرساخت های ایلام
  • خریداری سونوگرافی پیشرفته بیمارستان شهدای هندیجان 
  • حال خوب پدر و مادرها با اقدام خوب وزارت بهداشت
  • درمان رایگان هدیه به کودکان
  • شاهرودی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند
  • اجرای ۲۷ سازه آبخیزداری در استان اردبیل
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها