Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات قایقرانی دیلم به خبرنگار ایرنا گفت: این رقابت در چهار هفته برگزار می شود که امام حسن میزبانی هفته نخست را برعهده دارد.
سیدحامد حسینی افزود: در این دوره پاروزنان شهرستان های بوشهر، بوالخیر تنگستان، امام حسن دیلم، کنگان و عسلویه در بخش آب های آرام، مواد کایاک، کانو کانادایی و کیندربوت به مسافت های 200 و 500 متر بمدت یک روز با هم رقابت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارداشت: در هفته اول این رقابت ها 22 مسابقه در دور مقدماتی و فینال برگزار شد که در بخش تیمی شهرستان تنگستان با کسب 36 امتیاز در صدر قرار گرفت و بوشهر با 29، امام حسن 20، عسلویه 15 و کنگان چهار امتیاز به ترتیب رده های دوم تا پنجم را به خود اختصاص دادند.
حسینی گفت: دربخش انفرادی کایاک 500 متر نوجوانان عبدالجلیل بوالخیری از تنگستان و جوانان پوریا شادنیا از بوشهر، کیندربوت 500 متر نونهالان ابوالفضل همت نیا از تنگستان، کانو 500 متر جوانان شایان حسینی از بوشهر، کایاک 200 متر نوجوانان حسین فیروزی از تنگستان، کایاک 200 متر جوانان علیرضا فرجی از بوشهر، کیندربوت نونهالان 200 متر محمد صالحی از عسلویه و کانو 200 متر جوانان شایان حسینی از بوشهر حایز رتبه اول شدند.
لیگ قایقرانی استان بوشهر در شهرستان های مختلف در 4 هفته و بطول 2 ماه برگزار می شود.
امام حسن از توابع شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر و کرانه خلیج فارس واقع است.
6164/7215/6043
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت استان بوشهر خلیج فارس هفته امام حسن رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۷۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام کشتی تختی اهواز؛ نتایج فینال پنج وزن نخست مشخص شد

مسابقات جام تختی اهواز برگزار شد.

طرفداری | دیدار های فینال پنج وزن نخست چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی عصر امروز در سالن شهرک نفت اهواز برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، نتایج فینال پنج وزن نخست این رقابت ها به شرح زیر است:

۵۵ کیلوگرم:حسین بیژنی ۲ _ محمد حسیوند پناهی ۶

۶۳ کیلوگرم:کارن اصلانیان ۴ _محمد مهدی کشتکار ۶

۷۲ کیلوگرم: دانیال سهرابی ۵ _علی دارابی کورای ۱

۸۲ کیلوگرم: شاهین بداغی مفرد ۱ _ اشکان سعادتی فر ۱۲

۹۷ کیلوگرم: شایان حبیب زارع ۴ _ هایک خلویان(ارمنستان) ۱

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • خدمات بسیار خوبی به عشایر تنگستان ارائه شد
  • ظرفیت‌های ملی برای ارائه خدمت به عشایر تنگستان استفاده شود
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه
  • جام کشتی تختی اهواز؛ نتایج فینال پنج وزن نخست مشخص شد
  • برگزاری ۸۰ میز خدمت تامین اجتماعی استان مرکزی در هفته کار و کارگر
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • عملیات اجرایی بیمارستان عسلویه نیمه نخست امسال آغاز خواهد شد
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • جبهه مقاومت، میهمان بیست و یکیمین اجلاس پیرغلامان حسینی