Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@22:26:17 GMT

دانشگاه علوم بهزیستی دانشجوی سلامت سالمندی می پذیرد

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۱۹۹۲۰

دانشگاه علوم بهزیستی دانشجوی سلامت سالمندی می پذیرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، این دانشگاه در نظر دارد در سال تحصیلی ۹۸-۱۳۹۷ در مقطع MPH رشته سلامت سالمندان دانشجو بپذیرد.

شرایط شرکت در آزمون شامل دارای مدرک دکتری یا بالاتر در گروه پزشکی، اتمام خدمات طرح نیروی انسانی، موافقت محل کار با شرکت در دوره MPH است.

داوطلبان باید مدارک مورد نیاز از جمله تصویر آخرین مقطع تحصیلی، تصویر کارت ملی و شناسنامه، عکس پرسنلی و فیش واریزی ۱۰۰ میلیون ریال به شماره حساب درآمدهای اختصاصی معاونت آموزشی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی و کپی حکم کارگزینی (در صورت شاغل بودن) را ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع آزمون برای پذیرش این دوره اعلام شده است و داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی آن را مطالعه کنند.

آزمون پذیرش دانشجو در مقطع MPH سلامت سالمندی ۵ شهریور ۹۷ برگزار می شود و کارت آزمون ساعت ۸ صبح همان روز توزیع می شود.

آزمون در محل دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، تهران، خیابان اوین، بلوار دانشجو، خیابان کودکیار برگزار می شود.

کد خبر 4378966

منبع: مهر

کلیدواژه: پذیرش دانشجو دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی سالمندی مردم علیه احتکار وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی سازمان سنجش کنکور 97 انتخاب رشته پذیرش بدون آزمون حسین توکلی دانشگاه های علوم پزشکی دانشجویان آموزش پزشکی دانشگاه های ایران مرکز سنجش آموزش پزشکی دانشگاه تهران فرهاد رهبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۹۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز آزمون سراسری ۱۴۰۳ در فارس، همزمان با سراسر کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، معاون آموزشی دانشگاه شیراز و نمایندۀ تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان فارس، گفت: این آزمون در استان فارس، با حضور ۷۴ هزار و ۳۳ داوطلب در ۳۶ شهرستان، آغاز شد.
آقای باقری درخصوص زمان برگزاری آزمون‌ها هم گفت: همزمان با سراسر کشور، آزمون سراسری گروه‌های علوم انسانی و علوم ریاضی و فنی (صبح امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت)، گروه‌های هنر و زبان‌های خارجی (بعد ازظهر امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت)، و گروه تجربی (صبح فردا جمعه ۷ اردیبهشت) در استان فارس برگزار می‌شود.
به‌گفته مسلم باقری، ۴۸ هزار و ۳۹۴ نفر از داوطلبان را بانوان و ۲۵هزار و ۶۳۹ آنها را آقایان تشکیل می‌دهند.
وی افزود: از میان تعداد کل داوطلبان استان فارس، به ترتیب براساس بیش‌ترین تعداد شرکت‌کنندگان در گروه‌های آزمایشی، ۳۶ هزار و ۲۷۹ نفر در رشته‌ی تجربی، ۲۲ هزار و ۶۲۶ نفر در رشته‌ی علوم انسانی، ۷ هزار و ۳۸۹ نفر در رشته‌ی علوم ریاضی و فنی، ۴ هزار و ۶۵۴ نفر در رشته‌ی زبان‌های خارجی و ۳ هزار و ۸۵ نفر در رشته‌ی هنر رقابت می‌کنند.
معاون آموزشی دانشگاه شیراز ادامه داد: از شرکت‌کنندگان ۲۸ هزار و ۴۴۰ نفر مربوط به شهرستان شیراز هستند که ۹ هزار و ۹۹۴ آنها را آقایان و ۱۸۴۴۶ ایشان را بانوان تشکیل می‌دهند.
با توجه به پذیرش دانشگاه فرهنگیان از طریق آزمون سراسری، داوطلبان متقاضی پذیرش در دانشگاه فرهنگیان باید به یک دفترچه اضافی نسبت به سایر داوطلبان پاسخ دهند.
نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان فارس گفت: آزمون‌های سراسری سال ۱۴۰۳ در ۳۶ شهرستان استان، در حوزه‌های متعدد وابسته به دانشگاه‌های دولتی، آزاد اسلامی، پیام نور، دانشکده‌های فنی حرفه‌ای و آموزش و پرورش فارس برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۰ هزار نفر در رشته علوم تجربی رقابت کردند
  • برگزاری کنکور داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی در استان همدان
  • برگزاری کنکور داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی در همدان
  • رئیس سازمان سنجش: کنکور در سلامت کامل برگزار شد
  • رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در قزوین
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان میزبان حدود ۱۷۰۰ نفر از داوطلبان خواهد بود
  • آغاز آزمون سراسری ۱۴۰۳ در فارس، همزمان با سراسر کشور
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • دانشگاه علامه‌طباطبایی میزبان ۱۵ هزار و ۳۰۵ داوطلب کنکور سراسری