Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-26@14:43:33 GMT

شمیم عطر رضوی در بافق پیچید+تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۱۳۵۳۵

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، زائران پیاده امام رضا علیه سلام پس از ورود به بافق با استقبال مردم ازمیدان شهدا به زیارت امام زاده عبدالله این شهرستان رفتند و سپس با همراهی مردم در بیت الرضا سفر خود را پایان رساندند.
مدیر کاروان زیارتی پیاده امام رضا(ع) گفت:این کاروان150نفره مسیر هزار و صد و هیجده کیلومتری بافق به مشهد مقدس را به مدت یک ماه با پای پیاده طی و در طول مسیر از 86شهر،روستا،دهستان و بخش عبور کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام سیدعلی طباطبایی این سفر را بهترین سفر در طول بیست و ششمین سال بیان کرد و افزود:حرکت این کاروان در دهه کرامت و مناسبت های پیش رو گذاشته این سفر را بهترین کرد.
مدیر کاروان زیارتی پیاده امام رضا(ع) اشاره کرد: نخستین سفر کاروان زیارتی پیاده بافق در شهریور ماه ۱۳۷۲ متشکل از ۳۶نفر از عاشقان و شیفتگان حضرت علی بن موسی الرضا(ع) برای اولین بار در کشور رقم خورد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: صداوسیما یزد بافق رضوی کاروان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۳۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران،  این نشست با هدف برنامه ریزی هر چی بهتر برای دهه کرامت. انتقال تجارب دبیران شهرستان‌ها هماهنگی هرچه بهتر پر جهت خدمت امام رضایی به مردم. با شعار همه خادم الرضائیم در صحن پیامبر اعظم حرم رضوی مشهد الرضا بمدت دو روز برگزار شد.

در این نشست سخنرانان و کارشناسان معاونت‌های اجتماعی فرهنگی قرآن و عترت به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند

محمد اسماعیل امام زاده مدیر کانون‌های خدمت رضوی مازندران مهمترین محور چهلمین نشست دبیران کانون‌های خدمت رضوی استان مازندران در سالن اجتماعات مدیریت خدمات زائران رضوی مبحث تحکیم خانواده جوانی جمعیت نشر فرهنگ قرآن و عترت و نیز فرهنگ رضوی اعلام کرد

دیگر خبرها

  • وقتی آوازه نون خ در حیاط هیئت دولت می‌پیچید! + فیلم
  • بازدیدشهردار تبریز از پروژه عظیم باغ موزه دفاع مقدس در پارک موزه شمیم پایداری تبریز
  • فیلم| پیاده‌روی خانوادگی با طعم بی‌تدبیری / مردم در گِل ماندند
  • پیاده روی همگانی مردم بجنورد به مناسبت هفته سلامت
  • برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران
  • برای هفتمین سال تشرف کاروان پیاده «قافله عشق و انتظار» به مشهد انجام می‌شود
  • دشت ارغوان طرقبه مشهد در یک روز بارانی + فیلم
  • نوای دلنشین نقاره زنی در چهارشنبه زیارتی حرم مطهر رضوی
  • مجموعۀ ویدئوکتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد
  • دیدار ۶۴ نفر از کارگران خراسان رضوی با رهبر انقلاب اسلامی