Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-06@22:34:58 GMT

مشکلات طرح ترافیک ۹۷ همچنان پابرجاست

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۱۱۶۲۱

مشکلات طرح ترافیک ۹۷ همچنان پابرجاست به طوری که طی روز‌های گذشته شهرداری تهران اقدام به برداشت بیش از تعرفه مصوب از حساب شهروندی دارندگان طرح ترافیک کرده است.

ظاهراً مشکلات طرح ترافیک ۹۷ تمامی ندارد و این بار نیز شهروندان با مشکل دیگری در این بخش روبه‌رو شده‌اند به طوری که طی روز‌های اخیر معاونت مربوطه اقدام به برداشت بیش از رقم متعارف و مصوب شورای شهر تهران از حساب شهروندی دارندگان طرح ترافیک سالیانه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین رابطه به عنوان مثال تعرفه یک روز کامل برای ورود خبرنگاران به طرح ترافیک ۳ هزار ۶۰۰ تومان تصویب شده است، اما رقمی که از حساب شهروندی خبرنگاران دارنده طرح ترافیک کم شده است ۱۰ برابر یعنی ۳۶ هزار تومان است.

در همین رابطه بسیاری از خبرنگاران و عکاسان از رسانه‌های مختلف با تماس با خبرگزاری تسنیم اعلام کردند که دارای طرح سالیانه خبرنگاری هستند و براساس مصوبه شورای شهر باید حداقل مبلغی که از حساب شهروندی آن‌ها کسب شود سه هزار و ۶۰۰ تومان است، اما روز‌های گذشته مبالغ بسیار بیشتری و تا ۳۶ هزار تومان از حساب آن‌ها کسر شده است.

سامانه طرح ترافیک از ابتدا طرح با مشکل جدی روبرو بوده است و بار‌ها پیامک‌های اشتباهی به کاربران ارسال شده است

این درحالی است که محسن پورسیدآقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در نشست‌های متعدد خود در جمع خبرنگاران اعلام کرده که طرح ترافیک ۹۷ طرحی کامل و در راستای شفافیت است.

اما با اجرای طرح هر روز شاهدیم که طرح ترافیک همواره با اشکلات بسیاری از همان ابتدا روبرو بوده که از آن جمله می‌توان به ثبت مشخصات و در ادامه فرایند صدور طرح ترافیک اشاره کرد.

پورسیدآقایی با تأکید براینکه دارندگان طرح ترافیک باید در حساب شهروندی خود پول داشته باشند گفت: با ورود خودرو به محدوده طرح به صورت آنلاین از حساب آن‌ها کسر می‌شود.

به گزارش تسنیم، تعداد افرادی که از حساب شهروندی آن‌ها مبالغ بیش از حد کسر شده بسیار بوده و آن‌ها علی رغم اینکه تلاش کردند این موضوع را از طریق سامانه مای تهران مطرح کنند موفق نشدند ضمن اینکه تلاش خبرنگار خبرگزاری تسنیم نیز برای ارتباط با مسئول مربوطه بی نتیجه ماند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ترافیک شهرداری تهران مشکلات شورای شهر تهران شورای شهر معاون حمل و نقل پول خودرو پول ترافیک خودرو شهرداری تهران معاون حمل و نقل و ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۱۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش جابناختگان در سیل برزیل/ ۱۰۵ تن ناپدید شدند

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از ایندیاتودی، مقامات محلی در برزیل اعلام کردند که شمار قربانیان طوفان و باران شدیدی که باعث سیل در ایالت جنوبی «ریوگرانده دو سول» این کشور شده، به دست کم ۷۸ نفر افزایش یافته، ۱۰۵ نفر همچنان مفقود هستند و بیش از ۱۱۵ هزار نفر آواره شدند.

این چهارمین سیل در یک سال گذشته است و سه سیل قبلی در پاییز نیز منجر به کشته شدن مجموعاً ۷۵ نفر شد.

به گفته سرویس زمین‌شناسی برزیل، حجم این سیل از سیل سال ۱۹۴۱ فراتر رفته و در برخی شهرها سطح آب به بالاترین حد خود در ۱۵۰ سال گذشته در این کشور رسیده است

بنابر گزارش‌ها یک سد واقع در یک نیروگاه برق آبی بین شهرهای بنتو گونکالوس و کوتپپورا تاحدی تخریب شد و تمامی شهرهای مجاور را به زیر آب برد. خروش یک رودخانه نیز باعث از بین رفتن یک پل در نزدیکی شهر لینا نوا شد.

بارش بی‌وقفه باران از دوشنبه گذشته آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود تا دو روز آینده هم همچنان ادامه داشته باشد.

وضعیت آب‌وهوایی آمریکای جنوبی متأثر از پدیده طبیعی «ال‌نینو» است که به‌طور دوره‌ای سطح آب‌ها را گرم کرده و باعث خشکسالی در شمال و بارندگی شدید در جنوب می‌شود.

امسال این پدیده در کنار سیل‌های مکرر در جنوب، باعث خشکسالی بی‌سابقه در آمازون شده است. دانشمندان معتقدند این شرایط ناشی از تغییرات آب‌وهوایی با عوامل انسانی است.

دیگر خبرها

  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • نمایشگاه کاریکاتور "فرهنگ شهروندی" در اردبیل
  • اِشویانتک؛ همچنان بهترین تنیسور زن جهان
  • افزایش جابناختگان در سیل برزیل/ ۱۰۵ تن ناپدید شدند
  • ۶ پرونده نقض حقوق شهروندی در مازندران بررسی شد
  • سخنگوی شورای نگهبان: رد صلاحیت حسن روحانی دلایل متعدد دارد / ایرادات به لایحه حجاب پابرجاست
  • طحان نظیف: ایرادات شورای نگهبان به لایحه حجاب پابرجاست (فیلم)
  • آنروا: جنگ در غزه همچنان علیه زنان است
  • آنروا: جنگ در غزه همچنان جنگی علیه زنان است
  • مهاجرت پرستاران از بخش دولتی به خصوصی/ مشکلات پابرجاست