Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

 جعفر سبحانی، اظهار کرد: طبق مصوبه شورای عالی اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی، مقرر شد در راستای حفظ و صیانت از دارایی مشمولین سهام عدالت که تاکنون برای دریافت سود خود مراجعه نکرده اند و به منظور جلوگیری از عدم کاهش ارزش این دارایی‌ها، سازمان خصوصی سازی مجددا فراخوان‌هایی را برای دریافت شماره حساب بانکی آن‌ها منتشر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش مهر مشاور رئیس کل سازمان خصوصی سازی افزود: در صورت عدم مراجعه این افراد در مدت زمان تعیین شده، سود سهام عدالت آن‌ها نزد یکی از بانک‌های دولتی با نرخ سود مناسب سپرده گذاری می‌شود.

وی ادامه داد: از نظر ما دو فرصت قبلی برای ثبت نام افراد کفایت می‌کرد، اما تصمیم بر این شد که فرصت مجددی به مشمولین داده شود.

سبحانی گفت: طی هفته جاری جزئیات تصمیم و زمان و نحوه ثبت شماره شبای بانکی اعلام می‌شود.

گفتنی است؛ تاکنون ۷ میلیون نفر از مشمولین سهام عدالت علی رغم فراخوان‌های متعدد، شماره حساب خود را به این سازمان اعلام نکرده اند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: سبحانی سهام عدالت سود سهام عدالت بانک مرکزی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۴۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناشران بخش مجازی نمایشگاه سی‌وپنجم نسبت به آماده‌سازی پنل مجازی‌ اقدام کنند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  ستاد خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، ناشران برای حضور در بخش مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا هجدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ فرصت دارند با مراجعه به سامانه book.icfi.ir نسبت به آماده سازی پنل مجازی‌، ویرایش قیمت کتاب‌ها، تعداد کتاب‌های موجود، آماده‌سازی پنل پست کتاب و... خود اقدام کنند.
همچنین ناشران می‌توانند شماره‌ تماس‌های مورد نیاز خریداران کتاب برای دریافت مشاوره یا برقراری ارتباط را در بخش تنظیمات پنل کاربری خود قرار دهند. 

 ناشران برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با مرکز پاسخگویی بخش مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به شماره ۰۲۱۹۱۰۰۹۸۹۸ تماس بگیرند.
سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • فرآیند انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث، رایگان است
  • گشتی در اقتصاد ایران | جاماندگان سهام عدالت برای اعتراض به کجا مراجعه کنند؟
  • ناشران بخش مجازی نمایشگاه سی‌وپنجم نسبت به آماده‌سازی پنل مجازی‌ اقدام کنند
  • امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان + جزئیات
  • جاماندگان سهام عدالت بخوانند
  • امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان به وزارت رفاه
  • جاماندگان سهام عدالت حتما بخوانند/ اگر شرایط دریافت سهام عدالت را دارید، این کار را انجام دهید؟
  • خبر تازه و مهم درباره دریافت سهام عدالت | به نظر می‌رسد قطار سهام عدالت با این گام به ایستگاه پایانی می رسد
  • جاماندگان سهام عدالت حتما بخوانند؛ اگر شرایط دریافت سهام عدالت را دارید، این کار را انجام دهید؟
  • امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان