Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه واردات برنج در فصل برداشت ممنوع است، گفت: لغو ممنوعیت واردات برنج خسارات‌هایی را به کشاورزان وارد کرده است.

مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای‌اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه، 28 مرداد) پارلمان در تذکری به ماده 214 آیین‌نامه داخلی مجلس استناد کرد و گفت: در صفحه 24 گزارش تحقیق و تفحص از دوتابعیتی‌ها آمده است که در مورد برخی از وزارتخانه‌ها وجود یا عدم وجود دوتابعیتی‌ها کاملاً شفاف بوده، اما درباره بیشتر وزارتخانه‌ها شفافیت وجود ندارد، حتی گفته‌اند ما اصلاً نمی‌توانیم و امکان تشخیص افراد دوتابعیتی‌ امکانپذیر نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مورد وزارت‌علوم نوشته شده که سابقه‌ای دال بر دوتابعیتی بودن تاکنون گزارش نشده است، بنابراین باید پرسید که این چه نوع گزارش تحقیق و تفحصی است که می‌گویند امکان تشخیص برای ما وجود ندارد؟!

به گزارش تسنیم، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی که ریاست جلسه را به عهده داشت در پاسخ به تذکر نماینده لنگرود، گفت: در صفحه 24 گزارش تحقیق و تفحص پاسخ استعلامات وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها به کمیسیون ارائه شده و این نظر نهایی کمیسیون امنیت ملی نیست و کمیسیون همه این موارد را بررسی کرده است. 

لاهوتی همچنین در تذکر دیگری، گفت: براساس قانون، واردات برنج در فصل برداشت ممنوع است، اما در حال حاضر ممنوعیت واردات برنج را در این فصل که فصل برداشت برنج است را برداشتند و خسارت‌هایی را به کشاورزان وارد کرده است.

لاریجانی همچنین در پاسخ به تذکر لاهوتی درباره واردات برنج، خاطرنشان کرد: ما این موضوع را پیگیری می‌کنیم تا مشکلی برای کشاورزان پیش نیاید.

تسنیم

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۴۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واردات ۵۰۰ هزار گوشی تلفن همراه در یک ماه

ایتنا - در فروردین ماه سال ۱۴۰۳ تعداد ۴۶۶ هزار و ۱۹۳ دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش ۱۰۶ میلیون و ۵۵۸ هزار دلار به شیوه تجاری و ۲۸ هزار و ۳۰۲ دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش ۱۶ میلیون و ۳۰۱ هزار دلار به شیوه مسافری وارد شد.
طبق اعلام گمرک، در فروردین ماه سال ۱۴۰۳ تعداد ۴۹۴ هزار و ۴۹۵ دستگاه گوشی تلفن همراه به دو شیوه تجاری و مسافری وارد کشور شده است.

به گزارش ایتنا از ایسنا، ارزش این تعداد گوشی تلفن همراه وارد شده به کشور در فروردین امسال ۱۲۲ میلیون و ۸۵۹ هزار دلار بود.

براین اساس، در فروردین ماه سال ۱۴۰۳ تعداد ۴۶۶ هزار و ۱۹۳ دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش ۱۰۶ میلیون و ۵۵۸ هزار دلار به شیوه تجاری و ۲۸ هزار و ۳۰۲ دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش ۱۶ میلیون و ۳۰۱ هزار دلار به شیوه مسافری وارد شد.

گفتنی است؛ آمار واردات گوشی تلفن همراه در این مدت شامل ردیف تعرفه ۸۵۱۷۱۳۹۰ به شرح گوشی های تلفن همراه هوشمند و کد شماره ۸۵۱۷۱۴۲۰ به شرح گوشی تلفن همراه با صفحه کلید غیر لمسی است.

دیگر خبرها

  • واردات ۵۰۰ هزار گوشی تلفن همراه در یک ماه
  • علت افزایش قیمت برنج ایرانی مشخص شد
  • واردات ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه در یک ماه گذشته
  • در یک ماه گذشته ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه واردات شد
  • طوفان سهمگین در اوکلاهما ۳ کشته بر جای گذاشت
  • مجلس وارد بررسی جزئیات لایحه ارتقای امنیت زنان شد
  • برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی/ ۱۰۱ رشته قنات آسیب دیدند
  • بیش از 543 میلیارد تومان برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی
  • اعلام خسارات اولیه سیل در ۴ استان کشور
  • گردباد ویرانگر در آمریکا + فیلم