Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسول خضری در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه اولین زیرساخت توسعه برای یک منطقه راه های ارتباطی و توجه به آن است افزود: با توجه به ترانزیتی بودن و ترافیک زیاد مسیر پیرانشهر- نقده، متاسفانه هر روز شاهد حوادث ناگواری در این محور هستیم.

وی ادامه داد: بر همین اساس با توجه به حساسیت مسیر پیرانشهر به نقده و پیگیری های انجام شده از سمت مسولین پیرانشهر، این پروژه به نام پیرانشهر ثبت شده و اعتبارات برای اجرای طرح اختصاص داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خضری اظهار داشت با بیان اینکه، این پروژه در قالب یک پروژه ملی تعیین اعتبار شده است افزود: جهت تسریع در تحویل پروژه، ۲ بخش مطالعات و اجرای پروژه به صورت همزمان صورت می گیرد و همچنین به دلیل اینکه بیشتر نقاط حادثه خیز در فاصله پایانه مرزی تمرچین تا سه راهی جلدیان واقع شده است سعی شده است که پروژه از سمت پیرانشهر اجرا شود و باتوجه به پیشرفت چشمگیر پروژه، بیش از ۵۰ درصد پروژه (محور پیرانشهر تا سه راهی جلدیان) امسال تکمیل می گردد.

وی در رابطه با نحوه انتخاب پیمانکار این طرح افزود ؛ این پروژه توسط یکی از مطرح ترین پیمانکار های کشور به نام شرکت پورنام اجرا خواهد شد و این شرکت پروژه های بزرگی از جمله اتوبان تهران-شمال را در در کارنامه خود دارد. 

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: برآورد اولیه برای اجرای این پروژه ۵۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان مشخص شده که با احتساب تورم سالانه و فهرست بها حدود ۸۰ میلیارد تومان برای این پروژه در نظر گرفته شده است.

وی یادآور شد: بازه زمانی تعیین شده برای اتمام این پروژه ۳ سال بوده و بر همین اساس جهت اتمام زودتر پروژه کلیه معادن و کارخانه های مورد نیاز پروژه، جهت تسریع در اجرای پروژه و دسترسی راحت تر در هر دو محور ، در نزدیکی سه راهی جلدیان مستقر شده است.

پیرانشهر یک شهر مرزی بوده که نزدیکترین مرز خاکی را با کشور عراق دارد و با توجه به ترانزیتی بودن و ترافیک زیاد این محور هر ساله شاهد حوادث منجر به فوت زیادی در این‌مسیر هستیم.

کد خبر 4378489

منبع: مهر

کلیدواژه: جاده مجلس شورای اسلامی مردم علیه احتکار روز خبرنگار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر شهرکرد گرگان احتکار مشهد شیراز بیرجند خطبه های نماز جمعه یاسوج مجلس شورای اسلامی لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۲۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه مردم از عدم اتمام آسفالت ریزی محور پلدشت به مرگنلر 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، عملیات زیر سازی و آسفالت محور پلدشت به مرگنلر به طول ۲۲ کیلیومتر از ۱۳ سال پیش آغاز شده و در این مدت سال گذشته اسفالت ۸ کیلومتر از این محور به اتمام رسیده و ۱۲ کیلومتر آن باقی مانده است و این عدم رسیدگی به این محور ترانزیتی باعث گلایه مردم شهرستان پلدشت شده است و از مسئولین خواستار رسیدگی به وضعیت این محور می‌باشند 
شاطویی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌های ماکوو پلدشت می‌گوید: محور پلدشت به مرگنلر به طول ۲۲ کیلومتر است که دو کیلومتر آن در سال‌های گذشته توسط اداره کل راه و شهر سازی احداث و چهار خطه شده است و برای ۲۰ کیلومتر دو قرارداد منعقد شده که قطعه اول به طول ۸ کیلومتر توسط پیمانکار زیرسازی. اسفالت و خط کشی شده است 
وی گفت در مورد ۱۲ کیلومتر باقی مانده این محور گفت پیمانکار بخشی از این محور را آسفالت ریزی کرده و نیمه کاره مانده که اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای درصدد خلع ید و تعیین تکلیف نهایی از پیمانکار است که پس از نعیین و تکلیف به یگ پیمانکار دیگر برای اجراء واگذار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اجرای پروژه «نصب توری» جاده کرج_چالوس را مسدود کرد
  • اتمام پروژه کمربندی دوم شهر، نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است
  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • نقش آبخیزداری در پیشگیری از هدررفت ۳۳ درصدی آب باران
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان با اجرای ۷ پروژه
  • جزئیات اتوبان 5 هزار میلیاردی برای باز کردن گره ترافیک تهران
  • پلیس راهور تهران : طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
  • گلایه مردم از عدم اتمام آسفالت ریزی محور پلدشت به مرگنلر 
  • نخستین دلیل تصادفات آذربایجان شرقی عدم توجه به جلو است
  • امسال بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام حوزه راهسازی پایان می یابد