Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، محمدجواد جمالی نوبندگانی در جمع خبرنگاران درخصوص جلسه هیات نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: سه‌شنبه این هفته به دلیل تعطیلی مجلس جلسه نخواهیم داشت. این ماه حدود ۲۰ پرونده به هیات آمده و در دستور کار بررسی قرار دارد.

نماینده مردم فسا در مورد جلسه استیضاح علی ربیعی وزیر سابق کار گفت: تا این لحظه تنها شکایت محسن بندپی سرپرست وزارت کار از استیضاح‌کنندگان به دست ما رسیده تاکنون شکایت شخصی و یا مواردی از هیات رئیسه در این خصوص به دست ما نرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان با اشاره به شکایت تعدادی از نمایندگان از برخی همکاران خود گفت: یکی از این شکایات مربوط به آقای سیف رئیس کل بانک مرکزی است که پرونده آن همچنان مفتوح است و شکایت مربوط به ناجاست.

جمالی با اشاره به شکایت سازمان حفاظت اطلاعات وزارت دفاع از برخی از نمایندگان مجلس و شکایت دادستان از یکی از نمایندگان، ادامه داد: پرونده دیگر مربوط به شکایت شورای عالی امنیت ملی از حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر است.

نماینده مردم فسا خاطرنشان کرد: یکی دیگر از این پرونده‌ها مربوط به شکایت رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه است و همچنین پرونده دیگر مرتبط با شکایت شورای عالی امنیت ملی از آقای ابوترابی نماینده مشهد است.

وی در خصوص شکایت برخی از نمایندگان از محمود صادقی درخصوص سوال از وزیر دادگستری گفت: به دلیل صحبتی که نماینده مردم تهران هنگام سوال از وزیر دادگستری داشتند، از وی شکایت شده و عنوان شکایت توهین به قضات است. همچنین کمیسیون عمران از این نماینده شکایت کرده و طی یک پرونده دیگر در کمیسیون اقتصادی از آقای حاجی دلیگانی شکایت شده که این پرونده به همراه سایر پرونده‌ها در هیات نظارت رسیدگی می‌شود.

جمالی گفت: آنچه که تا پایان خرداد به دست ما رسیده ۱۴۷ پرونده بوده که ۱۱ پرونده آن به دوره مجلس نهم مربوط می‌شود و ۱۳۶ پرونده دیگر به مجلس دهم ارتباط پیدا می‌کند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بندپی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۶۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی ۹ هزار پرونده شکایت کارگران در کردستان

فرزاد پیشکاری امروز سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مسجد جامع شهر سنندج، اظهار کرد: کارگران نقش مهمی در توسعه و پیشرفت اقتصادی کشور دارند وکارگران علاوه بر حضور در سنگر تولید، در تمامی عرصه‌های دفاع از کشور و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، حماسه‌آفرین بوده‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان افزود: جامعه کارگری در ایران اسلامی نقش مهمی در توفیقات حاصل شده در عرصه‌های علمی، اقتصادی و صنعتی کشور داشته است.

وی در ادامه با بیان اینکه در سال گذشته در سطح استان با تلاش بازرسان ۱۹ هزار واحد تولیدی، صنعتی و ابنیه بازرسی شده است، گفت: در بازه زمانی یاد شده ۹ هزار پرونده شکایت کارگران بررسی شده است.

پیشکاری، خاطرنشان کرد: حمایت از تولید و اشتغال و تلاش در راستای حفظ اشتغال موجود ایجاد بسترهای لازم برای اشتغالزایی جوانان و رفع مشکل بیکاری اولویت اصلی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان است.

 در استان کردستان ۲ هزار و ۳۰ تعاونی فعال با ۱۸۵ هزار نفر عضو وجود دارد که زمینه اشتغال بیش از ۱۸ هزار نفر را در استان فراهم کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • بررسی ۹ هزار پرونده شکایت کارگران در کردستان
  • بررسی شکایت از تاکسی‌های اینترنتی
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد
  • مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی استان ۲۱۸ میلیارد ریال است
  • پرونده قضایی ۸ مهر زاهدان در اولویت رسیدگی قرار می‌گیرد
  • معارفه رئیس کل دادگستری سیستان وبلوچستان باحضوررییس دیوان عالی کشور
  • پس لرزه برگزاری جلسه مجلس و دولت در دفتر قالیباف نه صحن مجلس
  • پرونده قضائی «هشت مهر» در اولویت رسیدگی قرار می‌گیرد
  • حاجی‌دلیگانی: باید امنیت شغلی و بیمه کارگران تضمین شده باشد
  • حاجی دلیگانی: جلسه فوق‌العاده ارزی باید در صحن برگزار شود نه جداگانه