Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-08@16:42:39 GMT

پیشتازی گوگل در تولید اسپیکرهای هوشمند

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۲۱۹۸۲

پیشتازی گوگل در تولید اسپیکرهای هوشمند

جدیدترین گزارش‌های منتشره از موسسه تحقیقاتی کانالیز، عرضه اسپیکرهای هوشمند گوگل موسوم به گوگل هوم در سه ماهه دوم سال جاری ۲۰۱۸ میلادی، بسیار بیش‌تر و موفقیت آمیزتر از رقیب قدرتمند خود یعنی اسپیکرهای هوشمند آمازون اکو بوده است.

ایران آنلاین /به گزارش phonearena، در چند سال اخیر که فروش و عرضه اسپیکرهای هوشمند رونق فراوانی یافته است، رقابت تنگاتنگی میان آمازون و گوگل در گرفته است و هر از گاهی یکی از دیگری در میزان فروش و عرضه سبقت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با ارائه این گزارش می‌توان دریافت که این دومین فصل پیاپی از سال ۲۰۱۸ میلادی است که اسپیکرهای هوشمند گوگل از آمازون جلو می‌زند و نظر کاربران و علاقمندان به تکنولوژی را به خود جلب می‌کند. این آمارها به خوبی نشان می‌دهد که اسپیکرهای هوشمند گوگل همچنان در جهان از لحاظ محبوبیت، مقبولیت و میزان فروش حرف اول را می‌زنند.

بسیاری از تحلیلگران برآورد کرده و براین باورند که اسپیکرهای هوشمند سریع‌تر از ابزارهای واقعیت مجازی و افزوده به رشد خود ادامه داده و در سال ۲۰۱۸ سهم بسیار بیش‌تری از بازار ابزارهای هوشمند و دیجیتال را از آنِ خود خواهند کرد.

تحلیلگران موسسه کانالیز همچنین می‌گویند انتظار دارند در سال ۲۰۱۸ بیش از ۵۶.۳ میلیون اسپیکر هوشمند راهی بازار شود که می‌توان رشد سریع آن را بالاتر از ابزارهای واقعیت مجازی، واقعیت افزوده و همچنین ابزارهای پوشیدنی دانست.

/ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۱۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغ گوشی گوگل توسط محجبه‌های آمریکایی

تعداد بازدید : 1 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 96 ویدیویی از تبلیغ گوشی تلفن همراه گوگل پیکسل منتشر شده که زنان مسلمان با حجاب را در حال بازی بسکتبال و عکس گرفتن به تصویر کشیده است. این تصاویر را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • پیشتازی قزوین در مولدسازی دارایی‌های مازاد
  • از رویداد هفته آینده گوگل چه انتظاری داشته باشیم؟
  • عکس| گوگل هم سانسورچی شد
  • ابزارهای قانونی برخورد با اخلالگران بازار مسکن تدوین شد
  • 12 بازیکن ایرانی که در انگلستان بازی کردند
  • پلی به گذشته - تساوی 2-2 بارسلونا و رئال مادرید در نیوکمپ (لالیگا اسپانیا - 6 می 2018) / فیلم
  • قیمت خودرو در بازار آزاد دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه
  • پیشتازی ترامپ در مقابل بایدن در مهمترین موضوع برای آمریکایی‌ها
  • تبلیغ گوشی گوگل توسط محجبه‌های آمریکایی
  • جدیدترین نسل موبایل رونمایی شد؛ بازگشت به «ماربازی» بدون اینترنت! (+عکس)