Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی ظهر یکشنبه در نشست با مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان بوشهر  به نگاه و رویکرد کمیته امداد به مناطق محروم اشاره کرد و اظهار داشت: توانمند سازی و خودکفایی محرومان مهم‌ترین اولویت کاری کمیته امداد است و در این راستا از همه دستگاه‌ها و سازمان‌های حمایت گر کمک می‌گیرد.
وی با اشاره به اینکه خیلی از فعالیت‌های کمیته امداد و سازمان اوقاف در کمک به نیازمندان مشترک است افزود: این برنامه‌ها و فعالیت‌ها مشترک در زمینه‌های فرهنگی، قرآنی، کمک هزینه ازدواج نیازمندان، اهدای جهیزیه، اطعام ایتام و اهدای بسته تحصیلی به دانش آموزان نیازمند اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لطفی با بیان اینکه منابع کمیته امداد برای کمک به نیازمندان محدود است بیان کرد: برای خدمات رسانی خوب و با کیفیت به محرومان، نیاز است از پتانسیل‌های سایر سازمان‌ها و ارگانها از جمله اوقاف و امور خیریه استان که تعامل خوبی با کمیته امداد دارد در جهت خدمت رسانی به قشر نیازمند استان استفاده کنیم.
مدیر کل کمیته اداد استان بوشهر با بیان اینکه اوقاف و امور خیریه نهادی است که همواره در جهت ترویج و توسعه شعائر اسلامی جامعه تلاش می‌کند، گفت: اگر وقف در حوزه خدمت رسانی به محرومان ونیازمندان جامعه گسترش پیدا کند بسیاری از مشکلات و محرومیت‌ها از بین می‌رود.
در این دیدار حجت الاسلام محمد رضا اسماعیل پور ضمن ابراز خرسندی از همکاری و تعامل کمیته امداد و سازمان اوقاف و امور خیریه، در جهت رفع مشکلات نیازمندان، آمادگی خود را به منظور همکاری در طرح‌های مشترک کمیته امداد اعلام کرد.
وی با تاکید بر اینکه کمیته امداد نهادی خدمت رسان و امین مردم است، بیان کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در راستای استفاده از ظرفیت‌های مختلف به منظور ترویج سنت حسنه وقف اقدامات متعددی را انجام می‌دهد.
حجت الاسلام اسماعیل پور با اشاره به هم افزایی امکانات و توانمندی‌های دو دستگاه برای ارائه خدمات مؤثر به نیازمندان، خاطر نشان کرد: کمک به ازدواج جوانان نیازمند، اهداء جهیزیه، اهداء سبد غذایی به نیازمندان و مباحث فرهنگی از جمله طرح‌های مشترک بین این دو نهاد است.
شایان ذکر است در این دیدار بنا شد در آستانه فرا رسیدن سال تحصیلی جدید، بسته‌های تحصیلی از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه بین دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد توزیع شود.
 

کد خبر 4378978

منبع: مهر

کلیدواژه: توانمندسازی مردم علیه احتکار روز خبرنگار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر شهرکرد گرگان احتکار مشهد بیرجند شیراز خطبه های نماز جمعه یاسوج مجلس شورای اسلامی لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۱۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ۶۴۴۰ معلم کرمانی از ایتام کمیته امداد

 

     به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت معلمان علاوه بر تعلیم و تعلم، آموزگار مهرورزی نیز هستند ومعلمان و اقشار مختلف برای شرکت در طرح اکرام ایتام و محسنین می‌توانند از طریق ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ یا مراجعه به سایت اکرام به نشانی ekram. emdad. irحمایت مادی و معنوی ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان را بر عهده بگیرند.

عسکری نژاد افزود: ۲۷ هزار و ۵۴۸ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند که ۴۴۱ نفر از این ایتام فاقد حامی و نیازمند حمایت خیران هستند.

 

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی
  • زیرساخت‌های لازم برای توانمند سازی معتادان متجاهر در استان کرمان وجود ندارد
  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد
  • معلم بیرجندی با ۱۱ فرزند معنوی
  • حمایت ۶۴۴۰ معلم کرمانی از ایتام کمیته امداد
  • راه‌اندازی آموزش نیروگاه برق خورشیدی در بوشهر
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • تجلیل از ۸۰ خادم قرآنی در امام زاده نرمی اصفهان
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی برای مددجویان استان کرمانشاه