Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@22:37:05 GMT

ایرانی‌های المپیاکوس رفتنی می‌شوند؟

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۱۱۸۰۵

ایرانی‌های المپیاکوس رفتنی می‌شوند؟

سایت رادیو ورزش یونان از خداحافظی ملی‌پوش ایرانی با بازیکنان المپیاکوس خبر داد.

به گزارش مشرق، سایت اسپورت اف‌ام یونان امروز (یکشنبه) در صدر اخبار صفحه مربوط به تیم فوتبال المپیاکوس یونان در مطلبی با عنوان «ترک قرضی احسان حاج‌صفی» نوشت: انتظار می‌رود که این ملی‌پوش ایرانی به صورت قرضی راهی تیم دیگری شود و اطمینان پیدا کرده باید با همبازیانش در المپیاکوس خداحافظی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه خبر رسانه یونانی آمده است: از روز گذشته بحث‌هایی درباره انتقال احسان حاج‌صفی مطرح شد و باشگاه المپیاکوس پیشنهادهایی نیز برای این ملی‌پوش ایرانی دریافت کرده است اما نام آنها فاش نشد. انتظار می‌رود احسان حاج‌صفی به تیم سابقش در سوپر لیگ یونان یعنی پانیونیوس بازگردد.

پدرو مارتینس، سرمربی پرتغالی تیم المپیاکوس به دلیل داشتن 2 بازیکن خوب در جناح چپ دفاعی خواهان فروش قطعی یا انتقال قرضی احسان حاج‌صفی شده بود.

همچنین سایت «gavros» یونان خبر داد که بعد از انتقال حسن به المپیاکوس خارجی های این تیم به عدد 7 رسیده است و این عدد باید 4 باشد. در نتیجه دو بازیکن ایرانی المپیاکوس یعنی کریم انصاری فرد و احسان حاج صفی گزینه اول ترک تیم هستند.

حاج صفی پیشنهادی از باشگاه های دیگر یونان دارد و انصاری فرد نیز پیشنهادهای خوبی از باشگاه های ترکیه ای و آلمان دارد و المپیاکو می خواهد او را به مبلغ 10 میلیون یورو بفروشد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: فرزندت کجاست حمایت از کالای ایرانی برجام ترامپ احسان حاج صفی المپیاکوس کریم انصاری فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۱۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) گرد و غبار آفریقا آسمان پایتخت یونان را پوشاند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • پورعلی‌گنجی رفتنی شد!
  • برخی از بناهای تاریخی در گذشته چگونه به نظر می رسیدند (عکس)
  • برخورد با ساخت و ساز غیر مجاز در غرب تهران
  • پیروزی یاران حاج صفی در یونان/ تساوی آریس برابر المپیاکوس
  • حاج‌صفی در مهم‌ترین بازی فصل
  • انصاری‌فرد از بازی خاص محروم شد
  • پشت پرده مقاومت رئیسی برای عزل وزیر اقتصاد /همین افاضات برای برکناری آقای وزیر کافی نیست؟
  • بستر مشارکت در تصمیم‌گیری‌ها برای خیران فراهم شود
  • چگونه با وجود محدودیت ها در گوگل تبلیغ کنیم؟
  • (تصاویر) گرد و غبار آفریقا آسمان پایتخت یونان را پوشاند