Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، صبح یکشنبه در هشتاد و دومین جلسه رسمی شورای شهر کرج، قرار بود بررسی گزینه‌های مطرح که کاندیدای تصدی کرسی شهرداری کرج هستند، انجام شود.

در ابتدای این بررسی‌ها مقرر شد که به لیست حدود بیست‌نفری گزینه‌هایی که از گذشته برای گزینش و معرفی شهردار منتخب کرج مطرح‌شده است نفرات جدیدی اضافه شوند که طبق رأی‌گیری اعضا با این تصمیم موافقت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما به دنبال مذاکرات اعضای شورا شهر کرج در این خصوص و رسیدن به اجماع برای معرفی چند گزینه نهایی در یک جلسه غیرعلنی، بررسی گزینه‌های پیشنهادی برای تصدی کرسی شهرداری این کلان‌شهر به جلسه فوق‌العاده موکول شد که قرار است بعدازظهر فردا دوشنبه بیست و نهم مردادماه برگزار شود.

کد خبر 4378611

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخاب شهردار شهرداری کرج شورای شهر کرج مردم علیه احتکار روز خبرنگار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر شهرکرد گرگان احتکار مشهد شیراز بیرجند خطبه های نماز جمعه یاسوج مجلس شورای اسلامی لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۴۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت دستگاه‌های اجرایی در هوشمندسازی بررسی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در این جلسه که با حضور نمایندگان وزارتخانه‌ها و سازمان‌های اعضای شورای اجرایی برگزار شد، وضعیت هوشمندسازی دستگاه‌های اجرایی مبتنی بر مصوبات جلسات ۲۴، ۲۵ و ۲۶ شورای اجرایی و آئین نامه بند (ج) تبصره ۷ بودجه ۱۴۰۲ آئین نامه مربوطه بررسی شد.

همچنین وضعیت اجرا و آسیب شناسی پروژه‌های پیشران دولت هوشمند که در جلسه ۲۶ شورای اجرایی تصویب شده است مورد واکاوی قرار گرفت.

اعضای کمیسیون راهبردی اهم توجه به متناسب سازی برنامه‌های هوشمندسازی و تحول دیجیتال دولت با استعدادهای ساختاری و سرمایه انسانی دستگاه‌ها در حوزه فناوری اطلاعات برای ارائه و تصمیم‌گیری در جلسه ۲۷ ام شورا تاکید داشتند.

کد خبر 6095039 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • وضعیت دستگاه‌های اجرایی در هوشمندسازی بررسی شد
  • تصمیم مجلس برای فوق‌العاده پرستاری و حقوق کارکنان وزارت کشور
  • برگزاری جلسه بررسی طرح آمایش سرزمین شهرستان میاندوآب
  • جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان مهریز
  • بررسی مشکلات و معضلات رودخانه کن
  • بررسی دیدارهای سرخابی ها در هفته بیست وپنجم لیگ برتر فوتبال
  • قالیباف: ۱۰ همت برای فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص یافت
  • ظرفیت تمامی قطارهای فوق العاده مشهد در دقایق اول تکمیل شد
  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه