Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@23:17:31 GMT

انتقال قرضی حاج صفی از المپیاکوس

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۱۵۹۱۲

انتقال قرضی حاج صفی از المپیاکوس

رسانه های یونانی از توافق باشگاه المپیاکوس برای انتقال قرضی یکی از دو ستاره ایرانی خود خبر دادند.

به گزارش ایمنا، در پی خارج کردن نام احسان حاج صفی از فهرست اروپایی المپیاکوس جدایی ملی پوش ایرانی از این باشگاه تقریبا قطعی شد تا جایی که دقایقی پیش رسانه های یونان از توافق نهایی برای انتقال قرضی این بازیکن خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت SDNA یونان در صدر اخبار نقل و انتقالاتی سوپرلیگ یونان با انتشار خبر رسمی جدایی قرضی حاج صفی از المپیاکوس مدعی شد مالکان باشگاه با تیمی که بنا به دلایلی نام آن فاش نشده است برای انتقال قرضی ستاره ۲۸ ساله ایرانی خود به توافق رسیدند که قرار است جزئیات کامل این انتقال به محض امضای قرارداد منتشر شود.

واگذاری قرضی حاج صفی از دید سایت یونانی به این معناست که باشگاه المپیاکوس که قراردادی تا سال ۲۰۲۰ با مدافع چپ ایرانی دارد همچنان روی بازگرداندن او در آینده ای نزدیک حساب باز کرده است که باید منتظر ماند و دید چه سرنوشتی در انتظار یکی از کاپیتان های ایران در جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ خواهد بود.

منبع: ورزش۳

منبع: ایمنا

کلیدواژه: احسان حاج صفی المپیاکوس یونان اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۵۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نه به پاریس: ژاوی قصد بازگشت ندارد

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی تابستان گذشته حرکتی هوشمندانه در مورد یکی از بازیکنانش انجام داد. 

ژاوی سیمونز پس از یک فصل عالی در پی اس وی آیندهوون به پی اس جی برگشت و باشگاه پاریسی از بند 6 میلیون یورویی موجود در قرارداد سیمونز برای بازگرداندن او استفاده کرد. او خیلی زود به لایپزیش قرض داده شد بدون اینکه در آن بند خرید دائمی وجود داشته باشد.

عملکرد سیمونز در این تیم آلمانی فراتر از خوب بوده و توانسته در 40 بازی 9 گل بزند و 14 پاس گل بدهد تا جایی که طبق ادعای لوپاریزین، ماه ژانویه لایپزیش با پی اس جی جلسه‌ای داشت تا یک سال دیگر به مدت قرارداد قرضی سیمونز اضافه شود ولی با پاسخ منفی الخلیفی روبه‌رو شد.

طبق گزارش روزنامه آلمانی بیلد، لایپزیش مطمئن است که می‌تواند ژاوی سیمونز را برای یک فصل دیگر حفظ کند و خود بازیکن نیز تمایل به ماندن دارد. رابطه خوب با پاری سن ژرمن آنها را در موقعیت خوبی قرار می‌دهد تا ژاوی را برای یک فصل دیگر قرضی داشته باشند. تیم پاریسی برای انتقال قطعی او 80 میلیون طلب می‌کند ولی مدیران لایپزیش به زودی جلسه‌ای خواهند داشت تا رضایت الخلیفی برای تمدید قرارداد قرضی را جلب کنند.

دیگر خبرها

  • فروش یا انتقال قرضی؛ منچسترسیتی علاقه‌ای به حفظ ژائو کانسلو ندارد
  • ژیرونا خواهان جذب اریک گارسیا به صورت دائمی
  • نه به پاریس: ژاوی قصد بازگشت ندارد
  • پیروزی یاران حاج صفی در یونان/ تساوی آریس برابر المپیاکوس
  • انصاری‌فرد از بازی خاص محروم شد
  • توان فنی - مهندسی ایران در جهان شناخته شده است
  • بدون دانش ایرانیان اجرای طرح بزرگ «اومااویا» غیرممکن بود
  • پروژه‌های بزرگ برق‌ آبی را در۲۰ کشور اجرایی می‌کنیم | انتقال دانش ایرانی به سریلانکا
  • رئیسی: پروژه‌های بزرگ برق‌ آبی را در۲۰ کشور اجرایی می‌کنیم/ انتقال دانش ایرانی به سریلانکا
  • فیلم| رئیسی: انتقال علم و دانش ایرانی به سرزمین سریلانکا صورت گرفت