Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر-ایرنا- مدیر آموزش و پرورش دشتی استان بوشهر گفت: در جشنواره نوجوان خوارزمی 2 دانش آموز این شهرستان حایز مقام اول کشور شدند.

احمد طیبیان مجرد روز یکشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: روز گذشته اختتامیه مرحله کشوری مسابقات جشنواره نوجوان خوارزمی در سال تحصیلی 1397- 1396 در مشهد برگزار شد.
وی اضافه کرد: از اهداف راهبردی در اجرای جشنواره نوجوان خوارزمی، تقویت بنیه علمی و افزایش توانمندی دانش آموزان در کسب مهارت های علمی - تحقیقاتی و پژوهشی و توانایی برقراری ارتباط در زندگی واقعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طیبیان مجرد افزود: این جشنوراه در چهار مرحله آموزشگاهی، منطقه ای، استانی و کشوری برگزار می شود.
وی تاکید کرد: فرایند اجرای این جشنواره در 6 رشته علمی و آموزشی با عناوین پژوهش، دست سازه ها، زبان و ادبیات فارسی، زبان انگلیسی، فعالیت های آزمایشگاهی و بازارچه های کارآفرینی شکل گرفته است.
طیبیان مجرد بیان کرد: گروه شهرستان دشتی متشکل از دانش آموزان یاسین قاسمی و علی ابوطالب به نمایندگی از استان بوشهر در رشته پژوهشی جشنواره نوجوان خوارزمی شرکت کردند.
وی افزود: این گروه با ارایه مقاله ای در مورد نانو در رشته پژوهشی جشنواره نوجوان خوارزمی مقام اول را کسب کردند.
شهرستان دشتی با 86 هزار نفر جمعیت در 80 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.
7206/6043

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي جشنواره خوارزمي نوجوان دشتي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۰۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکل‌گیری امید‌آفرینی در جامعه پس از مشاهده دستاوردهای پژوهشی سمپادی‌ها

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزای علم و فناوری آنا، مسعود بهرامی، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در نشست خبری با موضوع دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی سمپاد که امروز بعد از ظهر برگزار شد، با اشاره به فرازی از بیانیه گام دوم بود که مقام معظم رهبری تکلیف کردند، اظهار کرد: در قسمتی از این بیانیه آمده است که جز با تجربه خود یا دیگران نمی‌توان دانست، ما دیده‌ایم و شما خواهید دید، دهه‌های آینده دهه شماست، از انقلاب خود حراست کنید، برای برداشتن گام‌های استورار در آینده باید گذشته را درست رد کرد و از تجربه‌ها درس گرفت، وگرنه مورد تهدید آینده قرار خواهیم گرفت. 

بهرامی با بیان اینکه متنی که خواندم فرازی از بیانیه گام دوم بود که مقام معظم رهبری تکلیف کردند، ابراز کرد: مقام معظم رهبری بر امید و استمرار کارها بر پایه گذشته تاکید دارند. بر همین اساس با اعتماد سازمان ملی استعدادهای درخشان به آموزش و پرورش کشور بر مبنای اسناد بالادستی و برنامه هفتم توسعه بر این شدیم تا نمایشگاه دستاوردهای استعدادهای درخشان را تشکیل دهیم. تاکنون باز خوردهای خوبی از آن دریافت کرده‌ایم.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان استان تهران خاطرنشان کرد: تلاش است که بعد از دیدن دستاوردهای دانش‌آموزان سمپاد، سایر دانش‌آموزان سراسر کشور هم علاقه‌مند شوند و امید آفرینی در جامعه شکل بگیرد. برای پیشرفت امید لازم است و برای امید جلوه‌هایی از موفقیت در گذشته مهم است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری هشتمین کنگره علمی جشنواره خوارزمی در کاشان
  • ثبت نام در جشنواره‌های بین المللی و فناوری خوارزمی آغاز شد
  • برگزاری جشنواره نوجوان خوارزمی
  • برپایی نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی دختران دانش آموز
  • شکل‌گیری امید‌آفرینی در جامعه پس از مشاهده دستاوردهای پژوهشی سمپادی‌ها
  • گروگانگیری ۱۰۰ میلیاردی دختر نوجوان در تهران / متهم دستگیر شد
  • دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی سمپاد برگزار می‌شود
  • جشنواره دانش‌آموزی فرهیختگان جوان ۱۹ اردیبهشت آغاز به کار می‌کند/ ایجاد شبکه پژوهشی قوی و منسجم در بخش دانش‌آموزی
  • خواهر و برادر کبودراهنگی برگزیده لکوکاپ ایران
  • پروژه های عمرانی شهرستان دشتی شتاب می گیرد