Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-19@07:37:39 GMT

کسب مقام نخست رشته ریاضیات جهان توسط بوشهری ها

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۱۰۸۷۲

کسب مقام نخست رشته ریاضیات جهان توسط بوشهری ها

مدیر عامل موسسه استعداد یابی نوید زندگی در استان بوشهر گفت: برای دومین سال پیاپی بوشهری ها خوش درخشیدند و به عنوان اولین تیم مدال آور آی مت ایران در مسابقات جهانی۲۰۱۸ مالزی بر سکوی قهرمانی ایستادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ نوآموزان اعزامی به فستیوال علمی ، تفریحی ۲۰۱۸ مالزی مسابقات ریاضیات ۳ تا ۸ سال جهان  منتخبین استان بوشهر که این تیم ۱۶ نفره با همراهی ۴ مربی ارشد ای مت استان  و به سرپرستی دکتر زارع  مدیریت  آی مت استان ۱۸ مرداد عازم  مالزی شدند توانستند بعد از رقابت های سخت برای دومین سال پیاپی مقام کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد قاسم زارع مدیر عامل موسسه استعداد یابی نوید زندگی، نماینده انحصاری آی مت ایران در استان بوشهر گفت: برای دومین سال پیاپی بوشهری ها خوش درخشیدند و با کسب ۶ کاپ قهرمانی در سه رده سنی زیر ۵ سال - ۵تا ۶ سال و ۶ تا ۸ سال که شامل ۲ کاپ رتبه اولی، ۴ کاپ رتبه دومی و ۱۰ کاپ رتبه سومی کسب و به عنوان اولین تیم مدال آور  آی مت ایران در مسابقات جهانی۲۰۱۸ مالزی  بر سکوی قهرمانی ایستادند.

زارع اظهار کرد: در این دور از مسابقات یاسمن خسروی از آیمت برازجان، قمر غلامیان از آیمت دیلم، صدیقه دریانورد از آیمت دیر ورباب نجفی از آیمت بوشهر و کودکان اعزامی زیر ۵ سال(پک قرمز) آیسا صالحی از برازجان، آرسام محبی از برازجان، فاطمه صدیق از برازجان،شایان خسروی از برازجان، ادرینا فرهنگی از بوشهر و کودکان ۵تا ۶ ساله (پک آبی) آرشا جوکار از بوشهر، آرین غلامی از دیلم، زهرا فهیمی از دیلم، مارینا قدرتیان از اهرم، ترنم خسروانی از برازجان، النا کریمی از برازجان؛ کودکان بالای۶ تا ۷ سال(پک آبی) آریسا بهزادی از برازجان، امیر محمد صادقی از برازجان، روژین ناصری از دیر، محمد جعفر صداقت از وحدتیه و پارسا شبانکاره از وحدتیه حضور داشتند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۰۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه نخست هرمزگان در کاهش نرخ بیکاری

مجتبی معین وزیری مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: استان هرمزگان با ۳.۸ درصد رتبه نخست کاهش نرخ بیکاری را به خود اختصاص داد و استان‌های کردستان و یزد در رتبه‌های بعدی کاهش نرخ بیکاری قرار دارند.

وی افزود: طبق گزارش چکیده طرح آمارگیری نیروی کار در زمستان ۱۴۰۲، نرخ بیکاری استان در سال ۱۴۰۲ حدود ۱۱.۵ درصد برآورد شده است که نسبت به سال ۱۴۰۱ بیشترین کاهش را در بین دیگر استان‌ها داشته است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی هرمزگان افزود: نرخ بیکاری استان در زمستان ۱۴۰۲ نسبت به زمستان ۱۴۰۱ با ۱.۲ درصد کاهش و نسبت به فصل پاییز ۱۴۰۲ با ۱.۴ درصد کاهش مواجه بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ورزشکاران البرزی ۸۲ مقام بین المللی کسب کردند
  • سند چشم انداز پیشرفت شهرستان دشتی تدوین شود
  • رتبه نخست هرمزگان در کاهش نرخ بیکاری
  • بوشهر؛ رتبه نخست کشف قاچاق
  • شورای فرهنگ عمومی به دنبال حفظ وحدت و همدلی در جامعه است
  • موفقیت استان فارس در کسب رتبه نخست گواهینامه آثار فاخر در کشور
  • استان بوشهر در رتبه نخست کشف کالاهای قاچاق در کشور
  • بوشهری‌ها مصرف آب در نوروز را مدیریت کنند
  • مسابقات فوتسال جام رمضان در آباده
  • کسب رتبه نخست درآمدی شهرداری منطقه ۱۵ در تهران