Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با آغاز ثبت‌نام بدون آزمون، مرکز مشاوره تحصیلی و انتخاب رشته دانشگاه آزاد شهرکرد با حضور جمعی از اعضای هیئت علمی این دانشگاه افتتاح شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد، همزمان با آغاز ثبت نام بدون آزمون، مرکز مشاوره تحصیلی و انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد با حضور هیات رئیسه، جمعی از اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه، در بلوار آیت الله کاشانی شهرکرد افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 
مظاهر نیکخواه، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد گفت: این مرکز مشاوره‌ای با هدف ارایه خدمات مشاوره‌ای رایگان به داوطلبان ورود به دانشگاه، با حضور استادان مجرب در رشته‌های مختلف تحصیلی افتتاح و آغاز به کار کرد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد با قدردانی از کارکنان و استادان مشاور این مرکز افزود: در مرکز مشاوره تحصیلی و انتخاب رشته رایگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد رشته‌های مختلف تحصیلی با آزمون و بدون آزمون و ظرفیت‌های موجود در دانشگاه، به داوطلبان جدید و خانواده‌ها ارائه می‌شود.
نیکخواه بیان کرد: خانواده‌ها و داوطلبان جدید ورود به دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد می‌توانند جهت مشاوره تحصیلی همه روزه به جز ایام تعطیل صبح‌ها از ساعت ۸ تا ۱۲ و بعداز ظهر‌ها از ساعت ۱۵ تا ۲۲ به مرکز مشاوره تحصیلی، واقع در بلوار آیت الله کاشانی شهرکرد، نبش کوچه ۴۶ مراجعه کنند.
وی خاطر نشان کرد: هم اکنون حدود ۸ هزار دانشجو در ۶۰ رشته کارشناسی ارشد و دکتری، ۳۳ رشته در مقطع کارشناسی و ۶ رشته در مقطع کاردانی تحصیل می‌کنند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد دارای ۴۷ رشته بدون آزمون است، گفت: داوطلبان جدید بدون آزمون در مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد می‌توانند پس از مشاوره تحصیلی، با مراجعه به سایت www.azmoon.org در رشته مورد علاقه خود ثبت نام کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد شهرکرد مرکز مشاوره تحصیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۸۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نوبت اول آزمون سراسری از فردا در قزوین

قاسم زاده رییس نمایندگان تام الاختیار سازمان سنجش استان قزوین گفت: ۱۵ هزار و ۵۴۲ نفر داوطلب شرکت در نوبت اول آزمون سراسری هستند که ششم و هفتم اردیبهشت با هم رقابت خواهند کرد.

قاسم زاده افزود: ۶ هزار و ۶۴۷ نفر در رشته تجربی، ۹۹۰ نفر در رشته زبان، ۶۲۶ نفر در رشته هنر، هزار و ۶۴۲ نفر در رشته ریاضی و ۵ هزار و ۶۳۷ نفر در رشته انسانی در دو نوبت صبح و عصر ششم و هفتم اردیبهشت با یکدیگر رقابت می‌کنند.

به گفته وی، آزمون سراسری در موسسه آموزش عالی کارقزوین - البرز، موسسه آموزش عالی غیاث الدین جمشید کاشانی آبیک، مرکز آموزش علوم و فنون -قزوین- محمدیه، دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا، آموزش و پرورش تاکستان، دانشگاه پیام نور مرکز قزوین، دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • امشب، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳
  • آغاز انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی
  • انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی تا ۱۰ اردیبهشت
  • امشب آخرین مهلت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
  • جزئیاتی از سهم 60 درصدی سوابق تحصیلی در آزمون سراسری
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس میزبان آزمون کنکور سراسری
  • بازگشت دوباره رشته پرستاری به دانشگاه آزاد بوشهر
  • رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در قزوین
  • آغاز رقابت داوطلبان کنکور در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری از فردا در قزوین