Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@17:04:16 GMT

مصوبه برکناری شهردار ارسنجان غیر معتبر است

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۲۰۸۲۴

مصوبه برکناری شهردار ارسنجان غیر معتبر است

میرزایی گفت:در جلسه شورا باید 5 نفر از اعضا حضور داشته باشند اما 4 نفر از اعضا حضور داشتند که یک نفرشان هم تعلیقی بود!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا کامران میرزایی شهردار ارسنجان در گفتگو با خبرنگار شیرازه، اظهارات رئیس شورای شهر ارسنجان مبنی بر برکناری شهردار ارسنجان را تکذیب کرد و گفت: جلسه استیضاحی که از سوی شورای شهر ارسنجان تشکیل شده بود از جهات مختلف رسمیت نداشت چرا که شرایط شورا برای استیضاح فراهم نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  میرزایی گفت: در جلسه شورا باید 5 نفر از اعضا حضور داشته باشند و از شهردار سئوال پرسیده شود و پاسخ و دفاع شهردار نیز شنیده شود و اگر چهار نفر از اعضا قانع نشدند رای گیری صورت گیرد اما در جلسه ای که تشکیل شد 4 نفر از اعضا حضور داشتند که یک نفرشان هم از اعضای تعلیقی بود!   وی افزود: این استیضاح از طرف استانداری هم غیر قانونی و غیر معتبر اعلام شده است.     میرزایی گفت: بنده آمده ام  تا کار قانونی انجام دهند نه کار شخصی یا طائفه ای و امروز و روزهای گذشته نیز در محل کارم حاضر و در ادامه نیز محکم تر ایستاده ام.   به گزارش شیرازه، لقمانی مدیر کل دفتر امور شهری و شوراها طی نامه ای به رئیس شورای شهر ارسنجان مصوبه جلسه استیضاح را به علت به حد نصاب نرسیدن تعداد اعضا غیر معتبر دانسته است.     انتهای پیام/  

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۰۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجازی: باید برای هفته آخر راهکاری اندیشیده شود

به گزارش "ورزش سه"، استقلال فردا باید در دیداری حساس از هفته بیست و ششم به مصاف ذوب آهن برود. آتیلا حجازی سرپرست جدید آبی ها برای حضور در جلسه هماهنگی پیش از بازی، راهی ساختمان سازمان لیگ شده بود.

وی درخصوص حضورش در این جلسه گفت: امروز جلسه هماهنگی قبل از بازی استقلال - ذوب‌آهن بود. درخصوص دیدار فردا باید بگویم که تیم ما در شرایط آرمانی قرار دارد و فقط یک نکته باقی می‌ماند که خیلی دوست ندارم درباره‌اش صحبت کنم. دوست دارم هواداران فردا به‌عنوان بازوی توانمند، در استادیوم حضور یافته و کنارمان باشند. همانطور که آنها از ابتدای فصل در کنارمون بودند، به شدت به حضورشان نیازمندیم.

حجازی درباره بازی هفته پایانی استقلال برابر پیکان و اینکه آیا این دیدار با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد یا خیر، گفت: در این مورد صحبت خواهیم کرد و نباید پیش‌داوری کنیم. در حال صحبت کردن هستیم تا بهترین راهکار را انتخاب کنیم.

او در مورد اینکه وضعیت استقلال را در پنج هفته پایانی چگونه می بیند نیز پاسخ داد: شرایط حساسی است و تمام ارکان باشگاه، کادرفنی و بازیکنان به این موضوع واقف هستند. همه تلاش می کنند و امیدوارم که به نتیجه برسیم.

حجازی در پایان و درخصوص انتظارش از هواداران چیست، پاسخ داد: حمایت، حمایت و حمایت.

دیگر خبرها

  • انتخابات مرحله دوم چه بسا مهم‌تر از مرحله اول است
  • واکنش حاجی‌میرزایی به اظهارات صحرایی درباره سند 2030: از خدا پروا کنید!
  • جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • حجازی: باید برای هفته آخر راهکاری اندیشیده شود
  • حضور آتیلا حجازی در جلسه هماهنگی بازی استقلال - ذوب آهن
  • دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در پاسارگاد
  • تلاش برای افزایش ضریب حفاظت گوزن زرد در ارسنجان
  • اهدا اعضا جوان جانبخش ارومیه‌ای به بیماران نیازمند
  • تجلیل کارگران شهرداری بخش رضویه
  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد