Web Analytics Made Easy - Statcounter

زاهدان - ایرنا - سازمان اطلاعات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در بیانیه ای از تشکیل تیم های ویژه و تخصصی شناسایی و مبارزه با محتکران بازار در این استان خبر داد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی سازمان اطلاعات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در این بیانیه آمده است: در راستای تحقق فرمایشات فرماندهی کل قوا مبنی بر برخورد جدی با محتکران بازار و تاکید فرماندهی سپاه پاسداران سیستان و بلوچستان، تیم‌های تخصصی رصد و پایش بازار در سطح این استان توسط پاسداران‌ گمنام سازمان اطلاعات تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این بیانیه می افزاید: در این ‌تیم ها از بهترین و زبده ترین نیروهای سازمان اطلاعات سپاه بهره گرفته شده تا بتوانیم با کمک شما شهروندان گرامی، گام‌های موثری جهت برخورد با محتکران و زالوصفتانی که با استفاده سوء از شرایط موجود، خون مردم را در شیشه کرده اند برداریم.
در این بیانیه آمده است: به همین منظور پاسداران گمنام سازمان اطلاعات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان بر خود واجب دانستند تا مانع فعالیت آزادانه مفسدان اقتصادی و سودجویان بازار شوند که در این راه قطعا کمک و مساعدت شهروندان ضمن همکاری با این سازمان، مسیر ارتزاق ساده و سهل مردم و فراهم ‌کردن فضای روانی آرام را فراهم می کند.
این بیانیه می افزاید: به همین جهت شماره تلفن 114 ستاد خبری سپاه به صورت شبانه روزی آماده دریافت اخبار و اطلاعات مردمی مبنی بر احتکار و وجود انبارهای کالای احتکار شده است.
3213**6081

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سپاه شناسايي محتكران سيستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۶۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ گرامیداشت مقام استاد و مربی در سپاه

همایش گرامیداشت مقام استاد و مربی در سپاه با حضور سردار سرلشگر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران و جمعی از مربیان و فرماندهان در ستاد فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

دیگر خبرها

  • چرا گزارش «بی بی سی» فاقد اعتبار است؟
  • عکس/ گرامیداشت مقام استاد و مربی در سپاه
  • انگلیس: شناسایی سپاه به عنوان «سازمان تروریستی» به سودمان نیست
  • ادامه ارسال کمک‌های امدادی سپاه‌ به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • کشت طلای سفید در سیستان وبلوچستان
  • شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی به سود ما نیست | وقتی می پرسم آیا اقدام بیشتر علیه سپاه ضروری است، پاسخ منفی است
  • مخالفت کامرون با شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی
  • کامرون: شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی به سود انگلیس نیست
  • کشت قراردادی پنبه در یک هزار هکتار از مزارع سیستان وبلوچستان اجرا می‌شود
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید